Premium ανάρτηση

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Δε ουανς δατ κανοτ μπι ατζαστεντ!
Κάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράς
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράς
Γνωρίζει καλά το σύστημα της esa, αλλά είναι μια ....μουσιτσα
 

Ανεμος

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Αμήχανος
ex BMW F650GS, KTM 640 prestige
Κάποια μηχανάκια κ μάλιστα premium ρυθμίζουν από ένα καλάμι, η ρυθμίζουν από ένα την απόσβεση συμπίεσης κ από το άλλο την επαναφοράς
Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;
Το ένα καλάμι είναι πχ. ρυθμισμένο στα 15 κλίκ συμπίεση και το άλλο (ως προς την συμπίεση) τίποτα; Και αναγκάζεται να "ακολουθήσει" το πρώτο που έχει την ρύθμιση λόγω της ένωσης σε ένα σύστημα που δημιουργείται απο τον άξονα και τις τιμονόπλακες;
Και αντίστοιχα με την επαναφορά..

Σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης σε κάθε μπουκάλα δεν θα ήταν μαλακία το ένα να ειναι ρυθμισμένο στα 15 κλικ του παραδείγματος και το άλλο στο 1 πχ ;Δεν θα ήταν μια λάθος ρύθμιση;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;
Το ένα καλάμι είναι πχ. ρυθμισμένο στα 15 κλίκ συμπίεση και το άλλο (ως προς την συμπίεση) τίποτα; Και αναγκάζεται να "ακολουθήσει" το πρώτο που έχει την ρύθμιση λόγω της ένωσης σε ένα σύστημα που δημιουργείται απο τον άξονα και τις τιμονόπλακες;
Και αντίστοιχα με την επαναφορά..

Σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης σε κάθε μπουκάλα δεν θα ήταν μαλακία το ένα να ειναι ρυθμισμένο στα 15 κλικ του παραδείγματος και το άλλο στο 1 πχ ;Δεν θα ήταν μια λάθος ρύθμιση;
Δουλεύει όπως σε ένα συμβατικό με πλήρεις ρυθμίσεις μόνο που εδώ αντί να ρυθμίζεις και στις δύο μπουκάλες συμπίεση και επαναφορά αυτό γίνεται ξεχωριστά στην κάθε μία μπουκάλα που έχει το δικό της ρόλο.
Δηλαδή η μία λειτουργεί ως ρύθμιση συμπίεσης και η άλλη ως ρύθμιση επαναφοράς.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Δουλεύει όπως σε ένα συμβατικό με πλήρεις ρυθμίσεις μόνο που εδώ αντί να ρυθμίζεις και στις δύο μπουκάλες συμπίεση και επαναφορά αυτό γίνεται ξεχωριστά στην κάθε μία μπουκάλα που έχει το δικό της ρόλο.
Δηλαδή η μία λειτουργεί ως ρύθμιση συμπίεσης και η άλλη ως ρύθμιση επαναφοράς.
Σου λέει ότι η διαφορές δυνάμεων μεταξύ των δύο καλαμιών, δεν δημιουργούν κάποια στρέβλωση στο πιρούνι;
Και μένα περίεργο μου φαίνεται να είναι τόσο άκαμπτο το σύστημα ώστε να μην επηρεάζεται καθόλου από τις διαφορετικές δυνάμεις που ασκούνται σε κάθε καλάμι.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Το οποίο σύστημα της ρύθμισης απόσβεσης συμπίεσης στην μια μπουκάλα και επαναφοράς στην άλλη, απο καθαρή μηχανολογική περιέργεια, πως δουλεύει;
Το ένα καλάμι είναι πχ. ρυθμισμένο στα 15 κλίκ συμπίεση και το άλλο (ως προς την συμπίεση) τίποτα; Και αναγκάζεται να "ακολουθήσει" το πρώτο που έχει την ρύθμιση λόγω της ένωσης σε ένα σύστημα που δημιουργείται απο τον άξονα και τις τιμονόπλακες;
Και αντίστοιχα με την επαναφορά..

Σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι με ξεχωριστή ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς και συμπίεσης σε κάθε μπουκάλα δεν θα ήταν μαλακία το ένα να ειναι ρυθμισμένο στα 15 κλικ του παραδείγματος και το άλλο στο 1 πχ ;Δεν θα ήταν μια λάθος ρύθμιση;
Αυτό το έχω κ εγώ απορία. Πως κάτι τέτοιο είναι πιο αποδοτικό... Δεν το έχω συζητήσει είναι η αλήθεια με κάποιους γνωστους/φιλους που θεωρώ ότι θα έχουν απαντήσεις... Μπήκε στην λίστα...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πως κάτι τέτοιο είναι πιο αποδοτικό...
Πιο φτηνό σε κατασκευή, bragging rights ότι ρυθμίζεται, δεν έχω δει κανέναν να πέφτει λόγω δυσλειτουργίας, δεν είναι πολύ πραγματικό πρόβλημα.
 

Ανεμος

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
Αμήχανος
ex BMW F650GS, KTM 640 prestige
εχει κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες εδώ αν και κυρίως για την εσωτερική διάταξη ενός τέτοιου πηρουνιού και λιγότερο για την "θεωρία" πίσω απο αυτη την επιλογή διάταξης.Η Ohlins για τα cartdridges ΝΙΧ30 λεει οτι αυτη η διαταξη προσφέρει πιο ακριβή λειτουργία και μεγαλύτερη σταθερότητα + την ευκολια να ειναι ολες οι ρυθμισεις στο πανω μέρος του πηρουνιου.
Σίγουρα η μείωση κόστους /λιγότερα μέρη επηρεάζει την επιλογή.
Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για την ιδέα πίσω απο αυτη την διάταξη, γιατι στο δικό μου κεφάλι εξακολουθεί να μου φαίνεται ανισόρροπη , αλλα η Ohlins κατι παραπάνω θα ξέρει.


Ive just yesterday fitted a new set of fork cartridges in my 790, i went for Matris as they came highly recommended by the the local Ohlins/Nitron suspension shop. The Matris have Comp adjustment in one leg and Reb in the other leg, and both have preload. I fitted them myself as he's too busy with race stuff. now pushing down with a single fork leg comp first, firm to push down but rebounds very fast, no rebound dampning in that fork leg, next pushed down on the Rebound fork leg, firm to push down same about as the other leg but rebounds very slowly. So both legs have Comp dampning with one adjustable, and only one leg has Rebound dampning. I ask the guy and he said yes, the Rebound adjustable leg has an extra valve set for rebound control. Both forks have compression dampning, one adjustable. As for the Matris fork kit, well i set them up and found the spring weights too heavy (.85kn) causing minimal bike sag I've now been back and we have fitted .75kn springs so as yet to refit and test, but these Matris look real quality, top out springs and anti cavitation valves fitted.


Sorry αν χάλασα το θρέντ ,αν ενοχλουν διαγραφονται
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Πιο φτηνό σε κατασκευή, bragging rights ότι ρυθμίζεται, δεν έχω δει κανέναν να πέφτει λόγω δυσλειτουργίας, δεν είναι πολύ πραγματικό πρόβλημα.
Το φτηνό κόστος πάντα επηρεάζει, απλά δεν νομίζω ότι είναι ο πρωταρχικός σκοπός σε τέτοιες περιπτώσεις και το λέω γιατί το έχω δει σε ακριβά μηχανάκια.
Θα μου πεις κ εκει θέλουν να κόψουν κόστος οι εταιρείες, φυσικά κ θέλουν αλλά αν ήταν αυτός ο λόγος θα βλέπαμε τέτοιου είδους αναρτήσεις κυρίως στα πιο φτηνά μηχανάκια
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το φτηνό κόστος πάντα επηρεάζει...


Θα μου πεις κ εκει θέλουν να κόψουν κόστος οι εταιρείες...
Κόβουν από όπου μπορούν και όσο μπορούν, ανάλογα με την "αξία" της εκάστοτε μηχανής!!!!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε κάποιο βίντεο έλεγαν και για το RE "the KTM killer" 450 Himalayan ότι έχει καλάμια με separate functions. Να πως γίνονται κορυφαίοι μερικοί μερικοί, αλλά άλλους τους περνάμε κόσκινα...
 
Top Bottom