Suzuki xf650 Freewind

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να ρωτήσω τυχόν εμπειρίες σας για το εν λόγω μηχανάκι.Παντα ήταν στη σκιά του DR. Από μοτέρ ξέρω ότι δεν υστερεί, ίσα ίσα είναι και λίγο πιο δυνατό. Εκτός δρόμου τι γίνεται? Υπάρχουν λύσεις εκειεξω για να αγριεψει λιγάκι ή θα πρέπει να περιοριστώ σε χαλαρές διαβάσεις από πατημένο χωματακι?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Καλησπέρα!
Ο antonis68 μπορεί να μας διαφωτίσει μιας και το έχει στην κατοχή του και έχει κάνει και αρκετό χώμα με αυτό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Καλησπέρα!
Ο antonis68 μπορεί να μας διαφωτίσει μιας και το έχει στην κατοχή του και έχει κάνει και αρκετό χώμα με αυτό.
Και το πάει τάπα!!!

Αυτό το μοτέρ από καινούργιο είχε θεματάκια με διαρροή λαδιού από διάφορα σημεία. Λογικά τώρα θα είναι λυμένα από τους πρώην κατόχους.
 

antonis68

Μέλος
Περιοχή
Σαλαμίνα
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Freewind 650 02
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να ρωτήσω τυχόν εμπειρίες σας για το εν λόγω μηχανάκι.Παντα ήταν στη σκιά του DR. Από μοτέρ ξέρω ότι δεν υστερεί, ίσα ίσα είναι και λίγο πιο δυνατό. Εκτός δρόμου τι γίνεται? Υπάρχουν λύσεις εκειεξω για να αγριεψει λιγάκι ή θα πρέπει να περιοριστώ σε χαλαρές διαβάσεις από πατημένο χωματακι?
Σου έστειλα πμ
Ότι θέλεις εδώ είμαστε
Τώρα τελειώνω και το δεύτερο freewind σε πιο απλή μορφή,
Γδύσιμο μπροστά φανάρι, κοντέρ, πλαστικά κλπ.
Μασκάκι enduro, φυσούνες, ψηλό φτερό, κάλυψη ψυγείου λαδιού και βλέπουμε..
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Τυχαια επεσα πανω στο θεμα και εχω να πω ότι ηταν ερωτας στη παρακατω μορφη, με drz μπροστινα και αλλη αναρτηση πισω + αλλες μετατροπες (φαναρι και θωρακας κτμ) + γραναζια κ.α.. ειχα βρει και τον τυπα απο το advrider και μου ειχε δώσει αρκετες πληροφορίες για τη μετατροπή.. σκυλί οπως έλεγε και πολύ ικανο με γνώμονα βάρος/ παλαιότητα και χρήση - αλλα όχι για σκληρές enduro καταστασεις. Είχα ξεκινήσει και πήρα κάποια parts όπως φανάρι ανεμοθώρακα και κάποια άλλα ....
.....
αλλά υπολόγισα χωρίς τον μέσο έλληνα πωλητη/ αναβάτη - πραγμα που σημαίνει ότι 4 μήνες έβλεπα σαπάκια που τα πουλούσαν απο 1000 - 1500 ευρώ και ήθελαν τουλάχιστον ένα 2000 να συνέλθουν για την ελάχιστη off road χρήση με αξιοπιστία, έχω τη λογική ότι για να βγείς εκτός πρέπει να είναι πένα το μηχανάκι αλλιώς κάτσε δένε με tireup και διάφορες αρλούμπες που ακούγονται.. απορώ αν μερικοί είναι τόσο αγνώμονες ή κάνουν off road στο παρκάκι της πλατείας.

Long story short - υπολόγισε καλό budget για συχνό εκτός δρόμου μόνο για συντηρήσεις - εκτός τις μετατροπές που θα ακουστούν απο πολλούς. Για την ιστορία αυτό στη φωτό είναι το 1ο freewind - οπότε αν το έχεις ήδη και είναι σε καλή κατάσταση προχώρα αλλίως μακρια (απο οποιοδήποτε μεταχειρισμένο για μενα).
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Παντα ήταν στη σκιά του DR. Από μοτέρ ξέρω ότι δεν υστερεί
Οσον αφορά το μοτερ, και επειδή μέχρι την κεφαλή είναι ίδιο με το DR, έχει τις ίδιες ευπάθειες : διακόπτης ένδειξης νεκράς, γρανάζι 3ης, φλάτζα βάσης κυλίνδρου, φλατζα άξονα κίνησης. Τα δύο πρώτα είναι εν δυνάμει καταστροφικά και θέλουν προσοχή, τα δεύτερα θέλουν παρακολούθηση.

Και μια ιδέα τι μπορεί να κάνεις δια χειρός Χεσλερ :
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Οσον αφορά το μοτερ, και επειδή μέχρι την κεφαλή είναι ίδιο με το DR, έχει τις ίδιες ευπάθειες : διακόπτης ένδειξης νεκράς, γρανάζι 3ης, φλάτζα βάσης κυλίνδρου, φλατζα άξονα κίνησης. Τα δύο πρώτα είναι εν δυνάμει καταστροφικά και θέλουν προσοχή, τα δεύτερα θέλουν παρακολούθηση.

Και μια ιδέα τι μπορεί να κάνεις δια χειρός Χεσλερ :
Μα το συγκεκριμένο έχω δει, γι αυτό έχω αρρωστήσει
 

harrisM15A

Μέλος
Όνομα
Harris
Μοτό
Honda NR750
Πάρε ένα πιο χωμάτινο ,έτοιμο με 21'' μπροστά και μεγαλύτερες διαδρομές
klr , dominator , dr , xt , 650dakar
KLR πολύ ψηλό μηχανάκι.
Dominator αρχαιολογία αλλά εννοείται μου αρέσει. Έχω το 250 τώρα.
Dr ούτε για δείγμα εκεί έξω
Xt όχι γιατί απλά όχι
Dakar το καλύτερο, αλλά εκτός από το κόστος αγοράς και συντήρησης, είναι πολύ βαρύ. Θέλω μηχανάκι να μπορεί να φτάσει τα 150 κιλά αδειο
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
KLR πολύ ψηλό μηχανάκι.
Dominator αρχαιολογία αλλά εννοείται μου αρέσει. Έχω το 250 τώρα.
Dr ούτε για δείγμα εκεί έξω
Xt όχι γιατί απλά όχι
Dakar το καλύτερο, αλλά εκτός από το κόστος αγοράς και συντήρησης, είναι πολύ βαρύ. Θέλω μηχανάκι να μπορεί να φτάσει τα 150 κιλά αδειο
Σιγά το ύψος του klr ,δοκίμασε το αν δεν το έχεις κάνει ήδη.
Dominator μοτέρ που φορέθηκε μέχρι το 2010 σχεδόν ,καμιά διαφορά τεχνολογικά από το freewind και πολλές έτοιμες λύσεις για να το κάνεις τουμπανο.
Dr παίζει ένα μάχιμο (φαινομενικά) τώρα στο car.
Dakar έχουν πέσει οι τιμές,άλλωστε θα το κανιβαλισεις ότι πάρεις.
ΧΤ συμφωνώ μαζί σου.
 
Top Bottom