The drifter -- Ορεινή Ναυπακτία - Ευρυτανία -- Moto Guzzi V85TT

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650


690 χλμ
15 ώρες
Η Βέρα τα πήγε μια χαρά σχετικά ...
Η κατανάλωση ήταν στα 4,7 σύμφωνα με τον υπολογιστή της ...
Έχει ένα θέμα με προανάφλεξη κάτω από τις 3.000 στροφές και σε έντονες ανωφέρειες ...
Μάλλον θα πάμε για αλλαγή χαρτογράφησης κάποια στιγμή ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
Έχει ένα θέμα με προανάφλεξη κάτω από τις 3.000 στροφές και σε έντονες ανωφέρειες ...
Μάλλον θα πάμε για αλλαγή χαρτογράφησης κάποια στιγμή ...
wildbilly σου θυμίζει κάτι αυτό με την προαναφλεξη;
Υπάρχει πολύ υλικό στα φόρα και στις ομάδες του facebook γι αυτό το θεμα· η λέξη κλειδί είναι "pinging".
Παρατηρείται όταν το μηχανάκι επιταχύνει υπό φορτίο (ανηφόρες, δικάβαλο, απότομο άνοιγμα του γκαζιού) και όταν είναι ζεστό (τις ζεστές μέρες ακόμα πιο έντονα). Το κάνει μεταξύ 2500 και 3200 rpm.
Πολλοί έχουν ψαχτεί για να δώσουν λύση (premium βενζίνη, vboost, αφαίρεση καταλύτη και πολλά άλλα) αλλά ο ήχος είναι πάντα εκεί. Μου έλεγε ο cosgili (δεν ξέρω πώς κάνω link το nickname του) ότι μετά από ρύθμιση βαλβίδων εξαφανίζεται και μετά από λίγο επανέρχεται.
Κανείς δεν ξέρει ακριβώς τί είναι· πολλοί ισχυρίζονται ότι δεν είναι πειράκια. Πάντως, ως τώρα, δεν έχει αναφερθεί κάποια βλάβη που να οφείλεται σ αυτό το φαινόμενο.
Έχοντας συζητήσει και με άλλους γι αυτό το θέμα θα έλεγα ότι είναι ένα από τα "μυστήρια" των ευρωπαϊκών μοτοσικλετών· η μότο γκούζι ειδικά φημίζεται για τους πολλούς και διάφορους θορύβους που παράγουν οι κινητήρες της. Να σημειώσω εδώ ότι ακριβώς τον ίδιο ήχο έκαναν και πολλά gs 1150 (μέσα σ αυτά και το δικό μου) με πέμπτη ταχύτητα· ίσως έχει να κάνει με την αερόψυξη.
Μάλλον είναι κάτι που αποδέχεσαι· προσωπικά, οταν ζεσταθεί και αρχίσει και το κάνει, δίνω λίγες στροφές παραπάνω αποφεύγοντας την συγκεκριμένη περιοχή.
Πάντως Παναγιώτη αν ψαχτείς θα το εκτιμούσα αν μας ενημέρωνες :ok:
 

wildbilly

Έχει κόψει το καπίστρι και σέρνει και το παλούκι..
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Χοντρή 1250GS Exclusive 2019
Μοτοκούκι V85tt στο μούσκιο
wildbilly σου θυμίζει κάτι αυτό με την προαναφλεξη;
Με ταλαιπωρει καποιες φορες, ειδικα σε ανωφερεια και ειδικα οταν ειναι πολυ ζεστο...εκει απο τις 2.700 μεχρι τις 3.000 με 2α και 3η κανει γκλαγκα γκλουγκα αλλα προσπαθω με λιγο συμπλεκταρισμα και κανω πως δεν καταλαβαινω...ειναι μεσα στην προσωπικοτητα του μοτοσακο υποθετω...
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Όταν η ποιότητα της περιπλάνησης συναντά την ημιτελεια μιας Ιταλικής μηχανής εσωτερικής καύσης τότε η βόλτα κρατάει περισσότερο....
;)
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Πάντως Παναγιώτη αν ψαχτείς θα το εκτιμούσα αν μας ενημέρωνες
Οι μέχρι τώρα έρευνες δείχνουν ότι υπάρχουν δυο λύσεις για τα euro 4 και μια κοινή για τα euro5

euro 4-5
έχει κόστος αυτή την στιγμή στα 350 ευρώ περίπου
και έρχεται μέ ένα κουπόνι για ένα χάρτη της επιλογής σου, επιπλέον χάρτες κοστίζουν στο κατοστάρικο

Η όλη διαδικασία είναι πολύ απλή συνδέεις την συσκευή στην μηχανή σου και μετά η συσκευή συνδέεται μέσω bluetooth με το κινητό σου και απο εκεί μέσω μιας εφαρμογής κάνεις όλη την διαδικασία, παράλληλα σου δίνει και πρόσβαση σαν διαγνωστικό στα σφάλματα που μπορεί να δείξει ο εγκέφαλος.

euro 4 χάρτες

euro 5 χάρτες

Για τα euro 4 μόνο υπάρχει η επιλογή να συνδεθείς απευθείας με τον εγκέφαλο της μηχανής και να περάσεις νέους χάρτες.
Το πρόγραμμα για να συνδεθείς είναι το :
και χρειάζεσαι και τα απαραίτητα καλώδια για συνδεθείς (ODBII και αντάπτορας)

Χάρτες μπορείς να προμηθευτείς από τον Beetlemaps στην αντίπερα μεριά του ατλαντικού πίνουν νερό στο όνομα του.

Το κόστος για την χαρτογράφηση είναι 100 ντόλαρς, του στέλνεις τον δικό σου που κατεβάζεις από τον εγκέφαλο της μηχανής και σου τον στέλνει πίσω διορθωμένο για να τον περάσεις στον εγκέφαλο της μηχανής.

Εδώ η διαδικασία είναι λίγο πιο πολύπλοκη και θέλει λίγο προσοχή μιας και κάποιοι κατάφεραν να καταστρέψουν τον εγκέφαλο της μηχανής τους ...

Έχω έρθει σε επαφή με τον κο Beetle και θα δούμε πως θα εξελιχθούν τα πράγματα, για την ώρα περιμένω να μου έρθουν τα καλώδια για να ξεκινήσω την διαδικασία.

μέχρι στιγμής από αυτά που διαβάζω τα προβλήματα είτε λύνονται είτε μειώνονται κατά πολύ.


Σε επαφή που είχα σε διπλανό φόρουμ με ένα παλικάρι από την Κρήτη, έγραφε τα καλύτερα για το up-map και πως η μηχανή μεταμορφώνεται ...

Αυτά για την ώρα.
 

gior-gos

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v85tt
μέχρι στιγμής από αυτά που διαβάζω τα προβλήματα είτε λύνονται είτε μειώνονται κατά πολύ.
Τα ίδια διάβασα κι εγω· πάντως στο advrider.com και αλλού πίνουν νερό στο όνομα των αδερφών.
Με έναν Κρητικό που μίλαγα κι εγώ στο facebook μου έλεγε ότι άλλαξε καύσιμο, έβαλε vboost και διάφορα άλλα μέχρι που του αλλάξανε έδρανα στις βαλβίδες, μετά ολόκληρες βαλβίδες και στο τέλος του αλλάξανε τον κινητήρα. Μου έλεγε λοιπόν ότι με τον καινούργιο κινητήρα κάνει κάποιο τσικ όταν ζεσταθεί αλλά είναι πολύ λιγότερο απ ότι πριν.
Με το καλό ο χάρτης (αν τελικά τον βάλεις) να λύσει το θέμα· τα ξαναλέμε

:friendship:
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Μιας και για την ώρα δεν υπάρχει χρόνος και όρεξη για γράψιμο ας βάλω τουλάχιστον τις φωτογραφίες χωρίς χρονική σειρά και στο μέλλον βλέπουμε .....
























































































 
Top Bottom