Scramblers...

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Για να λέμε την αλήθεια το Alaskan δεν είναι scrambler...είναι adventure scrambler...με μεγαλύτερο τεπόζιτο και πολλές μετατροπές για τουριστική χρήση...και όχι μονο.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
WR250R
NUDA900R
Ναι το BMW είναι 19-17...και το Ducati 19-17 είναι αλλά ένα ιδιωτικό εργαστήρι κάνει μετατροπή από 19-17 σε 21-18 για το Ducati.
To ονομάζει Alaskan...
Αγαπητέ Al, αν έμαθα κάτι και για το οποίο αισθάνομαι μεγάλη σιγουριά να τοποθετηθώ (αφού πρώτα πλήρωσα αρκετά)... όταν έρχεται η στιγμή που σκέφτομαι να βελτιώσω/αλλάξω στη μηχανή μου αναρτήσεις, φρένα, εξατμίσεις, τροχούς... την αφήνω στην ησυχία της. Σημαίνει απλώς πως ήρθε η ώρα να αλλάξω μηχανή.
 

al800

Μέλος
Περιοχή
Νέα Πέραμος
Όνομα
Al
Μοτό
?
Το αυτό είπα και σε κάτι παλικάρια στο advrider που θελουνε να μετατρέψουνε το 19-17 σε 21-18...τους λέω απεξω απεξω ρε παλικάρια ποιο το νόημα να του αλλάξετε τα φώτα, μήπως θελετε να το κανετε κάτι που δεν είναι ή που η εταιρία που το κατασκεύασε δεν το προόριζε ποτέ να γίνει; στην τελική τόσα 21-18 υπάρχουν κι αν το θελετε σε scrambler περιμένετε το Triumph...αλλά επειδή ξέρω ότι εκεί στο Αμέρικα τη βρίσκουν να κάνουν τέτοιες μετατροπές μονο και μόνο για την ολη φασαρία, το άφησα εκεί το θέμα.
 

lleonidas

Μέλος
Όνομα
Λεωνίδας
Μοτό
Yamaha MT-07
Η Triumph παρουσίασε το scrambler 1200 στους εμπόρους του δικτύου της, μία μέρα πριν από την επίσημη παρουσίαση.

Θα παράγεται σε 3 τουλάχιστον εκδόσεις, την απλή,την XC και την ΧR...στην παρουσίαση υπήρχε και η Scrambler 1200 Baja 1000 προϊδεάζοντας ίσως για τη συμμετοχή του scrambler σε αγώνες.
Πηγή




 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Πολύ όμορφες και οι 3 εκδόσεις.
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
XLV 650 Transalp
Η ιταλικη καρδια χτυπαει ακομα εστω και με ξενες αρτηριες. Μικρο ελαφρυ,ομορφο αντικειμενικα. Ασθενες μοτερ ( ελεω Euro 4 ,5 kai 555 και @ρχ%δ$α καπαμα λεω εγω) με 30 ονομαστικα αλογα και καμια 25αρια στον τροχο. Οδηγειται με το "μικρο" διπλωμα. Τιμη αρκετα καλη με τα περιφεριακα που φερει και αν ο εισαγωγεας αποδειχθει σοβαρος ισως τα παει καλα στην χωρα μας που της ταιριαζουν τετοιες μοτο.



 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Η ιταλικη καρδια χτυπαει ακομα εστω και με ξενες αρτηριες. Μικρο ελαφρυ,ομορφο αντικειμενικα. Ασθενες μοτερ ( ελεω Euro 4 ,5 kai 555 και @ρχ%δ$α καπαμα λεω εγω) με 30 ονομαστικα αλογα και καμια 25αρια στον τροχο. Οδηγειται με το "μικρο" διπλωμα. Τιμη αρκετα καλη με τα περιφεριακα που φερει και αν ο εισαγωγεας αποδειχθει σοβαρος ισως τα παει καλα στην χωρα μας που της ταιριαζουν τετοιες μοτο.



ACE OF SPADES | SWM Motorcycles
 

a.sfakiotakis

Μέλος
Όνομα
Αντώνιος
Μοτό
R1200GS 2007, R1100GS 1995, R1100GS 1997
Δεδομένου το ότι πάντα μου άρεσαν οι κατασκευές και οι προκλήσεις γενικότερα, η δημιουργία/κατασκευή μίας scrambler μοτοσυκλέτας πάντα μου κέντριζε το ενδιαφέρον.
Ερευνώντας δε την αγορά (εγχώρια και μη), διαπίστωσα ότι πολλοί καταφεύγουν σε εύκολες λύσεις (βλ. κιτ έτοιμα) και δε μπαίνουν στη διαδικασία customizing με τη μορφή ριζικών τροποποιήσεων με αποτέλεσμα οι διαθέσιμες "custom" να είναι πανομοιότυπες....; .
Τώρα στο κομμάτι της επιλογής βάσης (μηχανής) για να ξεκινήσει ένα τέτοιο εγχείρημα οι επιλογές είναι πολλές, για εμένα ήταν μονόδρομος.
Και τελικά την έφτιαξα, μου πήρε περίπου όλο τον τελευταίο χρόνο και θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό.
Το εμπρός μέρος αντικαταστάθηκε από την βάση για το φανάρι (με λαμπτήρα Η4 LED)
το ψυγείο λαδιού μετατοπίστηκε στο κάτω μέρος (κάτω από telelever)
Οι περισσότερες βίδες (εμφανείς) αντικαταστάθηκαν με torx
Το υποπλαίσιο τροποποιήθηκε και σε επάνω αυτό φτιάχτηκε από πολυεστέρα η βάση της σέλας, η οποία ντύθηκε με τεχνόδερμα (απομίμηση δέρματος).
Τα φλασάκια είναι επίσης LED για να ταιριάζουν με το εκμοντερνισμένο σύνολο.


R1100GS TitaniumSpear










 

Attachments

Τελευταία επεξεργασία:

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεδομένου το ότι πάντα μου άρεσαν οι κατασκευές και οι προκλήσεις γενικότερα, η δημιουργία/κατασκευή μίας scrambler μοτοσυκλέτας πάντα μου κέντριζε το ενδιαφέρον.
Ερευνώντας δε την αγορά (εγχώρια και μη), διαπίστωσα ότι πολλοί καταφεύγουν σε εύκολες λύσεις (βλ. κιτ έτοιμα) και δε μπαίνουν στη διαδικασία customizing με τη μορφή ριζικών τροποποιήσεων με αποτέλεσμα οι διαθέσιμες "custom" να είναι πανομοιότυπες....; .
Τώρα στο κομμάτι της επιλογής βάσης (μηχανής) για να ξεκινήσει ένα τέτοιο εγχείρημα οι επιλογές είναι πολλές, για εμένα ήταν μονόδρομος.
Και τελικά την έφτιαξα, μου πήρε περίπου όλο τον τελευταίο χρόνο και θεωρώ ότι το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικό.
Το εμπρός μέρος αντικαταστάθηκε από την βάση για το φανάρι (με λαμπτήρα Η4 LED)
το ψυγείο λαδιού μετατοπίστηκε στο κάτω μέρος (κάτω από telelever)
Οι περισσότερες βίδες (εμφανείς) αντικαταστάθηκαν με torx
Το υποπλαίσιο τροποποιήθηκε και σε επάνω αυτό φτιάχτηκε από πολυεστέρα η βάση της σέλας, η οποία ντύθηκε με τεχνόδερμα (απομίμηση δέρματος).
Τα φλασάκια είναι επίσης LED για να ταιριάζουν με το εκμοντερνισμένο σύνολο.



Ενδιαφέρον ακούγεται Αντώνη...
Θα περιμένουμε κάποιες φωτό... ;)
 
Top Bottom