QJMOTOR SVT650

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
δεν ξαναπαίρνω σκουτερ κ ουτε πατινι απο το ΓΚΟΡΓΚΟΛΗ . Καθυστερεί παρά πολύ ,εάν παθεις ζημιά και θες ενα απλό ανταλλακτικό. Επίσης δε δεχονται τηλεφωνικές παραγγελίες στο κεντρικό τους κατάστημα στη θησεώς ,ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ούτε επίσης σου δίνουν αρ. λογαριασμού για να καταθεσεις προκαταβολή κ να πας να παρεις το ανταλλακτικό απο εκει
Πρεπει να πας απο εκει ο ίδιος να σε δουνε, να πληρώσεις κ μετα από μηνες να ξαναπας να παραλαβεις το ανταλλακτικό,αν υπαρχει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
δεν ξαναπαίρνω σκουτερ κ ουτε πατινι απο το ΓΚΟΡΓΚΟΛΗ . Καθυστερεί παρά πολύ ,εάν παθεις ζημιά και θες ενα απλό ανταλλακτικό. Επίσης δε δεχονται τηλεφωνικές παραγγελίες στο κεντρικό τους κατάστημα στη θησεώς ,ΚΑΛΛΙΘΕΑ, ούτε επίσης σου δίνουν αρ. λογαριασμού για να καταθεσεις προκαταβολή κ να πας να παρεις το ανταλλακτικό απο εκει
Πρεπει να πας απο εκει ο ίδιος να σε δουνε, να πληρώσεις κ μετα από μηνες να ξαναπας να παραλαβεις το ανταλλακτικό,αν υπαρχει
Όπως τα λες. Και αυτό το σύστημα το έχουν από 15 χρόνια πίσω. Όσο είχα ένα παπάκι daytona αντιγραφή supra δεν με ένοιαζε εβαζα από supra. Πλέον από αυτούς ούτε ηλεκτρικό πατίνι. Μοτοσυκλέτες καινούργιες ακινητοποιούνται για μήνες από απλα ανταλλακτικά
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ενας απ τους λογους που προτιμησα VOGE ηταν και η αντιπροσωπευση στην Ελλαδα.Αλλωστε νομιζω και εχω τροπους να το υποστηριξω,οτι η VOGE,ειναι η ποιοτικωτερη ΚΙΝΕΖΙΚΗ εταιρεια,μοτοσυκλεττων.Μεχρις στιγμης ΔΕΝ το εχω μετανοιωσει.ΙΔΩΜΕΝ.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Κλασσική περίπτωση κινέζικης μοτο για φλινστοουνς...Αμα μείνει τη τσουλάς και με τα πόδια τόσο χαμηλα που είναι η σέλα.

Αλλά βλέπω brembo, andreani, brigestone A41 (αν είναι αυτά τα 1ης τοποθέτησης).

Πετάς το roll cage και ελαφραίνει 5-6 κιλάκια, πετάς τους λαστιχένιους τάκους από τα πατάκια και κερδίζεις κανα πόντο σε γωνία ποδιών. Γεμίζεις και λίγο το αφρώδες της σέλας και έτοιμο το εργαλείο.
Όλα τα κινέζικα έτσι είναι ,τέτοια σέλα έχουν ,sony και καλά πρέπει να κάτσεις κομφορτ .
Θέλει γέμισμα να γίνει σέλα σοβαρή ,κάτι σαν την adve των gs δλδ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όλα τα κινέζικα έτσι είναι ,τέτοια σέλα έχουν ,sony και καλά πρέπει να κάτσεις κομφορτ .
Θέλει γέμισμα να γίνει σέλα σοβαρή ,κάτι σαν την adve των gs δλδ
Νομίζω είναι απλά η φιλοσοφία τους λόγω μέσου ύψους των Κινέζων να κάνουν όσο πιο χαμηλή γίνεται και προσβάσιμη την σέλα. Και δημιουργείται αυτή η θέση οδήγησης να κάθεσαι χωμένος μέσα στη μηχανή. Ήδη έχουν αρχίσει βέβαια και παίρνουν γραμμή σε κάποια πράγματα. Ας πούμε στο καινούργιο 450MT δίνουν επίσημο αξεσουάρ σέλα 5 πόντους ψηλότερη. Αλλιώς, σελάς και φούσκωμα.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Μικρο το προβλημα της σελα σε τοσο "φθηνα"-για την εποχη- μηχανακια και ευκολα διορθωσιμο...


Το after sales βεβαια ειναι αλλου παπα Ευαγγέλιο....
 
Top Bottom