TKC 70 Rocks

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Απ΄ότι γράφει πρόκειται για πίσω λάστιχο μόνο που συνδυάζεται με το στάνταρ μπροστινό TKC70, χωρίς να καταργεί την υφιστάμενη σειρά.

Τοποθετείται λέει σαν κατηγορία ανάμεσα στο στάνταρ TKC70 και TKC80, δηλαδή λίγο καλύτερο στο of road από το TKC70.

Πάντως πριν κάνα μήνα που ρώταγα τα TKC70 δεν τα έβρισκα...
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εξαιρετικη η ιδεα της Conti για το πισω TKC70 Rocks :ok: Το μπροστα ειναι μια χαρα σαν 70-30 λαστιχο αλλα το στανταρ πισω TKC70 εχει αυτη την κεντρικη λωριδα και θα το χαρακτηριζα 80-20, το Rocks εχει πια "70-30 χαραξη". Θα το δοκιμασω οταν το τωρινο πισω τελειωσει. Ειναι καλο που το πισω παραμενει ως εχει γι'αυτους που δεν πολυπανε χωμα, καθως οπως εχει γραφτει, τα TKC70 ειναι για να ξυνει κανεις αυτια στην ασφαλτο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καποιος στο advrider.com ειχε κανει μοντα για να φυγει η μεσαια λωριδα του TKC70 για καλυτερη προσφυση off-road! o_O Τωρα με το πισω TKC70 Rocks δε θα χρειαζεται τετοια κολπα ;) Βεβαια δεν ειναι ακομη ευρεως διαθεσιμο..


 

kostas82

Μέλος
Όνομα
ΚΩΣΤΑΣ
Μοτό
790 Adv R
Καλησπέρα υπάρχει κάποιος που να δοκίμασε το νέο tkc70 rocks;

Αρχάριος και σκέφτομαι σιγά σιγά να ξεκινήσω καμιά βολτούλα στο χώμα

Μέχρι στιγμής ήμουν έτοιμος να πάω για τα tkc80 και όσο κρατήσει το πίσω.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αρχάριος και σκέφτομαι σιγά σιγά να ξεκινήσω καμιά βολτούλα στο χώμα

Μέχρι στιγμής ήμουν έτοιμος να πάω για τα tkc80 και όσο κρατήσει το πίσω.
Η πρωτη σκεψη ειναι συνηθως η σωστη.
Μεινε με tkc 80 εστω και για βολτουλα στο χωμα.
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Συμπτωματικά ρώτησα σήμερα για αυτό και δεν έχει έρθει ακόμα στην διάσταση του Africa 150/70/18.

Για τις άλλες διαστάσεις δεν ξέρω
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν υπαρχει ουτε στο Νησι σε 150/70-18, μονο σε 150/70-17. Και ειναι αρκετα ακριβοτερο απο το στανταρ TKC70, το στανταρ 150/70-17 κανει 112 λιρες / 126€ ενω το Rocks 150/70-18 κανει 136 λιρες / 153€ - οι τιμες αυτες ειναι απο διαδικτυακο μαγαζι χωρις περασμα.

Μια λυση που σκεφτομαι για το καλοκαιρι (κορωνοιου επιτρεποντος) ειναι να ταιριαξω το μπροστα TKC70 με πισω Michelin Adventure.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν υπαρχει ουτε στο Νησι σε 150/70-18, μονο σε 150/70-17. Και ειναι αρκετα ακριβοτερο απο το στανταρ TKC70, το στανταρ 150/70-17 κανει 112 λιρες / 126€ ενω το Rocks 150/70-17 κανει 136 λιρες / 153€ - οι τιμες αυτες ειναι απο διαδικτυακο μαγαζι χωρις περασμα.

Μια λυση που σκεφτομαι για το καλοκαιρι (κορωνοιου επιτρεποντος) ειναι να ταιριαξω το μπροστα TKC70 με πισω Michelin Adventure.
Και γιατί να μην βάλεις μπρος πίσω το adventure?
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Και γιατί να μην βάλεις μπρος πίσω το adventure?
Δυο λογοι:
  1. Επειδη εχω ενα σχεδον καινουργιο TKC70 μπροστινο που εχει κανει μονο 3000χμ και
  2. Επειδη το TKC70 μπροστινο ειναι λιγο πιο χωματινο απο το Michelin Adve μπροστινο, σε αντιθεση με τα πισω για τα οποια ισχυει το αντιθετο (για το απλο TKC70, οχι το Rocks).
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Μου είπαν ότι για το Rocks ο προγραμματισμός της αντιπροσωπείας για την Ελλάδα ήταν σε έναν μήνα.

Αυτό προ κορονοιού....
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τσίμπησα ένα από τα μάλλον τελευταία ζευγάρια που είχε η αντιπροσωπεία αυτή την στιγμή.

Κάβα...
Ποτέ δεν ξέρεις

Φαντάζεστε να τελειώσει το "κλείδωμα" και να μην έχουμε να τσουλήσουμε?


Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τσίμπησα ένα από τα μάλλον τελευταία ζευγάρια που είχε η αντιπροσωπεία αυτή την στιγμή.

Κάβα...
Ποτέ δεν ξέρεις
Γιαννη, το απλο τσιμπησες καθως δεν υπαρχει ακομη Rocks στην Ελλαδα - το διευκρινιζω επειδη θελει αετισιο ματι για να δει κανεις στην παραπανω φωτο οτι το πισω εχει κεντρικη λωριδα και ειναι το απλο :)
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Ναι Γιώργο έχεις δίκιο, έχω ποστάρει λίγο λάθος.
Έχω γράψει πιο πάνω ότι δεν έχουν έρθει ακόμα τα rocks και απλά ήθελα πω πως δεν υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα και στο στάνταρ tkc70 ;)
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Δυο λογοι:
  1. Επειδη εχω ενα σχεδον καινουργιο TKC70 μπροστινο που εχει κανει μονο 3000χμ και
  2. Επειδη το TKC70 μπροστινο ειναι λιγο πιο χωματινο απο το Michelin Adve μπροστινο, σε αντιθεση με τα πισω για τα οποια ισχυει το αντιθετο (για το απλο TKC70, οχι το Rocks).
Καλησπέρα Γιώργη, δεν νομίζω να κανείς δουλειά.
Το tkc έχει πολύ πιο γρήγορη κορώνα σε σχέση με το Michelin adventure που έχει πολύ αργή.
Πιστευω ότι το μηχανάκι θα σου κάνει τα δικά του και δεν θα το ευχαριστηθείς.
Αν πάλι το δοκιμάσεις πες μας.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Καλησπέρα Γιώργη, δεν νομίζω να κανείς δουλειά.
Το tkc έχει πολύ πιο γρήγορη κορώνα σε σχέση με το Michelin adventure που έχει πολύ αργή.
Πιστευω ότι το μηχανάκι θα σου κάνει τα δικά του και δεν θα το ευχαριστηθείς.
Αν πάλι το δοκιμάσεις πες μας.
Καλησπερα Νικο, αν ειναι οπως τα λες για την αργη γεωμετρια του Michelin Adventure, τοτε σιγουρα το ξεχναω. Ενα απο τα πλεονεκτηματα του TKC70 ειναι η γρηγορουτσικη γεωμετρια που σε συνδυασμο με τη σχετικα μαλακη γομα του το κανουν εξαιρετικα παιχνιδιαρικο σε στροφιλικια :ok:

Ο κυριος λογος που σκεφτομουνα το Michelin Adventure πισω ητανε ενα ταξιδι στα σκαρια για Καυκασο και Αμπχαζια, με αρκετη ασφαλτο μεσω Τουρκιας/Γεωργιας και χωματινες διαδρομες εκει. Αλλα τωρα που ο κορωνοιος τοχει δυστυχως χαλασει αυτο το ταξιδι :( δεν υπαρχει πια λογος για τετοιο συνδυασμο ελαστικων (και εχω παντα ενα πισω TKC70 με 8000χμ στην πλατη του και αρκετο ψωμι ακομα για κυριως ασφαλτινες διαδρομες το καλοκαιρι).

Περιμενω παντως με ανυπομονησια το πισω TKC70 Rocks να το δοκιμασω.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
πρωτη φορα ακουω για αργη γεωμετρια το μησελεν...:thinking:
και για μενα ενα απο τα δυο θα ειναι το επομενο
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Καλησπερα Νικο, αν ειναι οπως τα λες για την αργη γεωμετρια του Michelin Adventure, τοτε σιγουρα το ξεχναω. Ενα απο τα πλεονεκτηματα του TKC70 ειναι η γρηγορουτσικη γεωμετρια που σε συνδυασμο με τη σχετικα μαλακη γομα του το κανουν εξαιρετικα παιχνιδιαρικο σε στροφιλικια :ok:

Ο κυριος λογος που σκεφτομουνα το Michelin Adventure πισω ητανε ενα ταξιδι στα σκαρια για Καυκασο και Αμπχαζια, με αρκετη ασφαλτο μεσω Τουρκιας/Γεωργιας και χωματινες διαδρομες εκει. Αλλα τωρα που ο κορωνοιος τοχει δυστυχως χαλασει αυτο το ταξιδι :( δεν υπαρχει πια λογος για τετοιο συνδυασμο ελαστικων (και εχω παντα ενα πισω TKC70 με 8000χμ στην πλατη του και αρκετο ψωμι ακομα για κυριως ασφαλτινες διαδρομες το καλοκαιρι).

Περιμενω παντως με ανυπομονησια το πισω TKC70 Rocks να το δοκιμασω.
 

BIDAS7

Μέλος
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
HONDA CB500XA 2014
Σύντροχοι μια βοήθεια το CB500X του 2014 έχει μπρος πίσω 17άρι τροχό με διάσταση πίσω ελαστικού 160/60/17 και το TKC70 ROKS η condinedal το βγάζει για πίσω σε 150/70/17 ή 170/60/17 .Επειδή το κάνω κέφι για την χρήση που κάνω, αν το βάλω τι προβλήματά μπορεί να έχω και πιο θα ταιριάξει καλύτερα;;
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Σύντροχοι μια βοήθεια το CB500X του 2014 έχει μπρος πίσω 17άρι τροχό με διάσταση πίσω ελαστικού 160/60/17 και το TKC70 ROCKS η condinedal το βγάζει για πίσω σε 150/70/17 ή 170/60/17 .Επειδή το κάνω κέφι για την χρήση που κάνω, αν το βάλω τι προβλήματά μπορεί να έχω και πιο θα ταιριάξει καλύτερα;;
Θα μπορουσες να βαλεις το 150/70/17 καθως το 170αρι μαλλον παραειναι φαρδυ για το CB500X, εξ΄αλλου λιιγο μικροτερη διασταση ειναι προτιμοτερη για χρηση εκτος δρομου.
 
Top Bottom