O Airhead χαιρετίζει το Advride!

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Όλοι -σχεδόν- σωστά τα λέτε. Αλλά δε ξέρω τι μπάτζετ έχει ο καθένας και τι θέλει να κάνει. Αν μιλάμε για G/S δηλαδή πρώτης γενιάς μέχρι 88Q όσα θέλει ο καθένας ανάλογα με την κατάσταση.
Αυτή τη στιγμή στο car δεν υπάρχει κανένα και έχει να εμφανιστεί και χρόνια από όσο ξέρω.
Ένα αμφιβόλου βαμένο λαδομπογιά και χρώμα αυτοκινήτου όλο το έδινε ένας σε ένα νησί -να το λυπάσαι όπως ήτανε- και ζήταγε κανα 5000.
Γερμανία τα δίνουν 15000+ αλλά είναι πιπίλα και με χαρτιά από ελεγτες τύπου ΚΤΕΟ και γνησιότητας και περιφερειακά να σου πέσουν τα δόντια.
Εδώ υπήρχε ένα στην Καρδαμύλη νομίζω που το έδινε 10+ χιλιάρικα και ένας γνωστός φωτογράφος -μη λέμε ονόματα- έδωσε το δικό του εκεί κάπου από όσο άκουσα, αλλά ήταν και έκδοση G/S PD δηλαδή limited edition.
Εγώ το έδωσα τη μηχανή σχεδόν 6000 και με κάμποσα έξτρα ξεχωριστά πέρασα τα 6 και ακόμα πουλάω! Είχε πέσει πολή δουλειά και κάμποσα ευρά και πλήρες restoring δεν είχε γίνει. Προσπαθώ να βάλω και φωτό αλλά δεν την παίρνει.

Αλλά το ζήτημα είναι τι θες να το κάνεις και πόσα έχεις γιατί είναι ακριβό σπορ τα παλιά μοτόρια. Γιαυτό ρώτησα για την κουβέντα. Αν πάντως θέλει κάποιος να πάρει ένα R 80 G/S για να κάνει σοβαρό χώμα και αγριάδες πρέπει να ξέρει ότι θα του βγει όσο δύο σύγχρονα ΚΤΜ το ...βίτσιο. ΟΚ τα γούστα είναι γούστα, αλλά αυτό είναι ακριβό γούστο.

ΥΓ: Υπάρχει και ένα που το παίζει GS PD στο car αλλά είναι μούφα -παρότι καλή δουλειά- αλλά ...μούφα.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Ένα λαστιχάκι 50/50 θες και το εργαλείο είναι παραπάνω απο ικανό. 200mm σχεδόν διαδρομές αναρτήσεων και ρυθμίσεις, έτοιμο απο προστασίες, πανάλαφρο και ζυγισμένο, πιο εύκολο απο tenere και τα άλλα τα πιο μεγάλα στο χώμα. Προσωπικά θα φούσκωνα μόνο λίγο τη θέση του οδηγού επειδή κάθεσαι πολύ χωμένος μέσα. Ακόμα όμως και το χειμώνα έιναι έτοιμο για όρθια θέση.

Το ξέρω. Την θέση την ανέβασα μόνος μου όσο παίρνει με το μαμά κάλυμα. Έβαλα και πατέντα πατητά ρυθμιζόμενα χαμηλότερα και μεγαλύτερα. Την έχω τη βλάβη...
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Με τα 50/50 το σκέφτομαι γιατί με βροχές και γλίτσες δεν τρελαίνομαι να χαροπαλεύω. Για κανα ζευγάρι STR έλεγα αλλά τα βρίσκω κάπως ακριβά. Από την άλλη λέω να τα αφήσω έτσι για τώρα μπας και τα πάρω σετ με ένα CF MOTO 450 MT...
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με τα 50/50 το σκέφτομαι γιατί με βροχές και γλίτσες δεν τρελαίνομαι να χαροπαλεύω. Για κανα ζευγάρι STR έλεγα αλλά τα βρίσκω κάπως ακριβά. Από την άλλη λέω να τα αφήσω έτσι για τώρα μπας και τα πάρω σετ με ένα CF MOTO 450 MT...
Πάντως αν υπάρχει ένα μηχανακι πολύ κοντά στο CFmoto είναι αυτό που έχεις. Σε λάστιχο τα Dunlop Trailmax Raid που φοράω τώρα είναι ότι καλύτερο πιστευω έχει βγει σε 50/50 και για βρεγμένο. Πολύ καλή απόδοση γενικά σε ασφάλτινο λάστιχο και σε βρεγμένο και σε στεγνό.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Πάντως αν υπάρχει ένα μηχανακι πολύ κοντά στο CFmoto είναι αυτό που έχεις. Σε λάστιχο τα Dunlop Trailmax Raid που φοράω τώρα είναι ότι καλύτερο πιστευω έχει βγει σε 50/50 και για βρεγμένο. Πολύ καλή απόδοση γενικά σε ασφάλτινο λάστιχο και σε βρεγμένο και σε στεγνό.
Δίκιο έχεις. Αν το kove έβγαινε με 21 /18 τροχούς δεν θα το σκεφτόμουν. Το CF Moto θα είναι και 4 άλογα πιο αδύναμο και σε αυτά τα κυβικά είναι κοντά 10% της ιπποδύναμης:rolleyes:. Και το Κove βγήκε καλό, ειδικά το μοτέρ -κλώνος του Honda. To άλλο ...θα δείξει. Και η πλάκα είναι ότι έψαξα να του βάλω άλλα στεφάνια -καθότι φοράει και Akront !- αλλά έχει πουληθεί και αυτή στους Κινέζους, στην Ελλάδα δεν υπάρχει κι τρέχα γύρευε. Και το χειρότερο είναι ότι μπροστά τουλάχιστον θα ταίριαζε μπαμ το στεφάνι της ίδιας εταιρίας που κάποτε φόραγε το Bmw R 80 gs το paralever. Γίνεται και με άλλη μάρκα GLM κλπ αλλά πάει πολλά ευρά. Για λάστιχο ευχαριστώ θα το ψάξω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δίκιο έχεις. Αν το kove έβγαινε με 21 /18 τροχούς δεν θα το σκεφτόμουν. Το CF Moto θα είναι και 4 άλογα πιο αδύναμο και σε αυτά τα κυβικά είναι κοντά 10% της ιπποδύναμης:rolleyes:. Και το Κove βγήκε καλό, ειδικά το μοτέρ -κλώνος του Honda. To άλλο ...θα δείξει. Και η πλάκα είναι ότι έψαξα να του βάλω άλλα στεφάνια -καθότι φοράει και Akront !- αλλά έχει πουληθεί και αυτή στους Κινέζους, στην Ελλάδα δεν υπάρχει κι τρέχα γύρευε. Και το χειρότερο είναι ότι μπροστά τουλάχιστον θα ταίριαζε μπαμ το στεφάνι της ίδιας εταιρίας που κάποτε φόραγε το Bmw R 80 gs το paralever. Γίνεται και με άλλη μάρκα GLM κλπ αλλά πάει πολλά ευρά. Για λάστιχο ευχαριστώ θα το ψάξω.
Στη πράξη μια ζάντα 19 αντί για 21 δεν νομίζω πως αλλάζει τόσο τα δεδομένα. Μιλάμε για ένα ολόκληρο στήσιμο σε ένα μηχανάκι.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Ναι εξαρτάται από πολλά. Θα το δω όταν έρθει, λογικά κατά τον Μάιο λένε.
 

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Ο κολοκοτρωνης πόσα έπιασε ,γιατί είχαμε μια κουβέντα προχθές εδώ μέσα .
New item by Vag Vag

λογικά στο New Item θα δειτε το δικό μου R 80 G/S
γιατί για να ανεβάσω εικόνα απευθείας αν και διάβασα το σχετικό θρεντ δεν το βλέπω εύκολο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom