Κόκκινη μουλτι δεμένη στην ανέμη τυλιγμένη πάτα σταρτ για να γυρίσει και στον δρόμο θα σκορπίσει.
Τσάμπα πράγμα !Bimota BX450 2023: Πάνε οι Bimota στο χώμα; - MotorBike.gr
Νέος παίκτης στο Enduro με όνομα βαρύ Σοκ έπαθαν οι φίλοι της ιστορικής, θρυλικής και διάσημης στο χώρο μας Bimota, μαθαίνοντας ότι η αγαπημένη τους ιταλική εταιρία θα δάνειζε, με τη συνδρομή της συνιδιοκτήτριας Kawasaki, το όνομά της σε μια μοτοσυκλέτα εντούρο! Μαζί με αυτούς κι εμείς, που...motorbike.gr
Θα πλησιάζει τις 20.000€...μόνο!!! και ενώ το ktm 450exc six days έκδοση εχει 14.100 που και πάλι πολλά είναι για enduro μοτο... κατά την γνώμη μου...Τσάμπα πράγμα !
Εντάξει το καινούργιο που έρχεται να αντικαταστήσει - εισχωρήσει στο κατεστημένο πάντα αντιμετωπίζεται από μία μερίδα ατόμων με καχυποψία. Είναι πολύ δύσκολο για αρκετούς ανθρώπους να ξεβολευτούν από αυτό που έχουν μάθει και να ενστερνιστούν κάτι νέο οπότε πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις.Θυμάμαι το 2009 όταν αγόρασα ένα σκούτερ της Ταιβανεζικης SYM HD200 πάλι μερικοί κουναγαν τα κεφάλια τους και έλεγαν αυτά τα γνωστά μόνο χονδα και τέτοια. 14 χρόνια μετά η Ελλάδα και ο κόσμος έχουν γεμίσει από δαυτα και η εταιρεία είναι πρωτοπόρος και στις εξελίξεις.
H SYM εξελίσσει κινητήρες με κυψέλες υδρογόνου!
Η SYM, έχοντας ως βασικό άξονα της φιλοσοφίας της την πρωτοπορία στην τεχνολογική αναζήτηση, κάνει το επόμενο βήμα και περνά στην εξέλιξη κινητήρων με κυψέλες υδρογόνου Πιο συγκεκριμένα, στις 16 Ιανουαρίου οργανώθηκε η τελετή υπογραφής της συμφωνίας με το Ινστιτούτο Τεχνολογικών Ερευνών, όπου α...2wo.gr
Σε 10-15 χρόνια τα ξαναλέμε με cfmoto,voge,kove..
Από τα σχόλια και το σχετικό κράξιμο στο fbNo comments.
BMW R 1250 GS / RT - Μεγάλη ανάκληση για κιβώτιο στις Η.Π.Α.
Ο NHTSA , o κρατικός οργανισμός για τα στάνταρ ασφαλείας οχημάτων στις H.Π.Α., προχώρησε σε μεγάλη ανάκληση 18.489 BMW R 1250 GS / R 1250 GS Adventure / Rwww.motomag.gr
Σωστή παρατήρηση...H Aprilia Racing επιστρέφει στα Ράλι με το Tuareg 660 - BIKEIT!
Η Aprilia ετοιμάζεται για την επιστροφή της στο κορυφαίο επίπεδο αγώνων Rally Raid από το 2023.www.bikeit.gr
Οταν βλεπεις μεγάλους κατασκευαστές όπως η Yamaha και η Aprilia να επενδύουν με το Tenere και tuareg σε αγώνες ραλυ βλεπεις αναβίωση ακόμα μεγαλυτερη της κατηγορίας και πιστευω σύντομα θα το ξανασκεφτούν στο DAKAR για τα 450cc όριο..
Περίεργο… και με τι μηχανάκι βγήκε 3η στο Dakar η Yamaha το 2009-2011-2012-2014;Απ΄οτι εχω καταλαβει στην yamaha τοσα χρονια δεν την πολυ ενδιαφερει το αγωνιστικο κομματι του εντουρο Ολα αυτα τα χρονια επαιρνε τα ετοιμα πλαισια και μοτερ απο τα μοτοκρος και με μια αλλαγη σε στροφαλο και κανενα εκκεντροφο -βαλβιδες ,( δεν γνωριζω ακριβως τις διαφορες αναμεσα σε wrf 450 και yzf 450 ) εβαζε ενα φως και σου ελεγε εντουρο!
Kαι απορω με τοσα παραπανω εσοδα απο ΚΤΜ δεν μπορει να φτιαξει ενα μηχανακι 450 για να τρεξει στο dakar!?
ΤΟ γνωριζω. Απλως τα γραφω αυτα διοτι αποσυρθηκε περυσι απο το dakar για να αφοσιωθεί στους αγωνες rally raid με το t7Περίεργο… και με τι μηχανάκι βγήκε 3η στο Dakar η Yamaha το 2009-2011-2012-2014;
και 4η το 2010-2014-2017-2022;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Έκοψε, έκοψε. Τώρα βαράνε 160άρες στην άμμο αντί για 200άρες που έπιαναν τα μεγάλαΣωστή παρατήρηση...
Άλλωστε και το οριο των 450 μόνο ταχύτητα δεν έκοψε
Αν το γνώριζες, δεν το κατάλαβα από το σχόλιο σου και σου ζητάω συγγνώμη.ΤΟ γνωριζω. Απλως τα γραφω αυτα διοτι αποσυρθηκε περυσι απο το dakar για να αφοσιωθεί στους αγωνες rally raid με το t7
Είναι πιο ελαφριά όμως..Έκοψε, έκοψε. Τώρα βαράνε 160άρες στην άμμο αντί για 200άρες που έπιαναν τα μεγάλα