SOS

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
 
 
 
Και να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά
Φετο έχει μάθημα !!!!!!!!!!
 
ρε συ Στέργιο.... στο τότε μάθημα στα Μέγαρα με τον Χούτρα μέσω του GS Forum ήταν η πρώτη φορά που γνωριστήκαμε και μιλήσαμε!!!!!
δεν την ξεχνάς την πρώτη φορά.... ;)




κι ένα δάκρυ κύλησε...
 
Φίλε πρέπει να γίνουν μαθήματα και οσο περνάει από το χέρι μου θα προσπαθήσω να μιλήσω με όλους τους καλύτερους του χώρου ώστε να δούμε ποιος θα μας αναλάβει
 
 
Back
Top Bottom