New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για τη λειτουργία του DCT. Μου άρεσε η "αντίληψη" του στις αναβάσεις-καταβάσεις!

Το χω ξαναπεί, το DCT θα κάνει μάγκες πολλούς αρχάριους στο χώμα και θα κάνει την ζωή του αναβάτη travel enduro πολύ απλή και όμορφη! Επίσης μπορείς να "παίξεις" χωρίς να ταλαιπωρείς το σασμαν, το μόνο ερώτημα είναι η αξιοπιστία του στο χρόνο καθώς άλλο κατηγορία on off άλλο δρόμου αν και Honda είναι οπότε δε νομίζω να χει θέματα.
Με τιμές...Γαλλίας πιστεύω θα γινόταν best seller και Ελλάδα, τώρα να δούμε...
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
δεν εγραψα σε πρωτο ενικο......γατακι:friend:
Τι....εκτός απο ένα Αφρικα για σένα...θα πάρεις ένα κ για μένα...δωράκι...ε..?..Φανταστικέ μου μαστροΚλούνη...? :hungry: :p
Αμα είναι έτσι συμφωνώ....είσαι ο Βασιλιάς του ΑντΒέντΣουρνττττττττττττ...πάρε μου ένα κΑφρικα κ θα σ'ακολουθήσω στο ΜΑΚανταν.:D
Και τα κουκιά μπαγκλάν ,να'ούμ ,αφού.....:friendship:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Τι....εκτός απο ένα Αφρικα για σένα...θα πάρεις ένα κ για μένα...δωράκι...ε..?..Φανταστικέ μου μαστροΚλούνη...? :hungry: :p
Αμα είναι έτσι συμφωνώ....είσαι ο Βασιλιάς του ΑντΒέντΣουρνττττττττττττ...πάρε μου ένα κΑφρικα κ θα σ'ακολουθήσω στο ΜΑΚανταν.:D
Και τα κουκιά μπαγκλάν ,να'ούμ ,αφού.....:friendship:
ρε ακομα ξυπνιος εισαι?
πεσε να κοιμηθεις γιατι εχουμε δουλεια αυριο λεμε:friend:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Το φερανε και στη Θεσσαλονικη απο οτι ακουσα αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη.
Αν παλι επιτρεψουν ενα πολυωρο test ride καλως αλλα το να περιφερομαι σε αστικο κυκλο με κινηση
και κατεστραμμενο ασφαλτοταπητα οχι,δεν το ξανακανω γιατι αδικουνται οι μοτοσυκλετες
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
Το φερανε και στη Θεσσαλονικη απο οτι ακουσα αλλα ουτε κρυο ουτε ζεστη.
Αν παλι επιτρεψουν ενα πολυωρο test ride καλως αλλα το να περιφερομαι σε αστικο κυκλο με κινηση
και κατεστραμμενο ασφαλτοταπητα οχι,δεν το ξανακανω γιατι αδικουνται οι μοτοσυκλετες
..........γιατί συμφωνώ :thinking::thinking:
 

ΗΛΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 1000, XRV 650, HUSKY WR 250
@XLGeorge σε τσάκωσα! :friendship:

Αποκλειστικότητα!!! Βίντεο που δεν είχε βγει στο φως της δημοσιότητας από τις δοκιμές του XLGeorge στο νέο Africa Twin στη Βρεττανία.
Αυτή τη φορά εξαντλεί το φαινόμενο "λάσπη" καθώς είναι αυτό που τον προβληματίζει περισσότερο στις PouroDur-άδες!!!

Στο 3.10 βεβαιώθηκα πως είναι ο XLGeorge από την αγωνία του για πειραματισμούς...

Γιώργη περιμένουμε εδώ μέσα τη νέα ανασκόπηση σου καθώς στο σχετικό βίντεο είσαι βουβός....

Να ευχαριστήσουμε τον τύπο που τράβηξε το βιδεο ρε παιδιά. Για να μας δείξει ........... μαμήθηκε στο πήγαινε - έλα !!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Είναι φανερό πως η μηχανή είναι κυριλέ, γραβατωμένη... :UH::pointu:

Θα πω κάποια πράγματα χωρίς να το έχω οδηγήσει. Την καβάλησα όμως....

Πρώτα όμως μερικές ακόμη φωτό:






















Απολαύστε τες και σχολιάζω παρακάτω!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο υπάλληλος του Σαρακάκη έπαθε πλάκα μαζί μου, αλλά δεν σχολίασε τίποτα, τι να πεί ο άνθρωπος....
Καλησπέρα, ήρθα να δω το "νέο" Africa.
Βεβαίως, με την ησυχία σας.
Μπορώ να τη καβαλήσω;
Φυσικά!

Μετά την έγκριση για τη "καβάλα" ο "τσουπωτούλης" κύριος με την γραβάτα (εγώ) ανεβαίνει πάνω στην Africa...
Πιάνω τιμόνι, κουνάω δεξιά-αριστερά. Τσιμπάω φρένο, βυθίζω το μπροστινό κουνώντας πάνω-κάτω. Κατεβάζω το σταντ, ανεβαίνω όρθιος στα πατητά και σφίγγω με μηρούς και γόνατα το ντεπόζιτο... Στο μεταξύ ο υπάλληλος έχει κουφαθεί, βλέπει έναν καλοντυμένο τύπο να τεστάρει στατικά το Africa και η εικόνα δεν του "κουμπώνει", χα χα χα, γελάω από μέσα μου γιατί νιώθω τη ματιά του.


Λοιπόν... δεν μου άρεσε... ή μάλλον πιο σωστά πρέπει να πω πως δεν με κέρδισε!!!

Όχι γιατί δεν αξίζει αλλά γιατί επιβεβαίωσα τη συνολική μου αίσθηση την οποία είχα εκφράσει πολλούς μήνες πριν, είναι μία από τα ίδια.
Θα μου πει κάποιος μα στατικά τι να καταλάβεις; Σωστό! Από κινητήρα δε μπορώ να καταλάβω τίποτα! Όμως...
Για παράδειγμα όσοι έχετε καβαλήσει ή είστε ιδιοκτήτες ενός π.χ. KTM 990 θα θυμόσαστε την αίσθηση της διαφοράς με το πρώτο καβάλημα, έτσι δεν είναι; Η διαφορετικότητα της φιλοσοφίας κάνει έντονη τη παρουσία της από τη πρώτη στιγμή.
Η νέα Africa είναι γνήσιος απόγονος την Ιαπωνικής σχολής. Όταν ανέβεις πάνω της η αίσθηση είναι η απολύτως γνώριμη. Και είναι κακό αυτό; Για κάποιους προφανώς όχι, για εμένα ναι.
Δεν ήθελα απαραίτητα να μιμείται την Ευρωπαϊκή σχολή, αλλά ήλπιζα -λανθασμένα ίσως- πως το νέο Africa θα απέπνεε μια ξεχωριστή αίσθηση σε σχέση με τις μέχρι σήμερα κατασκευές των Ιαπωνικών εργοστασίων.

Επίσης... Σε αντίθεση με αυτό που περίμενα είχε βαρύτερη αίσθηση από την -για μένα- αναμενόμενη... και η συγκεκριμένη της έκθεσης είναι κενή υγρών. Συγκεκριμένα μου φάνηκε βαρύτερο από το "βαρύ" Tenere μου που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2008. Η συγκεκριμένη έκδοση ήταν αυτή με το ABS αλλά χωρίς το DCT. Αυτό μεταφράζεται σε 212 κιλά κενή υγρών. Το Tenere είναι 208 γεμάτο (με 23 λίτρα βενζίνης) και περίπου/κάπως/παρόμοια αίσθηση είχα.
Στα αρνητικά βάζω πως οι καθρέπτες έδιναν την αίσθηση μειωμένης ορατότητας.
Στα θετικά του το πολύ καλό κούμπωμα των γονάτων στο ντεπόζιτο και στη καθιστή και στην όρθια θέση. Κατά μήκος της ρίζας του ντεπόζιτου υπάρχει μια πλαστική "φάσα" που φαίνεται να λειτουργεί ως "κόλλα" στο παντελόνι μόλις σφίξεις λίγο τα πόδια σου, πόσο μάλλον σε ένα εντουράδικο παντελόνι. Εκεί έκαναν πολύ καλή δουλειά, χωρίς η θέση οδήγησης να έχει επιθετική στάση.





Σε αντίθεση με τον Γιώργο (XLG) η ποιότητα των πλαστικών και της βαφής μου άρεσε πάρα πολύ!
Το ύψος της σέλας ήταν τοποθετημένο στη χαμηλή θέση (φαίνεται στις φωτογραφίες) και όντως έχεις καλό πάτημα.

Μια έξτρα πληροφορία που αποκόμισα είναι πως στην απλούστερη έκδοση (χωρίς ABS και DCT) θα φέρουν μόνο 4-5 κομμάτια καθώς δεν περιμένουν ζήτηση για αυτή την έκδοση.
Μπορεί ο κινητήρας να είναι τόσο καταπληκτικός που να σε κερδίσει αμέσως, δε ξέρω.
Η άποψη μου είναι πως αν σου αρέσει το Africa και θες κάτι διαφορετικό στο χώμα και να ανήκει στη κατηγορία των Mega On/Off πρέπει κάποιος να χώσει το χέρι βαθιά στη τσέπη και να πάρει την full έκδοση με το DCT.

Αυτά τα ολίγα ως μια πρώτη εντύπωση!
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ασε ρε,εισαι εγκαθετος και κακεντρεχης:p
που θα μας πεις οτι το ενιωσες πιο βαρυ απο την απατη τον τενεκε σου:friend:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
ασε ρε,εισαι εγκαθετος και κακεντρεχης:p
που θα μας πεις οτι το ενιωσες πιο βαρυ απο την απατη τον τενεκε σου:friend:
Καλά... από το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Teneke και "είναι" βαρύτερο αλλά κυρίως και "φαίνεται" βαρύτερο, σαν τη γυναίκα του Καίσαρα ένα πράγμα.
 
Reactions: est

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Καλά... από το ΔΙΚΟ ΜΟΥ Teneke και "είναι" βαρύτερο αλλά κυρίως και "φαίνεται" βαρύτερο, σαν τη γυναίκα του Καίσαρα ένα πράγμα.
το δικο σου ειναι 208 κιλα αλλα εχει αισθηση για 250+ γιατι ειναι αζυγιστο μηχανακι με ολο το βαρος του ψηλα
το ktm990 ειναι 230 κιλα αλλα εχει αισθηση για 160-
το ιδιο και το καινουργιο αφρικα
συνεχισε τωρα την προπαγανδα σου:friend:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πόσα λίτρα ντεπόζιτο έχει το Africa 18.8;
Με 18 λίτρα στο ντεπόζιτο ΜΟΥ, η μηχανή ΜΟΥ είναι RedBull...

Εγώ προπαγάνδα; Από που κι ως που;

=

=

=

=

=

:friend:

=

=

=

=

=

=

=


 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μια χαρά πηγαίναν τα ΜΕΓΑΛΑ χθες στη Λαυριωτική!

Βρε Χριστόφορε.... λες να...

Τα "μεγάλα"... ήταν με προπέλα στο πλάι :p


advφον
 
Top Bottom