dtz
Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,
είπα να αρχίσω το 2016, με ευχάριστα νέα, για όσους από εμάς κυκλοφορούμε τα "χοντρά" μηχανάκια μας, με λάστιχα 50-50
η MOTO-Z σχετικά άγνωστη στην Ελλάδα, αυστραλέζικη εταιρεία ελαστικών μοτό, άρχισε την παραγωγή ελαστικών για mega on-off.
Μίλησα με τον άνθρωπο που τα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, και μου είπε ότι τα περιμένει μέσα Φλεβάρη.
Τιμή δεν γνωρίζει ακόμα, αλλά η χάραξή τους φαίνεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα, και στο κάτω-κάτω ας έχουμε, βρε αδερφέ, μια επιλογή ακόμα
Τα λάστιχα αυτά έχουν σχετικά σκληρή γόμα, κάτι που δεν τα έχει κάνει και τόσο αγαπητά στους εντουράδες, πιθανόν όμως αυτό να είναι πλεονέκτημα για χοντρό μηχανάκι με περίπου 100 άλογα ( εεεντάξει ονομαστικά μη βαράτε ...)
Επίσης πριν από μερικούς μήνες έβγαλε ένα λαστιχάκι, για extreme enduro, υβριδικό όπως το λέει, με χάραξη περίπου trial, αλλά ύψος τακουνιών ΜΧ (περίπου 20 mm !!!!) το οποίο έχει αρχίσει και δημιουργεί φήμη ως "σκαρφαλωτήρι" ...
το λάστιχο αυτό δουλεύει χωρίς να κλατάρει, με πίεση 7-8 psi (ναι δεν έκανα λάθος) και επειδή το έπιασα με τα χέρια μου, είναι πραγματικά σαν "τσίχλα"
Βέβαια κάνει 90 € μόνο το πίσω, αλλά τι να κάνουμε ... άμα δεν πληρώσεις δε γίνεται τίποτα σ' αυτή την παλιοζωή ...
Όλα αυτά δείχνουν ότι "ασχολούνται" και κάνουν βήματα μπροστά, κοιτώντας στην αγορά... ίδωμεν ...
Εγώ πάντως μόλις έρθουν θα τσιμπήσω ένα ζευγαράκι, να δούμε τι ψάρια πιάνουν
stay tunned
είπα να αρχίσω το 2016, με ευχάριστα νέα, για όσους από εμάς κυκλοφορούμε τα "χοντρά" μηχανάκια μας, με λάστιχα 50-50
η MOTO-Z σχετικά άγνωστη στην Ελλάδα, αυστραλέζικη εταιρεία ελαστικών μοτό, άρχισε την παραγωγή ελαστικών για mega on-off.
Μίλησα με τον άνθρωπο που τα αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα, και μου είπε ότι τα περιμένει μέσα Φλεβάρη.
Τιμή δεν γνωρίζει ακόμα, αλλά η χάραξή τους φαίνεται τουλάχιστον ενδιαφέρουσα, και στο κάτω-κάτω ας έχουμε, βρε αδερφέ, μια επιλογή ακόμα
Τα λάστιχα αυτά έχουν σχετικά σκληρή γόμα, κάτι που δεν τα έχει κάνει και τόσο αγαπητά στους εντουράδες, πιθανόν όμως αυτό να είναι πλεονέκτημα για χοντρό μηχανάκι με περίπου 100 άλογα ( εεεντάξει ονομαστικά μη βαράτε ...)
Επίσης πριν από μερικούς μήνες έβγαλε ένα λαστιχάκι, για extreme enduro, υβριδικό όπως το λέει, με χάραξη περίπου trial, αλλά ύψος τακουνιών ΜΧ (περίπου 20 mm !!!!) το οποίο έχει αρχίσει και δημιουργεί φήμη ως "σκαρφαλωτήρι" ...
το λάστιχο αυτό δουλεύει χωρίς να κλατάρει, με πίεση 7-8 psi (ναι δεν έκανα λάθος) και επειδή το έπιασα με τα χέρια μου, είναι πραγματικά σαν "τσίχλα"
Βέβαια κάνει 90 € μόνο το πίσω, αλλά τι να κάνουμε ... άμα δεν πληρώσεις δε γίνεται τίποτα σ' αυτή την παλιοζωή ...
Όλα αυτά δείχνουν ότι "ασχολούνται" και κάνουν βήματα μπροστά, κοιτώντας στην αγορά... ίδωμεν ...
Εγώ πάντως μόλις έρθουν θα τσιμπήσω ένα ζευγαράκι, να δούμε τι ψάρια πιάνουν
stay tunned