Mister Jim
Μέλος
Όπως λέει και ο τίτλος στα πλαστικά μέρη των σωμάτων injection εμφανίζοντα ρωγμές.
θεώρησα σωστό να τα επιθεωρήσω, έτσι μπήκα στην διαδικασία να τα βγάλω.
Έτσι και έγινε και όπως ήταν αναμενόμενο και τα δικά μου σώματα injection είχαν ρωγμές όπως
φαίνεται στις πιο κάτω φωτογραφίες.
Πως όμως μου ήρθε να το κοιτάξω, είναι απλό κάποιος φίλος έμεινε στο δρόμο.
Συνήθως οι ρωγμές περπατάνε και το πλαστικό της ντίζας που κυκλώνει το μεταλλικό της πεταλούδας ανοίγει.
Για να προλάβουμε το πρόβλημα έφτιαξα στο τόρνο ένα μεταλλικό επίθεμα και ύστερα με dremel το έκοψα έτσι ώστε να λειτουργήσει σαν καπάκι στο πλαστικό κύκλο όπως φαίνεται στις ποιο κάτω φωτογραφίες.
Καλύτερα μην το φτιάξετε από μπρούτζο όπως εγώ φτιάξτε το από αλουμίνιο.
Μετά το κόλλησα με μια καλή κόλα για μέταλλο με πλαστικό Meta - Lox λέγετε.
Ιδού το αποτέλεσμα.
Λίγα λόγια για το πώς μπαίνουν και βγαίνουν τα σώματα injection.
Θα χρειαστείτε μια ειδική πένσα για να ξεκουμπώσετε και να κουμπώσετε τους κολιέδες.
Προσοχή δεν θα ανοίξετε για κανένα λόγο το διακόπτη με τις φήσες των injection ξεκούμπωτες όπως έκανα εγώ.
Αν κάνετε την βλακεία και δεν παίρνει μπροστά ανοίξτε το λίγο γκάζι κατά την εκκίνηση και κρατήστε το στις 3000 στροφές μέχρι η ECU να φτιάξει το ρελαντί.
Για να βγάλετε την ντίζα δεν χρειάζεται να πειράξετε τους ρεγουλατόρους απλά γυρίστε με το χέρι την πεταλούδα βγάλτε την ντίζα από το πλαστικό.
όλο το μεταλλικό μέρος που βιδώνει ο ρεγουλτόρος βγαίνει από το πλαστικό μονοκόμματα αν τραβήξτε προς τα έξω το λαμάκι που το συγκρατεί.
Μην ξεχάσετε να κόψετε τα νταϊράπ που δένουν τα καλώδια στο σώμα .
Το σώμα μπαίνει καλλίτερα αν το βάλουμε πρώτα στο κολάρο που έρχεται από το κουτί του αέρα και μετά στον κύλινδρο.
Καλό θα ήταν να κάνετε συγχρονισμό κυλίνδρων αν έχετε υποπιεσόμετρο
Καλή επιτυχία !!!
θεώρησα σωστό να τα επιθεωρήσω, έτσι μπήκα στην διαδικασία να τα βγάλω.
Έτσι και έγινε και όπως ήταν αναμενόμενο και τα δικά μου σώματα injection είχαν ρωγμές όπως
φαίνεται στις πιο κάτω φωτογραφίες.
Πως όμως μου ήρθε να το κοιτάξω, είναι απλό κάποιος φίλος έμεινε στο δρόμο.
Συνήθως οι ρωγμές περπατάνε και το πλαστικό της ντίζας που κυκλώνει το μεταλλικό της πεταλούδας ανοίγει.
Για να προλάβουμε το πρόβλημα έφτιαξα στο τόρνο ένα μεταλλικό επίθεμα και ύστερα με dremel το έκοψα έτσι ώστε να λειτουργήσει σαν καπάκι στο πλαστικό κύκλο όπως φαίνεται στις ποιο κάτω φωτογραφίες.
Καλύτερα μην το φτιάξετε από μπρούτζο όπως εγώ φτιάξτε το από αλουμίνιο.
Μετά το κόλλησα με μια καλή κόλα για μέταλλο με πλαστικό Meta - Lox λέγετε.
Ιδού το αποτέλεσμα.
Λίγα λόγια για το πώς μπαίνουν και βγαίνουν τα σώματα injection.
Θα χρειαστείτε μια ειδική πένσα για να ξεκουμπώσετε και να κουμπώσετε τους κολιέδες.
Προσοχή δεν θα ανοίξετε για κανένα λόγο το διακόπτη με τις φήσες των injection ξεκούμπωτες όπως έκανα εγώ.
Αν κάνετε την βλακεία και δεν παίρνει μπροστά ανοίξτε το λίγο γκάζι κατά την εκκίνηση και κρατήστε το στις 3000 στροφές μέχρι η ECU να φτιάξει το ρελαντί.
Για να βγάλετε την ντίζα δεν χρειάζεται να πειράξετε τους ρεγουλατόρους απλά γυρίστε με το χέρι την πεταλούδα βγάλτε την ντίζα από το πλαστικό.
όλο το μεταλλικό μέρος που βιδώνει ο ρεγουλτόρος βγαίνει από το πλαστικό μονοκόμματα αν τραβήξτε προς τα έξω το λαμάκι που το συγκρατεί.
Μην ξεχάσετε να κόψετε τα νταϊράπ που δένουν τα καλώδια στο σώμα .
Το σώμα μπαίνει καλλίτερα αν το βάλουμε πρώτα στο κολάρο που έρχεται από το κουτί του αέρα και μετά στον κύλινδρο.
Καλό θα ήταν να κάνετε συγχρονισμό κυλίνδρων αν έχετε υποπιεσόμετρο
Καλή επιτυχία !!!
Τελευταία επεξεργασία: