QJMOTOR SVT650

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Άλλη μια ενδιαφέρουσα πρόταση απο Κίνα καθαρά εδώ, QJmotor.


convert to lowercase


Ένα 2κύλινδρο με μοτέρ V παρακαλώ, σπάνιο στις μέρες μας πλέον, με 75 αλογάκια και καλή ροπή και με το κόστος του απο 6.600€ με τις χυτές ζάντες! ¨Οταν ο θεωρητικός ανταγωνισμός σε προδιαγραφές πάει και σε διψήφια νούμερα.

Και με πολύ εντυπωσιακό εξοπλισμό όπως ακτινικές δαγκάνες Brembo στα φρένα, χούφτες, ποδιά, θερμαινόμενα γκριπ, θερμαινόμενη σέλα κ.α.

Ήδη έχω δει κάνα δυο στο δρόμο και στις πωλήσεις έχει πουλήσει μερικές δεκάδες κομμάτια ήδη..
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Τίς προάλλες ήταν παρκαρισμένη στα μέρη μου
Από κοντά είναι πολύ καλύτερη..οι φωτογραφίες τό αδικούν...
Ειδικά στον χρωματισμό του τεστ στο περιοδικό.. λαδί με μαύρο και πινελιές φλουο πράσινο είναι όμορφο
Μπροστά είναι λίγο φορτωμένο από την μέση και πίσω πιο απλό.. καλή σέλα για δύο.. μεγάλη ζελατίνα όπως και οθόνη..!!!!
Και ο V 2 ένα ακόμη σύν.. τώρα που θα είναι σπάνιος πια..
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Πήγα σήμερα στον αντιπρόσωπο και το έκανα ένα τέστ.
Θα πω αρχικά ότι είναι μεγάλο κρίμα που είναι είδος υπό εξαφάνιση οι v2 κινητήρες.
Γνωστός για εμένα από το στρώμ,κανένα σκορτσαρισμα κραδασμός η οτιδήποτε τέτοιο.
Είναι βαρύ,είναι χοντρουλι ειδικά στο μέρος του ρεζερβουάρ, θυμίζει αρκετά το στρώμ με καλύτερα φρένα και αναρτήσεις νομίζω ( για το παλιό στρώμ μιλάω το ορθόδοξο το κλασικό) ,έχει χαμηλό ύψος σέλας.
Είχε ένα μικρό θέμα με την απόκριση του γκαζιού,εκεί που ήταν οριακά ανοιχτό γκάζι και εκλεινες και ξαναανοιγες ήταν λίγο απότομο,σαν να κλωτσαγε λίγο,ήταν σαν διακόπτης ον οφ δηλαδή.
Θερμαινόμενα χερούλια,τα οποία δεν καίνε ιδιαίτερα αλλά απλά αισθάνθηκα μια ελαφριά ζέστη,με καλοκαιρινό γάντι.
Θερμαινόμενη σέλα ,που δεν την δοκίμασα,αλλά είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Γενικά από το να πάρω ένα στρώμ σχεδόν 10ετιας με τα ίδια λεφτά, νομίζω θα το δοκίμαζα.





 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Την ανέβηκα στην έκθεση γιατί λένε καλά λοφία . Προσωπικά δεν μου άρεσε η θέση οδήγησης καθόλου , πολύ χαμηλά σε βάζει η σέλα
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Την ανέβηκα στην έκθεση γιατί λένε καλά λοφία . Προσωπικά δεν μου άρεσε η θέση οδήγησης καθόλου , πολύ χαμηλά σε βάζει η σέλα
Κλασσική περίπτωση κινέζικης μοτο για φλινστοουνς...Αμα μείνει τη τσουλάς και με τα πόδια τόσο χαμηλα που είναι η σέλα.

Αλλά βλέπω brembo, andreani, brigestone A41 (αν είναι αυτά τα 1ης τοποθέτησης).

Πετάς το roll cage και ελαφραίνει 5-6 κιλάκια, πετάς τους λαστιχένιους τάκους από τα πατάκια και κερδίζεις κανα πόντο σε γωνία ποδιών. Γεμίζεις και λίγο το αφρώδες της σέλας και έτοιμο το εργαλείο.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
To ειδα στην εκθεση και μοιαζει πολλη μοτοσυκλετα για τα λεφτα της...


εαν εψαχνα για μοτο στην κατηγορια, σιγουρα θα ηταν στην λιστα μου καθως εχει πολυ δυνατο πακετο.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πήγα σήμερα στον αντιπρόσωπο και το έκανα ένα τέστ.
Θα πω αρχικά ότι είναι μεγάλο κρίμα που είναι είδος υπό εξαφάνιση οι v2 κινητήρες.
Γνωστός για εμένα από το στρώμ,κανένα σκορτσαρισμα κραδασμός η οτιδήποτε τέτοιο.
Είναι βαρύ,είναι χοντρουλι ειδικά στο μέρος του ρεζερβουάρ, θυμίζει αρκετά το στρώμ με καλύτερα φρένα και αναρτήσεις νομίζω ( για το παλιό στρώμ μιλάω το ορθόδοξο το κλασικό) ,έχει χαμηλό ύψος σέλας.
Είχε ένα μικρό θέμα με την απόκριση του γκαζιού,εκεί που ήταν οριακά ανοιχτό γκάζι και εκλεινες και ξαναανοιγες ήταν λίγο απότομο,σαν να κλωτσαγε λίγο,ήταν σαν διακόπτης ον οφ δηλαδή.
Θερμαινόμενα χερούλια,τα οποία δεν καίνε ιδιαίτερα αλλά απλά αισθάνθηκα μια ελαφριά ζέστη,με καλοκαιρινό γάντι.
Θερμαινόμενη σέλα ,που δεν την δοκίμασα,αλλά είναι στον στάνταρ εξοπλισμό.
Γενικά από το να πάρω ένα στρώμ σχεδόν 10ετιας με τα ίδια λεφτά, νομίζω θα το δοκίμαζα.






Δηλαδη χωμα λες να πηγαινει σαν vstrom? Ή καλυτερο?
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δηλαδη χωμα λες να πηγαινει σαν vstrom? Ή καλυτερο?
Δεν θα κοπαναει πιθανότατα η ανάρτηση του ,ειδικά εμπρός σαν του στρώμ αλλά δεν είναι ότι σε βοηθάει κιόλας σαν μηχανάκι.,έχει μικρή διαδρομή αναρτήσεων, μεγάλο βάρος κλπ.
Δείχνει ότι ο προσανατολισμός του είναι ασφάλτινος
Δεν το πήγα χώμα,λέω για την αίσθηση που μου έδωσε.
Να περάσεις ένα χωματόδρομο κλπ ναι εννοείται πάει,αλλά όχι για χρήση σε χώμα γενικά
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Δεν θα κοπαναει πιθανότατα η ανάρτηση του ,ειδικά εμπρός σαν του στρώμ αλλά δεν είναι ότι σε βοηθάει κιόλας σαν μηχανάκι.,έχει μικρή διαδρομή αναρτήσεων, μεγάλο βάρος κλπ.
Δείχνει ότι ο προσανατολισμός του είναι ασφάλτινος
Δεν το πήγα χώμα,λέω για την αίσθηση που μου έδωσε.
Να περάσεις ένα χωματόδρομο κλπ ναι εννοείται πάει,αλλά όχι για χρήση σε χώμα γενικά
Με το υψος σελας κλπ που διαβασα μαλλον δεν θα βοηθαει και ορθιος
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Εύσημα για το ελληνικό site της εταιρείας πάντως. Ελαφρύ (δες Honda), εύκολο σε περιήγηση (δες Yamaha), υπαρκτό (δες RE), σύγχρονο (δες CF MOTO), απλό και χρηστικό.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εύσημα για το ελληνικό site της εταιρείας πάντως. Ελαφρύ (δες Honda), εύκολο σε περιήγηση (δες Yamaha), υπαρκτό (δες RE), σύγχρονο (δες CF MOTO), απλό και χρηστικό.
Ο Γκοργκολης πάντα είχε εξαιρετικά site και όσο και να φαίνεται αστείο είναι μέρος της επιτυχίας του. Επενδύει πολύ σε αυτο. Βρίσκεις τα πάντα μέσα για τα μοντέλα και μάλιστα ακόμα πιο σημαντικό σε πρώτη μούρη πίνακες συντήρησης αναλυτικοί και κόστη σε βασικά ανταλλακτικά. Τιμή μοτοσυκλέτας φάτσα φόρα τίποτα κρυφό και σύγχρονο περιβάλλον. Νιώθεις πως είναι ζωντανή εταιρεία πως υπάρχει ενδιαφέρον,κίνηση.

Μάλιστα από ένα σημείο και έπειτα κάποιοι τους αντέγραψαν (βλέπε mototrend, kymco,voge)

Όποιος θέλει να δει πόσο αντίθετα αποτελέσματα φέρνουν site με φτωχή δομή η χωρίς σωστή πληροφορία ας μπει στο site της brixton, moto morini η της bajaj ξέρω γω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για το μηχανάκι να πω δεν το έχω οδηγήσει αλλα οντως αυτό με τις θέσεις οδήγησης κάποιων κινεζικών είναι κακό. Σαν να κάθεσαι σε γιογιό. Ίδια ιστορία με πολλά μοντέλα. Ενα benelli trk702 ας πούμε που κάνει και πωλήσεις. Χάλι μαύρο θέση.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Επειδη εχω κινεζικο voge500ds,και το εχω οδηγησει,( το svt650) για το υψος μου 1,85 ,να αναφερω οτι στο svt 650 αν και η σελα ειναι 4 ποντους ψηλοτερη,σου δινει την εντυπωση της χαμηλοτερης ,γιατι εχουν ψηλωσει τα μαρσπιέ,και οι γωνιες στα γονατα ειναι πιο κλειστες.Η μοτο εχει μεγαλυτερη αποσταση απ το εδαφος απ το voge,και ειναι βαρυτερη κατα 25 κιλα πληρης υγρων ,εχει καλυτερα φρενα (ακτινικα brembo 320mm,εναντι απλων nissin 298mm) ομαλοτερη λειτουργια (κραδασμοι) λογω V, και 30 αλογα παραπανω ,απο 270 κυβικα παραπανω.Επισης εχει και μεγαλυτερη καταναλωση λογω μεγαλυτερης ισχυος και κυβικων.Ομως θεωρω οτι στην τιμη της,ΔΕΝ εχει αντιπαλο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραία όλα αυτά αλλά τελευταία έχω βαρεθεί να διαβαζω ιστορίες τρόμου για τον αντιπρόσωπο. QJ,ZONTES, KOVE προσωπικά δεν θα έπαιρνα και είναι αποκλειστική αιτία αυτός και όχι τα μηχανάκια.
 
Top Bottom