Royal enfield himalayan 450

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μεγάλη αναβάθμιση από το προηγούμενο μοντέλο ...
Βέβαια αυτή η εξέλιξη φέρνει και πολυπλοκότητα ...

Απο τα μέχρι τώρα βίντεο καλό φαίνεται και η παρουσίαση/δοκιμή έχει γίνει σε αρκετά μεγάλο υψόμετρο άνω το 3.500 μέτρων ...
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Λέει ότι βγάζει το 90 τις εκατο της ροπής του στις 3000 στροφές. Πολύ σημαντικό για μένα για εκτός δρόμου...
Επίσης λένε ότι μέχρι της 2000 στροφές έχει λιγότερη ροπή απο το παλιό ...

αλλά είναι καλύτερο σε όλο το υπόλοιπο φάσμα ...
 

parkaris

Μέλος
Όνομα
-
Μοτό
cbf125
Ολοι σχολιάζουν με το "γάντι" το ride by wire, κάποιος με εμπειρία σε τέτοια συστηματα να μας πει τι καταλαβαίνει;:pc:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οπως καταλαβαινω το μηχανακι παρουσιαστηκε σε μεγαλο υψομετρο που δεν ειναι ο,τι καλλιτερο για την αισθηση του μοτερ.
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Οπως καταλαβαινω το μηχανακι παρουσιαστηκε σε μεγαλο υψομετρο που δεν ειναι ο,τι καλλιτερο για την αισθηση του μοτερ.
Σύμφωνα με το παρακάτω βίντεο που ρώτησαν την εταιρία και τους απάντησε ότι σε αυτό το υψόμετρο είναι σαν να αποδίδει 28 άλογα ....

 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
δεν ειναι injection?
Το Injection ψεκάζει σωστά το καύσιμο που χρειάζεται ο αέρας που μπαίνει στον κύλινδρο.
Αν ο αέρας είναι πιο αραιός λόγω υψομέτρου, μπαίνει μικρότερη ποσότητα και το Injection ψεκάζει λιγότερο καύσιμο για να είναι σωστή η καύση.
Δεν είναι τούρμπο να συμπιέζει τον αέρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Δεν νομίζω ότι στα 3000 - 4000 υπάρχει τόσο θέμα. Έχω ανεβάσει μονοκύλινδρο injection στα 3300 χωρίς να παρατηρήσω διαφορά. Διαφορά έχω δει σε Ι4 πετρελαίου (δεν θυμάμαι άν ήταν ατμοσφαιρικό) μετά τα 5000.
 
Top Bottom