Moto Guzzi V85

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XT1200Z Super Tenere 2017
Μόνο με εμένα χαλάει ότι το αμορτισερ δεν ειναι στο κέντρο όπως όλες οι μηχανές με ένα αμορτισερ πίσω ,και είναι από την δεξιά μεριά στερεωμένο στο υποπλαίσιο σε λαμάκι δεν ξέρω πως να το πω. Φοβάμαι για την αντοχή του δεν ξέρω αλλά με χαλάει και που είναι στην μία μεριά και όχι στην μέση
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μόνο εμένα χαλάει ότι το αμορτισερ δεν ειναι στο κέντρο όπως όλες οι μηχανές με ένα αμορτισερ πίσω ,και είναι από την δεξιά μεριά στερεωμένο στο υποπλαίσιο σε λαμάκι δεν ξέρω πως να το πω. Φοβάμαι για την αντοχή του δεν ξέρω αλλά με χαλάει και που είναι στην μία μεριά και όχι στην μέση
Πολλες μηχανες εχουν το αμορτισερ τοποθετημενο εκκεντρα στο ψαλιδι, δυο πχ που μου ερχονται στο μυαλο ειναι τα Kawasaki Versys & ER6.
 

george_pan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
XT1200Z Super Tenere 2017
Πολλες μηχανες εχουν το αμορτισερ τοποθετημενο εκκεντρα στο ψαλιδι, δυο πχ που μου ερχονται στο μυαλο ειναι τα Kawasaki Versys & ER6.
Εχεις δικιο ήθελα να γραψω οι περισσότερες θα ήταν πιο σωστο αλλα εκεί στο λαμάκι ετσι που το βλέπω με χαλάει τέλος πάντων γούστα και απόψεις είναι αυτά.
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
ΠΟΥΤ ΔΕ ΜΟΡΙΝΙ ΝΤΑΟΥΝ ΣΛΟΟΥΛΙ

διάβαζα τότε ότι ήταν το "σωστό" μηχανάκι για ψηλούς, κοινώς πολύς κόσμος δεν πατούσε καν κάτω αλλά αναρτήσεις και μοτέρ λίγο κλάμα. Μετά βγήκε ο σωστός ο ντούκος και τέλος... *δηλαδή ναι, να πούμε ότι στο μούλτι δεν έχει σωστή απόσταση σέλας/μαρσπιέ, να μην ξεχνιέμαι κάθε φορά που το βλέπω και τρέχει ένα σαλάκι λιγούρας.



Επίσης, STF παιδί μου, το εκτρωματικό παπαροπαπί με στάιλινγκ τριών πυραύλων/στρόβιλων αεροπλάνου/πολλλλύ LSD είχε πάρει ο σχεδιαστής, "Ιταλικό ντιζάιν" και σου αρέσει, αλήθεια τώρα; Ούτε ιδιοκατασκευή μπουρναζιώτη κάγκουρα με μπλε πιτσιλιστιρολεντάκια τόσο καλόγουστη
 

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Στα ριζά του Κόζιακα..
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το εκτρωματικό παπαροπαπί με στάιλινγκ τριών πυραύλων/στρόβιλων αεροπλάνου/πολλλλύ LSD είχε πάρει ο σχεδιαστής, "Ιταλικό ντιζάιν" και σου αρέσει, αλήθεια τώρα; Ούτε ιδιοκατασκευή μπουρναζιώτη κάγκουρα με μπλε πιτσιλιστιρολεντάκια τόσο καλόγουστη...
:hlb: Θεός...!!
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
ΠΟΥΤ ΔΕ ΜΟΡΙΝΙ ΝΤΑΟΥΝ ΣΛΟΟΥΛΙ

διάβαζα τότε ότι ήταν το "σωστό" μηχανάκι για ψηλούς, κοινώς πολύς κόσμος δεν πατούσε καν κάτω αλλά αναρτήσεις και μοτέρ λίγο κλάμα. Μετά βγήκε ο σωστός ο ντούκος και τέλος... *δηλαδή ναι, να πούμε ότι στο μούλτι δεν έχει σωστή απόσταση σέλας/μαρσπιέ, να μην ξεχνιέμαι κάθε φορά που το βλέπω και τρέχει ένα σαλάκι λιγούρας.
To morini granpasso ηταν ειναι και θα ειναι διακαης ερωτας... Ημουν ενα τσακ πριν "πεταχτω" Ιταλια να φορτωσω ενα καινουριο/παλιο στοκ ασπροκοκκινο, οταν εμαθα απο τους εμεις κι ο κουκος ιδιοκτητες του σε ενα γερμανικο φορουμ οτι εχουν πολλα συμπτωματα αδυναμων κολλησεων και κοβουν το ψαλιδι...
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
ΠΟΥΤ ΔΕ ΜΟΡΙΝΙ ΝΤΑΟΥΝ ΣΛΟΟΥΛΙ

διάβαζα τότε ότι ήταν το "σωστό" μηχανάκι για ψηλούς, κοινώς πολύς κόσμος δεν πατούσε καν κάτω αλλά αναρτήσεις και μοτέρ λίγο κλάμα. Μετά βγήκε ο σωστός ο ντούκος και τέλος... *δηλαδή ναι, να πούμε ότι στο μούλτι δεν έχει σωστή απόσταση σέλας/μαρσπιέ, να μην ξεχνιέμαι κάθε φορά που το βλέπω και τρέχει ένα σαλάκι λιγούρας.



Επίσης, STF παιδί μου, το εκτρωματικό παπαροπαπί με στάιλινγκ τριών πυραύλων/στρόβιλων αεροπλάνου/πολλλλύ LSD είχε πάρει ο σχεδιαστής, "Ιταλικό ντιζάιν" και σου αρέσει, αλήθεια τώρα; Ούτε ιδιοκατασκευή μπουρναζιώτη κάγκουρα με μπλε πιτσιλιστιρολεντάκια τόσο καλόγουστη
Χα χα χα, οκ μια χαρά το περιγράφεις , αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά).
Το να αρέσει ή να μην αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό και άρα σεβαστό, ακόμη και για το V85 (τι γράφω θέε μου). Αν όμως κανείς έχει τις απολύτως βασικές γνώσεις μπορεί να αναγνωρίσει την σχεδιαστική αρμονία του granpasso. Υπάρχει ροή στο όλο σχέδιο και θυμίζω πως μιλάμε για 1950.

Το V85 είναι μια θεωρητικά neo retro on/off την οποία "ντύσανε" με μια άχαρη οικοδομική σκαλωσιά και μας είπαν: μη τυχόν και δεν το προσέξετε, το βάψαμε και κόκκινο -σε κάποιες εκδόσεις έχουμε ανακατέψει κι άλλα ασυνάρτητα χρώματα- και κάναμε οτι μπορούμε ώστε τμήματα να εξέχουν από το σώμα της μηχανής (που αν είσαι τυφλός και δε το δεις θα το "νιώσεις" αφού θα μελανιάσουν τα καλάμια σου στο ανέβα/κατέβα).. Και θυμίζω μιλάμε για 2019.

Σταματάω όμως τη κατακραυγή γιατί σε κάποιους αρέσει και πέρα από τη πλάκα θέλω να σέβομαι το γούστο συναδέλφων μου. Οπότε και η πλάκα πρέπει να έχει τα όρια της.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Έντο με ταξί το μορίνι γκραν πάσο και το μοτο γκούτσι Στέλβιο τον έχουν σχεδιάσει οι ΙΔΙΟΙ!!!!
Όταν το όμως είδαν στο Μαντέλο έγιναν έξω φρενών και τους πήραν τηλέφωνο για χεστήριο
Οι άλλοι απάντησαν
-Ότι μας ζητήσατε κάναμε !
:ll:
-για την ιστορία-

υγ
Τώρα πως έγινε και το Στέβλιο θυμίζει στραβοχυμένο φίατ ρίτμο
και ο το γραν πάσο το βλέπεις και παθαίνεις ταράκουλο????
Άγνωστες οι οδοί του Κυρίου !
:sk:
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Χα χα χα, οκ μια χαρά το περιγράφεις , αλλά... (πάντα υπάρχει ένα αλλά).
Το να αρέσει ή να μην αρέσει κάτι είναι υποκειμενικό και άρα σεβαστό, ακόμη και για το V85 (τι γράφω θέε μου). Αν όμως κανείς έχει τις απολύτως βασικές γνώσεις μπορεί να αναγνωρίσει την σχεδιαστική αρμονία του granpasso. Υπάρχει ροή στο όλο σχέδιο και θυμίζω πως μιλάμε για 1950.

Το V85 είναι μια θεωρητικά neo retro on/off την οποία "ντύσανε" με μια άχαρη οικοδομική σκαλωσιά και μας είπαν: μη τυχόν και δεν το προσέξετε, το βάψαμε και κόκκινο -σε κάποιες εκδόσεις έχουμε ανακατέψει κι άλλα ασυνάρτητα χρώματα- και κάναμε οτι μπορούμε ώστε τμήματα να εξέχουν από το σώμα της μηχανής (που αν είσαι τυφλός και δε το δεις θα το "νιώσεις" αφού θα μελανιάσουν τα καλάμια σου στο ανέβα/κατέβα).. Και θυμίζω μιλάμε για 2019.

Σταματάω όμως τη κατακραυγή γιατί σε κάποιους αρέσει και πέρα από τη πλάκα θέλω να σέβομαι το γούστο συναδέλφων μου. Οπότε και η πλάκα πρέπει να έχει τα όρια της.
To "παπί" έχει όντως την "διαστημική/αεροδυναμική" σχεδίαση που είχαν και κάμποσα, κυρίως Αμερικάνικα, αυτοκίνητα τότε.

Το V85 έχει το "ίδιο" κόκκινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που έχει και η πενφέ στο 800, η τριούμφ στο 800, δεν θυμάμαι αν είχε και σπέσιαλ εντίσιον 1200gs με κόκκινο, η ντουκάτι σε κάμποσα μονδέλα, γενικά το κόκκινο χωροδικτύωμα δεν κατάλαβα τι ενοχλεί (ενώ το πορτοκαλί γ@μάει ας πούμε...).
Έχει ελάχιστα πλαστικά, ικανοποιητικό χώρο, σωστά ηλεκτρονικά, δυστυχώς λειψές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το μόνο πραγματικά ηλίθιο είναι οι σαμπρέλες. Και το μάρκετινγκ με την λέξη "Ντακάρ" μέσα, έπρεπε να ντραπούν λίγο.
Ίσως πάω να το οδηγήσω αν κάτσει χρήμα για αλλαγή φέτος.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
To "παπί" έχει όντως την "διαστημική/αεροδυναμική" σχεδίαση που είχαν και κάμποσα, κυρίως Αμερικάνικα, αυτοκίνητα τότε.

Το V85 έχει το "ίδιο" κόκκινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που έχει και η πενφέ στο 800, η τριούμφ στο 800, δεν θυμάμαι αν είχε και σπέσιαλ εντίσιον 1200gs με κόκκινο, η ντουκάτι σε κάμποσα μονδέλα, γενικά το κόκκινο χωροδικτύωμα δεν κατάλαβα τι ενοχλεί (ενώ το πορτοκαλί γ@μάει ας πούμε...).
Έχει ελάχιστα πλαστικά, ικανοποιητικό χώρο, σωστά ηλεκτρονικά, δυστυχώς λειψές ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το μόνο πραγματικά ηλίθιο είναι οι σαμπρέλες. Και το μάρκετινγκ με την λέξη "Ντακάρ" μέσα, έπρεπε να ντραπούν λίγο.
Ίσως πάω να το οδηγήσω αν κάτσει χρήμα για αλλαγή φέτος.
Με ενοχλεί ότι είναι δήθεν χωροδικτύωμα -εκτός αν όντως είναι χωροδικτύωμα κρυμμένο πίσω από το κεντρικό πλαϊνό καπάκι- και ΚΥΡΙΩΣ με ΕΝΟΧΛΕΙ ότι στην ουρά και στη μάσκα αυτή η σιδηροκατασκευή εξέχει προς τα έξω ως σκαλωσιά (βγαίνει έξω από τον κυρίως όγκο της μηχανής). Πράγμα που δεν συμβαίνει στα παραδείγματα που έγραψες. Τελικά αυτά είναι προστατευτικά κάγκελα ή υποπλαίσιο;
Το κόκκινο είναι ωραίο χρώμα αλλά να ταιριάζει και λίγο με την υπόλοιπη μοτό, γιατί οι περισσότερες εκδοχές είναι ολίγον παρδαλές.

Η παρακάτω περίπτωση είναι η πιο ξεκούραστη για τα μάτια:

 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
Εμένα δεν μου αρέσει αυτό, θέλω το άλλο με το κίτρινο. <3

Το πλαίσιο είναι ΟΝΤΩΣ χωροδικτύωμα με τον κινητήρα φέροντα. Όπως νομίζω ότι είναι και σε όλα τα άλλα που συζητάμε.

Οι χειρολαβές πίσω "ξεχωρίζουν" πολύ σε αυτό το χρώμα όντως. Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου, πιο σημαντικό θεωρώ είναι να μην σπάει όπως σε άλλα (άφρικα, ΚΤΜ) η σχάρα.
Το μασκάκι μπροστά, εμφανισιακά είναι "ταμάμ". Γενικά από τις ελάχιστες μοτοσικλέτες που δεν με ενοχλεί τίποτα οπτικά. Απλά σε μονόχρωμο είναι "βαρετή".

Επίσης έχω την απορία του πως την γλιτώνουν οι κεφαλές σε ενδεχόμενη πτώση, αφού αυτό και το πενφέ τις έχουν εκτεθειμένες.
 

Phoenix

μοτο σελεμπριτυ
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1200gs adve
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εμένα δεν μου αρέσει αυτό, θέλω το άλλο με το κίτρινο. <3

Το πλαίσιο είναι ΟΝΤΩΣ χωροδικτύωμα με τον κινητήρα φέροντα. Όπως νομίζω ότι είναι και σε όλα τα άλλα που συζητάμε.

Οι χειρολαβές πίσω "ξεχωρίζουν" πολύ σε αυτό το χρώμα όντως. Εμένα δεν με ενοχλεί καθόλου, πιο σημαντικό θεωρώ είναι να μην σπάει όπως σε άλλα (άφρικα, ΚΤΜ) η σχάρα.
Το μασκάκι μπροστά, εμφανισιακά είναι "ταμάμ". Γενικά από τις ελάχιστες μοτοσικλέτες που δεν με ενοχλεί τίποτα οπτικά. Απλά σε μονόχρωμο είναι "βαρετή".

Επίσης έχω την απορία του πως την γλιτώνουν οι κεφαλές σε ενδεχόμενη πτώση, αφού αυτό και το πενφέ τις έχουν εκτεθειμένες.
οι κεφαλές στο BMW σώζουν τα πόδια....γενικώς, μιλάω εκ πείρας
φυσικά καταπονουνται πολύ και ποικιλότροπα,,,,,,
στο γκουτσι είναι ποιο πάνω δεν εχω εμπειρία σίγουρα τα ποδάρια είναι πιο εκτεθειμένα στην πτώση και σίγουρα η μεταφερομενη ζέστη θα είναι μεγαλύτερη ......
 

amyroukai

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
pegaso '00, fzs1000 '01
οι κεφαλές στο BMW σώζουν τα πόδια....γενικώς, μιλάω εκ πείρας
φυσικά καταπονουνται πολύ και ποικιλότροπα,,,,,,
στο γκουτσι είναι ποιο πάνω δεν εχω εμπειρία σίγουρα τα ποδάρια είναι πιο εκτεθειμένα στην πτώση και σίγουρα η μεταφερομενη ζέστη θα είναι μεγαλύτερη ......
άλλο λες και άλλο λέω.
χωρίς κάγκελα και το ένα και το άλλο σε πτώση μάλλον σε αφήνουν εκεί που έπεσες με το λάδι χυμένο κάτω. για το πενφέ υπάρχουν άπειρα κάγκελα και καλύμματα κεφαλής. για το γκούτσι δεν έχω δει κάτι.

επίσης το θέμα ζέστης, μάλλον εξαρτάται από το πόσο κοντά είναι τα γόνατα στις κεφαλές, για τον κάθε αναβάτη. Ακόμα και τετρακύλινδρα υπάρχουν αρκετοί που τα βρίσκουν ανυπόφορα, πολύς κόσμος ενοχλείται με τον πίσω κύλινδρο της ντουκάτι και της ΚΤΜ την ίδια ώρα που άλλοι γράφουν ότι δεν τους πειράζει τίποτα, η ζέστη δεν έχει "λογική" γενικά.
 
Top Bottom