tkc 80

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Σκεφτομαι την αγορα τους αλλα δεν ξερω τι να αποφασισω.
Για να είμαι ειλικρινής δεν τα έχω δοκιμάσει, κανένα από τα 2.
Όποτε ήταν να αγοράσω λάστιχα τα συγκεκριμένα δεν ήταν διαθέσιμα.

Το rallz δεν νομίζω ότι είναι τόσο άγριο το τακούνι, αλλά δεν βγάζει αρκετά χιλιόμετρα. Θα βγάλει περισσότερα από TKC80 ή Wild, αλλά όχι τόσα όσο το Adventure της Motoz.
Θα έλεγα πως το rallz είναι για πιο ελαφριά μηχανάκια, όπως το 690/701.

Για Τενερε, Τουαρεγκ, κτλ. νομίζω το adventure είναι πιο κατάλληλο.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Tkc 80 πάλι για πίσω γιατί όχι?
+1 εφ'οσον το μηχανακι παει πολυ χωμα και υπαρχει το αλλο ταξιδιαρικο μηχανακι για ταξιδια.

Και θα προτεινα 140/80-18 πισω που το βρισκει κανείς πολυ φτηνοτερο απο το 150/70-18.
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
+1 εφ'οσον το μηχανακι παει πολυ χωμα και υπαρχει το αλλο ταξιδιαρικο μηχανακι για ταξιδια.

Και θα προτεινα 140/80-18 πισω που το βρισκει κανείς πολυ φτηνοτερο απο το 150/70-18.
Γιωργο γιατι 140/80 για πισω???
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Γιωργο γιατι 140/80 για πισω???
Το λέει παραπάνω, κόστος. Το 140 είναι σημαντικά οικονομικότερο του 150 με δύσκολα αντιληπτή διάφορα στο δρόμο.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Και θα προτεινα 140/80-18 πισω που το βρισκει κανείς πολυ φτηνοτερο απο το 150/70-18.
Γιώργο, το Τουαρεγκ όμως έχει tubeless ζάντες. Νομίζω πως το 140άρι δεν κάνει, μόνο αν βάλει σαμπρέλα.
Στο Τενερε που είναι με σαμπρέλα κι εγω 140/80-18 έχω (αντί για 150)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Γιώργο, το Τουαρεγκ όμως έχει tubeless ζάντες. Νομίζω πως το 140άρι δεν κάνει, μόνο αν βάλει σαμπρέλα.
Στο Τενερε που είναι με σαμπρέλα κι εγω 140/80-18 έχω (αντί για 150)
Ναι Γιωργο, σωστη επισημανση, τοχα ξεχασει αυτο καθως σκεφτομαι σε mode "μηχανακια/τροχοι με σαμπρελα", tnx.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ακόμα και να υπάρχει, δεν μπορείς να αλλάξεις έτσι απλά την διάσταση γιατί πιθανόν να έχει πρόβλημα στην εφαρμογή ...
Πιθανο κι'αυτο, σε TL λαστιχο καλυτερα να μεινει η διασταση ως εχει.

Για μηχανες που πανε σοβαρο χωμα καλυτερα TT (tube-type) λαστιχο, που δινει και τη δυνατοτητα ν'αλλαξει καποιος ελαφρα τη διασταση του ελαστικου. Και 140 πισω ειναι καλυτερο απο 150 στο χωμα.
 

kranomitros

Μέλος
Περιοχή
Αχαρναι
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KTM 890 Adventure R
Το πρόβλημα στο 890R είναι ότι η βαλβίδα του πίσω τροχού είναι έκκεντρη, οπότε σαμπρελα γιοκ....γι αυτό έλεγα για wild πίσω radial που και κλαταρισμένο πηγαίνει.

Στάλθηκε από το SM-G998B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

galanakop

Μέλος
Περιοχή
tripolitsa
Όνομα
Nikos
Μοτό
BMW 1250GSA
Aprilia Tuareg 660
Vespa gts 300
KTM 350 EXC-F 23
Παιδιά τα tkc80 μπροστά πόσα χιλιόμετρα σας βγάζουν;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
12Κ μου έβγαλε εμενα
 

Dimitris Dims

Μέλος
Περιοχή
Athens
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Tenere 700
το μπροστά είναι πολύ καλό λάστιχο ξεχνάς ότι φοράς χωμάτινο στην άσφαλτο στο χώμα είναι πολύ ωραίο ,εγώ είμαι στα 5κ χλμ από όταν τα έβαλα
κοιτάζω μια φορά την εβδομάδα την πίεση και δεν εχω θέμα , πιστεύω βγάζει 1000 ακόμα από το ψωμί που έχει το πισω , τώρα σκεφτομαι τι να βάλω μετά για να το συνδυάσω με το εμπρός μιας και το πίσω εχει πάει στον θεό η τιμή του όπως όλα φυσικά ...
 
Top Bottom