Moto GP, 2018

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
λογικα θα εχει κανει την παρακαμψη και η σουζουκι...για ktm-απριλια δυσκολο
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Αν δεν ήταν παράνομο, δε θα το άλλαζαν σε λίγους μήνες. Η αλητεία είναι που δεν το άλλαξαν "χθες"!!!!
Αν δεν ήταν κλεψιά, θα το άφηναν ως έχει.
Αν,λεω αν,αποφασισουν να καταργησουν παντελως τα ηλ/κα το 2020 αυτο θα σημαινει οτι μεχρι τωρα ηταν παρανομα???Δεν νομιζω.
Και μην κολλησεις στα ηλ/κα ισχυει για εκατονταδες αλλα πραγματα.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αν,λεω αν,αποφασισουν να καταργησουν παντελως τα ηλ/κα το 2020 αυτο θα σημαινει οτι μεχρι τωρα ηταν παρανομα???Δεν νομιζω.
Και μην κολλησεις στα ηλ/κα ισχυει για εκατονταδες αλλα πραγματα.
Μην πετας τη μπαλα στην κερκιδα Δημητρη....
Δε λεμε αυτο.
Λεμε οτι καταργειται το υφισταμενο συστημα γιατι παρακαμπτεται, το οποιο ειναι παρανομο!!!! Κι αντικαθισταται απο αλλο, που υποτιθεται θα προστατευσει τους κανονισμους ωστε να τηρουνται.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black


Χρησιμα και τα 2 Μανο.
Ειδικα το αρθρο στα Ελληνικα, περι των αλλαγων.
Ειναι σαφης λοιπον η παρακαμψη της ενιαια ecu, με τροπο που η fim δε μπορει να ελεγξει.
Η αρχικη εφαρμογη του κανονισνου το 2016, ειχε σκοπο να περιορισει το κοστος αφενος, απο την άλλη να μην επιτρεψει τη δημιουργια μοτοσυκλετων ρομποτ.
Καποιοι εξελιξαν την υπαρχουσα μοναδα κι ηταν κορυφαια η Γιαμαχα σ αυτη τη φαση. Χοντα και Ντουκατι ακολουθησαν αλλο δρομο, τα ειχα γραψει και περσι, και προσπερασαν τη Γιαμαχα. Αφηνα αιχμες παρανομιας απο τοτε, αλλα ποιος ειμαι εγω;
Φετος το εθεσε επισημα το θεμα η διοργανωση.
Το 2019 φτου κι απ την αρχη, ανακατευεται η τραπουλα ξανα.
Φετος τελειωμενη υποθεση.
Χοντα κατασκευαστων και ΜΜ93 οδηγων. :cool:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
1 χρόνο και, τα στραβά μάτια!!

MotoGP: ''Πείραγμα" εκτός κανονισμών στα data των ECU

Σε αποκαλυπτικές δηλώσεις προχώρησε ο τεχνικός διευθυντής της διοργανώτριας αρχής των MotoGP, Corrado Cecchinelli, κάνοντας λόγο για περιθώρια “πειράγματος” των κοινών ηλεκτρονικών που μοιράζονται όλες οι ομάδες από το 2016, με αποτέλεσμα ορισμένες μοτοσυκλέτες να αποκτούν πλεονέκτημα!

Συγκεκριμένα, ο Cecchinelli ανέφερε πως παρότι οι ECU των μοτοσυκλετών είναι κοινές και δεν επιτρέπεται, ούτε και είναι δυνατή μια άμεση επέμβαση στο λογισμικό τους, οι ομάδες (μερικές από αυτές τουλάχιστον), έχουν “εφεύρει” τρόπους ώστε να κάνουν την… λαδιά τους, χωρίς να γίνονται αντιληπτές.

Για παράδειγμα, η IMU μονάδα κάθε μοτοσυκλέτας, δηλαδή το κέντρο στο οποίο συγκεντρώνονται τα δεδομένα από τους αισθητήρες που καταγράφουν την κινητική κατάσταση (κλίση σε όλους τους άξονες, επιτάχυνση, επιβράδυνση, κτλ), δεν είναι κοινή στις ομάδες και η κάθε κατασκευάστρια έχει την δική της.

Η IMU είναι πρακτικά ένα μικρός υπολογιστής και από την στιγμή που συνδέεται με την ECU, ως αναπόσπαστο μέρος της, αυτόματα δίνεται η ευκαιρία στις ομάδες να “μαγειρεύουν” τα δεδομένα της και έτσι να ελέγχουν κατά κάποιο τρόπο την ECU.


Όπως εξηγεί ο Cecchinelli, μπορούν στην IMU να συνδυαστούν η κλίση της μοτοσυκλέτας και η θερμοκρασία του ελαστικού και να στέλνονται μαζί ως δεδομένα στην ECU. Η τιμή αυτή πλέον δεν αντιπροσωπεύει την πραγματική κλίση της μοτοσυκλέτας αλλά την κλίση συναρτήσει της θερμοκρασίας του ελαστικού.

Κάπως έτσι μπορεί λοιπόν να διαφοροποιηθεί η λειτουργία του Traction Control στη μοτοσυκλέτα μιας ομάδας και να αποκτήσει ένα μικρό αλλά σημαντικό προβάδισμα απέναντι στις άλλες μοτοσυκλέτες, των οποίων οι IMU και ECU ρυθμίζουν την λειτουργία του Traction Control βάση της κλίσης και μόνο.

Φυσικά το “μαγείρεμα” δεν περιορίζεται μόνο σε αυτό τον τομέα και μπορεί να έχει πάρα πολλές εφαρμογές. Για αυτό κι ο Cecchinelli, προτείνει πέραν της ECU, να υπάρξει και μια κοινή IMU, κάτι το οποίο έχει βέβαια προταθεί από την διοργανώτρια αρχή αλλά μερικές ομάδες (δεν κατονομάζει ποιες) αρνούνται σθεναρά… γιατί άραγε;….

πηγη
και ο διάλογος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Χαχα
Οχι μωρε δεν ειναι παρανομες:p:p:p
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Χαχα
Οχι μωρε δεν ειναι παρανομες:p:p:p
Ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ, σαν να ξερουμε οτι καποιοι αθλητες ντοπάρονται, αλλα δεν το δειχνουν οι ελεγχοι και να μην ψαχνουμε ενα χρονο τωρα να βρουμε την ουσια που παίρνουν, για να μην τιμωρηθουν.
Και οταν βλεπουν οτι και ο τελευταιος αθλητης θα αρχισει να παιρνει, να θελουν ισοτητα.
:cool:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ειναι ΑΚΡΙΒΩΣ, σαν να ξερουμε οτι καποιοι αθλητες ντοπάρονται, αλλα δεν το δειχνουν οι ελεγχοι και να μην ψαχνουμε ενα χρονο τωρα να βρουμε την ουσια που παίρνουν, για να μην τιμωρηθουν.
Και οταν βλεπουν οτι και ο τελευταιος αθλητης θα αρχισει να παιρνει, να θελουν ισοτητα.
:cool:
ευστοχος....
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σαν ντοπαρισμενοι πανε μερικοι -ες !! :D

 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
Σημεία και τέρατα...., κάλπικα πρωταθλήματα και τζάμπα μάγκες!!!!
Διαβάστε όσοι ξέρετε Ιταλικά από την πηγή: http://www.corsedimoto.com/in-pista/motomondiale/motogp-rivoluzione-elettronica-piattaforma-inerziale-unificata-dal-2019/

Οι υπόλοιποι θα αρκεστούμε στην άθλια γουγλο-μετάφραση, αλλά το συμπέρασμα είναι εύκολο κι εύλογο! Το περίμενα, αλλά δεν ήξερα πότε και υπό ποιες συνθήκες!

MotoGP, ηλεκτρονική επανάσταση: ενοποιημένη αδρανειακή πλατφόρμα από το 2019

Από το 2019 αδρανειακή πλατφόρμα (IMU) ενοποιημένη στο MotoGP: περιορισμός του κόστους και μεγαλύτερη ισορροπία.

Τα ηλεκτρονικά στην MotoGP γίνονται οι κλίμακες που μετατοπίζουν την ισορροπία στην πίστα, η οποία επέτρεψε στις Honda και τη Ducati να κάνουν ένα βήμα εμπρός, συμμετέχοντας σε ειδικούς μηχανικούς κοντά στο σχολείο Magneti Marelli, και η Yamaha να κάνει ένα βήμα πίσω αφού έχει κάνει ξεφύγουν σημαντικές προσωπικότητες όπως ο Andrea Zugna, ο Lorenzo Carlo Luzzi και ο Cristian Battaglia. Από το 2019 η ηλεκτρονική θα υποστεί άλλη επανάσταση: την ενοποίηση αδρανειακών πλατφορμών από το 2019. Ένας κανόνας που θα μπορούσε να παίξει υπέρ του οίκου Iwata, που αποφάσισε να λύσει τα προβλήματα της ηλεκτρονικής χωρίς να καταφύγει σε εξωτερικούς μηχανισμούς.
MU UNIFIED - Χάρη στο πάτημα της Dorna και την έγκριση των ομάδων από την επόμενη σεζόν, η IMU (Inertial Measurement Unit) θα είναι η ίδια για όλες τις ομάδες, γεγονός που θα μειώσει το κόστος, χάρη στο τέλος των επενδύσεων των μεμονωμένων κατασκευαστών. Η προτεραιότητα είναι να μειωθεί περαιτέρω η διαφορά απόδοσης μεταξύ των ποδηλάτων, για να αυξήσει περαιτέρω την παράσταση, έχουν περισσότερες φιλονικία και κοντά μονομαχίες που μπορεί να ενθουσιάσει το κοινό, ακόμη περισσότερο από ό, τι συμβαίνει στους τελευταίους αγώνες, και ιδιαίτερα μετά την εισαγωγή της μονάδας ελέγχου και του λογισμικού μοναδική.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ; Είναι ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο αισθητήρα που μετρά τη θέση του ποδηλάτου στο χώρο (κλίσεις) και επιτάχυνσης-επιβράδυνσης που υποβάλλεται, στέλνει αυτά τα δεδομένα στη μονάδα ελέγχου η οποία τα επεξεργάζεται μαζί με δεδομένα από άλλους αισθητήρες (βόλτα από σύρμα, σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, αντι κύμα , κλπ.) για την καλύτερη δυνατή παράδοση του κινητήρα. Το IMU έχει τη δική του υπολογιστική χωρητικότητα, ώστε μέσα του θα μπορούσε να εγκατασταθεί (και να αναπτυχθεί) η λογική λειτουργίας του λογισμικού προτεραιότητας (οι επίσημες, θεωρητικά απαγορευμένες) με αποτέλεσμα, παρά τα μοναδικά ηλεκτρονικά, διατηρούν τα συστήματά τους και τα πλεονεκτήματά τους. Στην πραγματικότητα, η αδρανειακή πλατφόρμα έχει προγραμματιζόμενο «εγκέφαλο» που μπορεί να μεταδίδει «προσωπικά» δεδομένα σε αντίθεση με την τεχνική ρύθμιση του MotoGP.



ND OF HYPERTY - Για τους τεχνικούς της Dorna που διενεργούν ελέγχους, είναι πρακτικά αδύνατο να ανιχνευθεί οποιαδήποτε παραβίαση, επειδή είναι στην πραγματικότητα ένας υπολογιστής συνδεδεμένος με μια γραμμή CAN που θα μπορούσε να λάβει μια σειρά εισροών που δεν προβλέπονται από τη Dorna, επομένως "φάρμακο" την έξοδο, αλλάζοντας τη λογική του ενοποιημένου λογισμικού. Με αυτό τον τρόπο θα ήταν κατανοητό, για παράδειγμα, η μεγαλύτερη διατήρηση του πίσω ελαστικού που σας επιτρέπει να γίνετε ταχύτεροι στους τελευταίους γύρους (και για τον οποίο η Yamaha βρίσκεται σημαντικά πίσω από τη Honda και τη Ducati). Με ένα ενοποιημένο IMU από την επόμενη σεζόν μπορούμε να περιμένουμε Grand Prix με πιο κοντά ποδήλατα, στενές συγκρούσεις, αλλά και μεγαλύτερο κίνδυνο ατυχημάτων. Η εκπομπή πρέπει να συνεχιστεί!



Τι μας λέει στην ουσία;
Ηόνδα και Ντουκάτι παρακάμπτουν την ενιαία μονάδα λογισμικού και τα προβλήματά της, με εξωτερικές, δικές τους μονάδες που δεν είναι δυνατόν να ανιχθευθούν από τη Ντόρνα!
Η Γιαμάπα προσπαθεί ακόμα, χωρίς εξωτερικές μονάδες, να λύσει τα προβλήματα της εννιαίας μονάδας....
Τα λέει ο κωλόγερος από πέρσι, αλλά ποιος τον ακούει;;;;

Και τι κάνουν για να το αντιμετωπίσουν;
Εφαρμόζουν νέες μονάδες από το 2019! Λένε δηαδή στο Γιάρβις και την ομάδα του, χάστε και φέτος..., μη σπαταλάτε χρήμα για λίγους μήνες, ούτως ή άλλως θα είναι αμφίβολα τα αποτελέσματα!!!
Αντί να τις κόψουν τις κλεψιές από τον επόμενο αγώνα! Άμεσα!!!!

Γιατί τότε τι θα γινόταν;

Θα είχαμε μια ΥΑΜΑΗΑ άπιαστη από όλους και το γέρο να παλεύει με αξιώσεις για το 10ο!!!

Ενώ τώρα τι έχουμε;
Κάλπικα πρωταθλήματα και τζάμπα μάγκες :(:(:(:(:(
Επιπλέον ξέχασες να αναφέρεις ότι Honda και Ducati έδωσαν την σχετική τεχνολογία στην ομάδα του zarko παρότι έχει Yamaha.

Τελειώνοντας όμως με τα ηλεκτρονικά, υπάρχει κανένα νέο αν η επίσημη Yamaha πάρει κανένα οδηγό για να χτυπήσει το πρωτάθλημα ?
ή
έστω τις περιφερειακές της ομάδες ?
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
ευστοχος....
Εγώ λέω οι Ιταλοί εκτός από άρθρα, να επαναφέρουν την Ιερά Εξέταση για τους "ντοπαρισμένους"

Α ρε Stonner .... το είχε πει το παιδί .. "βγάλτε τα ηλεκτρονικά και έρχομαι" ....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Επιπλέον ξέχασες να αναφέρεις ότι Honda και Ducati έδωσαν την σχετική τεχνολογία στην ομάδα του zarko παρότι έχει Yamaha.

Τελειώνοντας όμως με τα ηλεκτρονικά, υπάρχει κανένα νέο αν η επίσημη Yamaha πάρει κανένα οδηγό για να χτυπήσει το πρωτάθλημα ?
ή
έστω τις περιφερειακές της ομάδες ?
:pointu:

Δεν υπαρχεις λεμε.
Αγαπη παντου:inlove:
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
:pointu:

Δεν υπαρχεις λεμε.
Αγαπη παντου:inlove:
κοίτα, επειδή ουσιαστικά είμαι άρρωστος-φανατικός Dukati-άκιας,
κανονικά θα έπρεπε να υποστηρίζω Ντόβι,
οπότε κλείνω να πάω για ψυχανάλυση :thinking:
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
κοίτα, επειδή ουσιαστικά είμαι άρρωστος-φανατικός Dukati-άκιας,
κανονικά θα έπρεπε να υποστηρίζω Ντόβι,
οπότε κλείνω να πάω για ψυχανάλυση :thinking:
Ελα εκανε 1 31 ψηλο ο δικος σου ; :ok:
Αντε και στην πολ αυριο!
 

Gakis

Gakis
Περιοχή
Αθήνα, Ηλιούπολη
Όνομα
Gakis
Μοτό
KTM 1190
ποιον εννοείς ντόβι ή μαρκεθ
dovi τελικά,
πραγματικά γουστάρω να τον πάρει τον αγώνα
και κρίμα που έπεσε στον προηγούμενο
και πέρσι από ατυχίες δεν το πήρε
και καβαλάει και Ducati
και είμαι και ducatisti
και δυο φορές που πήγε να του βγει ο μικρός (η συμπάθειά σας) στην τελευταία στροφή αυτός δεν μάσησε
και θα ανάψουν και τα αίματα
 
Top Bottom