OHLINS FSK 148

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Φίλοι μου "ψάχνομαι" για μια αναβάθμιση του μπροστινού στο VStrom 650 του 2018 πού έχω.

Η ανάρτηση ως έχει είναι πολύ καλή για άσφαλτο καθώς έχει υποστεί κάποιες μικρές βελτιώσεις σε σχέση με το παρελθόν και ας μην έχει πάνω προφόρτιση. Όμως ουσιαστικά είναι στημένη για άσφαλτο.

Στο χώμα είναι αρκετά σφιχτή και θα ήθελα κάτι που να βοηθά και προς σε αυτή την κατεύθυνση.

Στην OHLINS βρήκα ότι δίνει ως αναβάθμιση ένα σετ, το FSK 148 για Suzuki V-Strom 650 ακριβώς για την τελευταία γενιά και περιέχει ελατήριο διαφορετικού τύπου απο της "μαμάς", αποστάτη και τάπες με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Φυσικά θα μπεί και το προτεινόμενο λάδι. Το κιτ αυτό υπάρχει διαθέσιμο στην αντιπροσωπεία εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι σε καμιά ιστοσελίδα Ελληνική, ξένη , φόρουμ κλπ δεν βρήκα τον παραμικρό σχολιασμό για αυτό το σετ από κάποιον που το φόρεσε, για να πάρω μια εικόνα. Γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι να αυξήσω λίγο τον χωμάτινο χαρακτήρα του μπροστινού καθώς πολλά δεν μπορούν να γίνουν με χαμηλό κόστος και σκοπός είναι να μείνω χαμηλά καθώς θα το συνδυάσω με το σέρβις του μπροστινού.

Έχει κανείς κάποια πληροφορία σχετική?
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Με σκέτο ελατήριο ουσιαστικά πόσο διαφορετικό να γίνει το μπροστινό?
Για μπροστά είναι ότι πρέπει ενα καλό ελατήριο , από πίσω αμορτισέρ λείπει σαύτα τα γομαρια , θέλει οπωσδήποτε ένα πισινό ολοκληρο ακόμα και την πιο φθηνή έκδοση και είναι τρελά για εκδρομικό ον οφφ .....

kordix παρουσιασου

xrv_world_explorer
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Φίλοι μου "ψάχνομαι" για μια αναβάθμιση του μπροστινού στο VStrom 650 του 2018 πού έχω.

Η ανάρτηση ως έχει είναι πολύ καλή για άσφαλτο καθώς έχει υποστεί κάποιες μικρές βελτιώσεις σε σχέση με το παρελθόν και ας μην έχει πάνω προφόρτιση. Όμως ουσιαστικά είναι στημένη για άσφαλτο.

Στο χώμα είναι αρκετά σφιχτή και θα ήθελα κάτι που να βοηθά και προς σε αυτή την κατεύθυνση.

Στην OHLINS βρήκα ότι δίνει ως αναβάθμιση ένα σετ, το FSK 148 για Suzuki V-Strom 650 ακριβώς για την τελευταία γενιά και περιέχει ελατήριο διαφορετικού τύπου απο της "μαμάς", αποστάτη και τάπες με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Φυσικά θα μπεί και το προτεινόμενο λάδι. Το κιτ αυτό υπάρχει διαθέσιμο στην αντιπροσωπεία εδώ. Το πρόβλημα είναι ότι σε καμιά ιστοσελίδα Ελληνική, ξένη , φόρουμ κλπ δεν βρήκα τον παραμικρό σχολιασμό για αυτό το σετ από κάποιον που το φόρεσε, για να πάρω μια εικόνα. Γιατί αυτό που με ενδιαφέρει είναι να αυξήσω λίγο τον χωμάτινο χαρακτήρα του μπροστινού καθώς πολλά δεν μπορούν να γίνουν με χαμηλό κόστος και σκοπός είναι να μείνω χαμηλά καθώς θα το συνδυάσω με το σέρβις του μπροστινού.

Έχει κανείς κάποια πληροφορία σχετική?
Για το συγκεκριμένο δυστυχώς δεν εχω άποψη,δε το ξέρω κιόλας...
Για matris ομως που ειχα βαλει στο παλιό στρομ, αλλαξε το μπροστινό τελείως,το ίδιο και πίσω με μια ανάρτηση της προκοπής, το αποτέλεσμα παλιο μηχανάκι αλλα διαβήτης απλα.
Αν μου επιτρέπεις την αποψη μου, θες κάτι πιο ολοκληρωμένο, τύπου andreani cartridge, η matris
Δυστυχώς θέλει λεφτά για να γίνει δουλειά όπως πρέπει, οδήγησα, εχω άποψη και για αυτό μιλάω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Με σκέτο ελατήριο ουσιαστικά πόσο διαφορετικό να γίνει το μπροστινό?
Όπως το περιέγραψα δίνει μαζί διαφορετικό ελατήριο αποστάτη και ρυθμιζόμενη προφόρτιση στην τάπα. Ψάχνω να κάνω απλά κάτι παραπάνω, ένα σκαλάκι καλύτερο με έμφαση στη λειτουργία στο χωματάκι. Δεν περιμένω θαύματα , αλλιώς πρέπει να πάω σε άλλο μηχανάκι.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Για το συγκεκριμένο δυστυχώς δεν εχω άποψη,δε το ξέρω κιόλας...
Για matris ομως που ειχα βαλει στο παλιό στρομ, αλλαξε το μπροστινό τελείως,το ίδιο και πίσω με μια ανάρτηση της προκοπής, το αποτέλεσμα παλιο μηχανάκι αλλα διαβήτης απλα.
Αν μου επιτρέπεις την αποψη μου, θες κάτι πιο ολοκληρωμένο, τύπου andreani cartridge, η matris
Δυστυχώς θέλει λεφτά για να γίνει δουλειά όπως πρέπει, οδήγησα, εχω άποψη και για αυτό μιλάω
Σωτήρη δίκιο έχεις αλλά το προηγούμενο με όποια αλλαγή και να έκανε κάποιος γινόταν καλύτερο ασφάλτινο. Εγώ θέλω το κατιτης παραπάνω για χώμα. Αυτό θέλω να πετύχω το κάτι καλύτερο εκεί. Ομαλότερη λειτουργία, καλύτερη απορόφηση των ανωμαλιών, να μην σε πετάει πάνω εύκολα εμπρός. Όποια λύση έχω ψάξει για emulators, cartridge κλπ. απλά μου δίνουν σίγουρα καλύτερη ασφάλτινη κατεύθυνση αλλά όχι το λίγο παραπάνω στο χώμα και με κόστος αρκετά βαρύ. Το παράδοξο έιναι ότι το συγκεκριμένο κιτ της olhlins το οποίο έχει μια λογική τιμή, αν και υπάρχει εδώ και χρόνια δεν μπορώ να βρώ κάποια πληροφορία πουθενά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όπως το περιέγραψα δίνει μαζί διαφορετικό ελατήριο αποστάτη και ρυθμιζόμενη προφόρτιση στην τάπα. Ψάχνω να κάνω απλά κάτι παραπάνω, ένα σκαλάκι καλύτερο με έμφαση στη λειτουργία στο χωματάκι. Δεν περιμένω θαύματα , αλλιώς πρέπει να πάω σε άλλο μηχανάκι.
Απλά πιστεύω πως ένα σκέτο ελατήριο είναι απλά ένα σκέτο ελατήριο. Δεν θα αλλάξει σε τίποτα η λειτουργία του πηρουνιου. Απλα θα σκληρύνει λίγο η αν μπει κάποιο progressive ίσως ελατήριο αν δεν έχει μήπως γίνει λιιιγο πιο ευαίσθητο στις μικρές ανωμαλίες. Μέχρι εκεί τίποτα αλλο. Αν από sag είσαι σωστός μην πετάξεις λεφτά. Εναλλακτικά για πιο σοβαρή δουλειά ίσως ένα ολόκληρο φυσίγγι από andreani η έστω yss αν βγαίνει. Αλλιώς όπως το λες μετά άλλο μηχανάκι.


Αυτό το Κιτ στα ίδια λεφτά με το ohlins επιτρέπει τουλάχιστον τη ρύθμιση απόσβεσης

 
Τελευταία επεξεργασία:

Reinmeister

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SUZUKI GSX 1000S 2018
Ελατήριο βάζουμε σε σχέση με το βάρος μας και την εμπειρία στο χώμα...Πιο σκληρο οι γρήγοροι, πιο μαλακό οι κουλοί και σε σχέση με το αν κάνουμε εντούρο,μοτοκροςή τρέιλ...Τώρα, με το βεστρόμ και με βάση τον τροπο γραφής σου, δεν φανταζομαι ότι πας για ντακάρ,οπότε βάλε (μπρος -πίσω) ελατήρια με βαση τα κιλά σου και τέλος...Η ουσιαστική διαφορά είναι στο valving...
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Άλλο μηχανάκι θέλω αλλά αυτό πρωσπαθώ να το πνίξω με μπαλώματα....... Ειδικά μετά την βόλτα στην εξαιρετική έκθεση. θα δώ που θα με βγάλει αυτή η αναζήτηση.... Σας ευχαριστώ.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Επειδή είχα στρώμ και όταν άρχισα να το περπατάω σε χώμα,είδα ότι τα όρια του έρχονται γρήγορα και η ευχαρίστηση του σε αυτόν τον τομέα δεν είναι η καλύτερη δυνατή, σίγουρα με βελτίωση σε ανάρτησης θα δεις διαφορά.
Ο hessler έχει κάποιες λύσεις που αξίζουν το ψάξιμο, ειδικά για εμπρός,δίνει και 2-3 εκατοστά μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, πίσω μπορείς να δώσεις ύψος με αλλαγή στα dogbones.
Πάντως να ξέρεις ότι το ταξίδι του δεν θα το βρεις εύκολα σε άλλο μηχανάκι.
 
Reactions: Gus

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Επειδή είχα στρώμ και όταν άρχισα να το περπατάω σε χώμα,είδα ότι τα όρια του έρχονται γρήγορα και η ευχαρίστηση του σε αυτόν τον τομέα δεν είναι η καλύτερη δυνατή, σίγουρα με βελτίωση σε ανάρτησης θα δεις διαφορά.
Ο hessler έχει κάποιες λύσεις που αξίζουν το ψάξιμο, ειδικά για εμπρός,δίνει και 2-3 εκατοστά μεγαλύτερη διαδρομή ανάρτησης, πίσω μπορείς να δώσεις ύψος με αλλαγή στα dogbones.
Πάντως να ξέρεις ότι το ταξίδι του δεν θα το βρεις εύκολα σε άλλο μηχανάκι.
Έχεις δίκιο, ειδικά αν το έχεις βολευτευτεί, δεν υπάρχουν θεματα, είναι οικονομικό στα πάντα του, το φορτώνω και σαν μουλαρ... απλά θα προσπαθήσω να κάνω κάτι απλό και με χαμηλό κόστος έτσι ώστε το λάθος να μην με πονέσει. Αν βρω τελικά λύση θα ενημερώσω για όποιον άλλον θέλει να κινηθεί προς την ίδια κατεύθυνση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σωτήρη δίκιο έχεις αλλά το προηγούμενο με όποια αλλαγή και να έκανε κάποιος γινόταν καλύτερο ασφάλτινο. Εγώ θέλω το κατιτης παραπάνω για χώμα. Αυτό θέλω να πετύχω το κάτι καλύτερο εκεί. Ομαλότερη λειτουργία, καλύτερη απορόφηση των ανωμαλιών, να μην σε πετάει πάνω εύκολα εμπρός. Όποια λύση έχω ψάξει για emulators, cartridge κλπ. απλά μου δίνουν σίγουρα καλύτερη ασφάλτινη κατεύθυνση αλλά όχι το λίγο παραπάνω στο χώμα και με κόστος αρκετά βαρύ. Το παράδοξο έιναι ότι το συγκεκριμένο κιτ της olhlins το οποίο έχει μια λογική τιμή, αν και υπάρχει εδώ και χρόνια δεν μπορώ να βρώ κάποια πληροφορία πουθενά.
Ο Hessler δίνει ένα αντίστοιχο Κιτ με το fsk48 στην ίδια τιμή πάνω κατω με την διαφορά ότι περιλαμβάνει και cartridge emulators. Στείλε ενα email να ρωτήσεις πληροφορίες. Γενικά είναι αρκετά συνεννοήσιμος.
 
Top Bottom