Srider
Βόρειο Μέλος
Το 701 το ξεχνάς. Πρέπει να είσαι πολυ αποφασισμένος ότι θα κάνεις αρκετό χώμα και μόνο μονοκάβαλος. Θα σε χωρίσει αν πας δικάβαλος με το 701.
Θα σου κακοφανεί μετά το tiger μιας κ είναι μονοκύλινδρο και σκορτσάρει. Θέλει αρκετά χρήματα σε αξεσουάρ να το φέρεις στα μέτρα σου. Δεν έχω δει κανέναν να το αφήνει μαμά ή σχεδόν μαμά.
Πρέπει να οδηγήσεις και το τενερέ και το ΚΤΜ.
Για εμένα το τενερέ έχει χάλια φρένα και αναρτήσεις (είχα 701 και το άλλαξα με Τ7 World Raid). Δηλαδή θα σκάσεις ένα σωρό λεφτά και πρέπει να ασχοληθείς με αναρτήσεις.
Το ατού του Τ7 είναι ο κινητήρας και η αξιοπιστία. Η εμφάνιση επίσης και ειδικά στην εξτρεμ έκδοση.
Το 890 είναι ΚΤΜ... Θέλει καπως πιο ψηλές στροφές αν και είναι πιο ομαλό/νορμάλ, όχι όπως τα 1190/1290.
Προτερήματα του: το βάρος (αίσθηση του βάρους του) και οι αναρτήσεις του (είναι οι ίδιες με το 701).
Θα σου κακοφανεί μετά το tiger μιας κ είναι μονοκύλινδρο και σκορτσάρει. Θέλει αρκετά χρήματα σε αξεσουάρ να το φέρεις στα μέτρα σου. Δεν έχω δει κανέναν να το αφήνει μαμά ή σχεδόν μαμά.
Πρέπει να οδηγήσεις και το τενερέ και το ΚΤΜ.
Για εμένα το τενερέ έχει χάλια φρένα και αναρτήσεις (είχα 701 και το άλλαξα με Τ7 World Raid). Δηλαδή θα σκάσεις ένα σωρό λεφτά και πρέπει να ασχοληθείς με αναρτήσεις.
Το ατού του Τ7 είναι ο κινητήρας και η αξιοπιστία. Η εμφάνιση επίσης και ειδικά στην εξτρεμ έκδοση.
Το 890 είναι ΚΤΜ... Θέλει καπως πιο ψηλές στροφές αν και είναι πιο ομαλό/νορμάλ, όχι όπως τα 1190/1290.
Προτερήματα του: το βάρος (αίσθηση του βάρους του) και οι αναρτήσεις του (είναι οι ίδιες με το 701).