ωραιο βιντεακι το'χω ξαναδει πιο παλια
λοιπον εχω βαλει το 800 σε τετοιες και χειροτερες διαδρομες και δεν εχει παθει τιποτα!
ρε παιδια για πειτε μου τι θα παθει η μοτοσυκλετα στο χωμα ή σε τετοιες διαδρομες?
και ρωταω να μαθω και εγω, γιατι διαβαζω ή ακουω απο καποιους να δαιμονοποιουν το χωμα, και το ακουω αυτο κυριως απο ατομα που δεν εχουν μπει ποτε χωμα με μεγαλη μοτο, ή εχουν μπει σαν περαστικοι στο σπορ, και αυτο που λενε ειναι 'μην κανεις χωμα θα καταστρεψεις την μοτο σου'...
παντως το 800 μετα απο απειρα χιλιομετρα σε χωμα και σε αγωνες rally το μονο που εχει παθει ειναι γρατζουνιες στα πλαστικα!!! και τιποτα αλλο...
και τα πλαστικα ειναι το λιγοτερο, φτιαχνονται ή τα αλλαζεις και τελος
για το 1200 δεν εχω αποψη γιατι δεν το εχω αλλα το μονο που εχω δει να γινεται στο βουνο στην χειροτερη ειναι να σπαει το καπακι του boxer, αλλα εχεις μαζι καποτα για το καπακι και την βαζεις επι τοπου
απο εκει και περα εκτος απο τις φθορες στα πλαστικα διαφοροποιεις και λιγο την συντηρηση σε σχεση με μια μοτο που δεν μπαινει χωμα, πχ πιο συχνα σερβις στις αναρτησεις, πιο συχνες αλλαγες στα ρουλεμαν τροχων, συχνος καθαρισμος του φιλτρου αερα ειδικα το καλοκαιρι
και αλλαγη σε καποια μερη της μοτο που ειναι ευπαθη στο χωμα και αντικατασταση τους με after market πχ αλλαγη στα μαμα στεφανια του 800 με excel, το μαμα του 800 οπως δειχνει και στο βιντεο ειχει στραβωσει μετα την βολτα, αλλαγη στο λεβιε ταχυτητων με σπαστο για να μην στραβωνει στις πτωσεις κτλ
τωρα για το τι ευχαριστηση σου δινει.. αυτο δεν περιγραφετε με λογια.. αυτο το ζεις και καταλαβενεις..
και ή σ'αρεσει ή οχι, δεν ειναι φτιαγμενοι ολοι για τα ιδια πραγματα αλλωστε, σε αλλους αρεσει η αδρεναλινη και σε αλλους ο καφες, περι ορεξεος κολοκυθοπιτα