Moto Aναμνηση Εξωτερικου χωριs μελαγχολια Νο 10 -ΒΙΜΟΤΑ! 1984?

osonoupo

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Πήλιο
Όνομα
ANEΣΤΗΣ
Μοτό
Gaciva Elefant 900
Ηοnda vfr 800 το καλο
Ηusky wr 250
κλπ
Πριν πολλα πολλα πολλα χρονια ,καμμια τριανταρια
,μεγαλοs και τοτε ,
,υπηρχε στην Θεσσαλονικη ενα περιοδικο αυτοκινητου και μοτοσυκλεταs ,Auτο-Moto ?
το λεγανε ,οπου δουλευαν καποια φιλαρακια

Καποιο μικρο διαστημα ,συνεργαστηκα κιεγω σαν
φωτογραφοs.
Πηραν που λετε μια προσκληση απο ενα εργοστασιακι ,BIMOTA το λεγανε ,να πανε -παμε για τα σχετικα.

Οχι απλα πετρινα χρονια ,αλλα και λιθινα
θαλεγα.Επρεπε να γινει η επισκεψη με δικα μαs οχηματα.

Απο αυτην την βολτα ,την πρωτη μου εξοδο στην πραγματικη Ευρωπη
,βρηκα προχθεs καποιεs φωτο και μετα τα ποταμια
,αντε λεω αs περασει και αυτο στην forumara .Kαποιο απο τα moto τηs παρεαs απλα με στειχιωσε και τελικα ΔΕΝ γλυτωσα.


NAI NAI και αυτη αφιερομενη ,στον φιλτατο
και οχι μονο Φυσικο ,θαυμαστη των LeMans




Kαι μηπωs το περιοδικο το λεγανε Μηχανικινηση?
 

osonoupo

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Πήλιο
Όνομα
ANEΣΤΗΣ
Μοτό
Gaciva Elefant 900
Ηοnda vfr 800 το καλο
Ηusky wr 250
κλπ
Nα πω οτι η αριθμηση δεν εχει να κανει με την σειρα των εκδρομων αλλα με τη σειρα που γραφτηκαν ,καθοτι και αρκετασχετοs :pc:

Παμε και λιγο παρακατω ,τα νειατα
τελικα δεν παιζονται ,τρεια moto και εξη ατομα ετοιμασια για Rimini οπου και το εργοστασιο τηs BIMOTA και για ναμαστε ολοι μαζι ,φυγαμε απο Θεσσαλονικη το βραδυ με βροχουλα για Μηχανιωνα να μεινουμε το σπιτι του ενοs ,ωστε να φυγουμε ολοι μαζι απεκει για να μεγαλωσουμε την διαδρομη.


30 χρονια πριν ρε γμτ και ειλικρινα ισωs ειναι η πρωτη φορα σε αναφορα εκδρομηs που λιγο πικραινομαι .

Ποσο γρηγορα φευγουν τα ρημαδια!
Τελοs η γκρηνια ,φορτωμα σε μια παλαια αποθηκη ,ναι ειναι λιγο cult το περιβαλλον και ξεχασα
ναναφερω τα moto.
LeMan 850 Aνεστηs- Γιαννηs
XT 500 Τριανταφυλλαs (Φουληs) -Παντεληs με βαροs μαζι με φορτωμα (για camping εννοειται) περιπου 280 kgr.

Και βεβαια ,Ηοnda VF 500 F2 ,πολυ σπανιο για την εποχη του Κωσταs -Βασλακηs.

Φανατικοs κολλημενοs ευρωπαιοs ,δεν φανταζομουνα ποτε οτι υπαρχουν και αλλα καλα moto .

Aπεκεινη την βολτα ,το Ηonda με-μαs κερδισε με το δουλεμα και τιs επιδοσειs.
Iσωs ηταν γραφτο να καταλληξω σε vfr






Kαι καλα ,για ντυσιμο ,ΔΕΝ το συζητω.
 

osonoupo

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Πήλιο
Όνομα
ANEΣΤΗΣ
Μοτό
Gaciva Elefant 900
Ηοnda vfr 800 το καλο
Ηusky wr 250
κλπ
<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m30!1m8!1m3!1d5963416.852885584!2d19.051927!3d43.12921!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!4m19!3e0!4m5!1s0x14a816d08c212bdf:0xae626ccee4b94b30!2zzpTOrs68zr_PgiDOnM63z4fOsc69zrnPjs69zrHPgiwgzpXOu867zqzOtM6x!3m2!1d40.466667!2d22.866667!4m5!1s0x14a838f41428e0ed:0x9bae715b8d574a9!2zzpjOtc-Dz4POsc67zr_Ovc6vzrrOtywgzpXOu867zqzOtM6x!3m2!1d40.6400629!2d22.944419099999998!4m5!1s0x4763c26947b5709d:0xf442b967623e1ff3!2zT3RvxI1hYywgzprPgc6_zrHPhM6vzrE!3m2!1d44.8689344!2d15.237525!5e0!3m2!1sel!2sus!4v1461662242962" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>

Κλασσικη αναβαση δια μεσου Γιουγκοσλαβιαs με παρα πολυ κινηση στο αναποδο λογω τελη Ιουλιου ,ο δρομοs στενοs και συχνα μαζεμα στην ακρη με φοβο τα καθε ειδουs φορτωμενα κουτια που προσπερνουσαν απαπεναντι ,προσπαθωνταs να φτασουν μια ωρα νωριτερα (γιατι?)στην πατριδα.

Τοσα χρονια και km εκτοs Ελλαδαs ,η συμπεριφορα και το στησιμο στην γωνια για λαθοs , απο καθε militsia των Βαλκανιων -κυριωs σκοπιανων και βουλγαρων ,ειναι μοναδικη .Θαρρειs και βγαζουν ενα μισοs για τουs μοτοσυκλετιστεs ,ισωs γιατι εκφραζει ποιο εντονα η moto την ψευδαισθηση τηs ελευθεριαs.
Eτσι και σημερα ,κρυμμενο Zastava εξω απο το Βελεs,χτυπησε με το radar κατι παραπανω απο 60 km /h ,και αρχησε η καταδιωξη για υπερβολικη.Αθλια η συμπεριφορα ,τοσο εμφανεs ομωs το οτι θα βγαλουμε και σημερα συμπληρωμα μεροκαματου.Μαs οδηγησαν με συνοδεια αλλα 2
Ζastava σε ενα παραμερο σημειο του χωριου ,οπου λειτουργουσε ,ναι ναι ,ανταλλακτηριο συναλλαγματοs.Kαθολου στημενο
.
Σπασμενοι αρκετα για το χαμενο χρημα (πολυυυ οριακα βγαιναμε),και συνεχεια μεχρι το Otocec,οπου και διανυκτερευση σε αγροτοδρομο ,καθετο στον Κεντρικο αξωνα ,που ολο το βραδυ βουιζε απο κινηση.Κονσερβουλεs και σαντουιτσακια για βραδυνο .
και το κεφι ΔΕΝ θα χαθει.
Το πρωι ξυπνησαμε εντρομοι απο πολυ δυνατο θορυβο οχηματοs,τρακτερ ρημαδι που πηγαινε στα χωραφια.Εμειs τα σκηνακια στην μεση του δρομου και παραλιγο θα μαs επερνε μαζι του.


<iframe src="https://www.google.com/maps/embed?pb=!1m24!1m8!1m3!1d2871676.850843196!2d13.313478!3d45.341304!3m2!1i1024!2i768!4f13.1!4m13!3e0!4m5!1s0x4765aa8a61f0dff7:0x5176c0e2101921d7!2zT3RvxI1lYywgzqPOu86_zrLOtc69zq_OsQ!3m2!1d45.833954399999996!2d15.220884999999999!4m5!1s0x132cc3a48fa6592b:0xc1f284db17f1449d!2zzqHOr868zrnOvc65LCDOmc-EzrHOu86vzrE!3m2!1d44.0678288!2d12.5695158!5e0!3m2!1sel!2sus!4v1461662306223" width="600" height="450" frameborder="0" style="border:0" allowfullscreen></iframe>


Συνεχεια για Rimini,οπου και το εργοστασιο ,με αρκετη ζεστη και υγρασια.

 

osonoupo

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Πήλιο
Όνομα
ANEΣΤΗΣ
Μοτό
Gaciva Elefant 900
Ηοnda vfr 800 το καλο
Ηusky wr 250
κλπ
To κακο ειναι πωs απο εκεινα τα χρονια και ισωs παλαιοτερα,μπαινονταs στα Σκοπια ,τεραστια πινακιδα πανω απο τον σταθμο των συνορων εγραφε ΄Welcome to Makedonia΄,καθωs και τα βενζιναδικα λεγονταν Μacpetrol.Eμειs βεβαια ,σφυριζαμε
και συνεχιζουμε να σφυριζουμε αδιαφοροι.
Ανοιγονταs τον γκουγκλη,ΝΑ μια Μακεδονια μπροστα μαs ,χωριs καποιοs αρμοδιοs να επιβαλει αλλαγη.
Ετσι για την γκρηνια τογραψα ,σιγα και δε το ξερουνε ,και αμα ξερει καποιοs ,γιατι στα ιταλικα macedonia εννοουν την φρουτοσαλατα?


Αντε λοιπον να μπουμε μεσα στο εργοστασιο να δουμε κανα moto.



Mηπωs ξεχωριζει κανειs τον κινητηρα?Στο βαθοs βεβαια πολλα με Suzuki power ,απο gsxr,αλλα δυστυχωs δεν μπορεσα να βρω αλλεs φωτο .Παραδοθηκαν βλεπετε στο περιοδικο και που δρχμ για επιπλεον.


Ευγενικη η κυρια που μαs εδειξε το εργοστασιο,τα ανταλλακτικα ,τα ρουχα ,το βαφειο ,την συναρμολογηση.Παιδια εμειs ακομη και καναμε σα χαζα με αυτα που βλεπαμε.
Σχεδον μαs διωξανε ,πηραμε πανινια και καφε στο χερι και βουρ για camping παραθαλασσια .Ρimini ειναι αυτο και απο κοσμο αλλο τιποτα.Η θαλασσα βεβαια ,κατι σε βουρκο μερια.


 

osonoupo

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη - Πήλιο
Όνομα
ANEΣΤΗΣ
Μοτό
Gaciva Elefant 900
Ηοnda vfr 800 το καλο
Ηusky wr 250
κλπ
Kατι λιγα για την ιστορια

Bimota is a small Italian manufacturer of custom and production motorcycles. It was founded in 1973 in Rimini, Italy by Valerio Bianchi, Giuseppe Morri, and Massimo Tamburini. The company name is a portmanteau derived from the first two letters of each of the three founders' surnames, Bianchi Morri Tamburini.
Because the state of frame design and overall packaging was poor,[1] Bimota concentrated initially on building high-quality motorcycles around existing engines. From the beginning they customised the top models of Suzuki, Honda and Kawasaki. During the late 1970s, Bimota also helped develop and build motorcycles branded as Lamborghinis.[citation needed] In the 1980s they also customised Yamaha and Ducati motorcycles.

Bimota's co-founder and long-time chief designer Tamburini has been an influential player in the development of other Italian brands, most significantly his work on the popular Ducati 916, the Ducati Paso, and the MV Agusta F4; other designers such as current Bimota chief Sergio Robbiano have also been involved with larger-volume manufacturers
Bimota models currently in production include the DB5, DB6, DB7, DB9 and the Tesi, with a DB8 featuring the Ducati 1198 engine in development. The latest model features the Tesi 3D which along with the co-designed Vyrus is said to be the only bike on production to house Hub Steering.











Mια βολτουλα στο San Marino και μια κατηφορα για την Ρωμη.





και οι εξη (και οχι σεξυ)ηταν υπεροχοι στο Βατικανο











Βολτα στην Pompei ,και το camping ακριβωs απεναντι απο την εισοδο του αρχαιολογικου χωρου.






καραβακι οικονομικο για την εποχη ,νυχτερινο καταστρωμα βεβαιωs -βεβαιωs
και επιστροφη απο τον τρομερο δρομο Ηγουμενιτοκαταρα.




Αντε γυαλα
και ΔΕΝ ηταν η πρωτη μου εξοδοs.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αφου ξεκινησατε απο τη Μηχανιωνα καπου στην ιστορια εμπλεκεται και ο Αυγουστος ρε φιλε!
Εκεινο το καλοκαιρι αγορασα το πρωτο μου μηχανακι απο το μαγαζι του στην Ανθεων
(ο δρομος ηταν τότε γεματος με πραγματικα λουλουδια κι οχι με ψευτικα διπλοπαρκαρισμενα)
και το κρανος που ηδη ειχα ειναι το ιδιο με το κοκκινο Boeri που φοραει ο συνοδηγος σου!
Αγορα απο ποδηλαταδικο στην Καρολου Ντηλ 2500 δρχ...ε ρε γλεντια:)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γεια σου ρε Ανεστο με τα (μη μελαγχολικα) ωραια σου! :cool: :friendship:

Ενα τετοιο 850 Le Mans εχει ακομη ενας συναδελφος στη δουλεια με το οποιο κανει ανοιξη και καλοκαιρι (οταν δε βρεχει) commuting.
 

hawk

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
HONDA ST1300
ωραια ,βλέπεις τις φωτο τις εποχης και νοσταλγω...πανω κατω ιδια ηλικια αλλα μικροτερο μηχανακι cb400n με μαυρο κινητηρα,ακουραστο...δυστηχως περανε τα χρονια .....τουλάχιστον να ευχαριστηθούμε οσο μπορούμε ακομα....καλες αναμνήσεις ..μας κρατανε και μας δινουνε θαρρος να συνεχιζουμε....
 

Ironbutt

Μέλος
Περιοχή
2ο Πουδαρ Χαλκιδικης...
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
BMW 1200 GSA
Ανεστη καταρχην να πω οτι εισαι ιδιος...δεν εχεις αλλαξει καθολου οπως σε ειδα στο Τροφφυ και ευτυχως δεν εχεις αλλαξει ουτε και στα μυαλα...
Να σαι καλα και να μας ταξιδευεις με τις μοτο-ιστοριες σου μεσα απο τα δικα σου μυαλα και τις δικες σου εικονες!!!
 
Top Bottom