"To ράσο κανει τον παπά" 'η το αντιστροφο?

black_hawk

Μέλος
Περιοχή
Κερκυρα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
R 1200 GS
Αυτο, προς διαφορους, (μακρια απο δω! :p ) που πιστευουν οτι μονον το.. "super-duper-ouaou"! adv μηχανακι τους κανει τετοια πραματα, γενικως!



(Εχω την τυχη, οπως και πολλοι, υποθετω, να γνωριζουν ΠΟΛΛΑ τετοια ατομα.. ;) )
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Εν Χριστώ αδελφέ Αθανάσιε χαίρε, ναι αυτά γίνονται αλλά
όπως γνωρίζεις δεν είναι φτιαγμένα γιαυτό το σκοπό τα 2τροχα
που απεικονίζεις.
Τα δικά μας είναι άσχετα αν κάποιοι είναι "κουλομαρίες"

όπως η αφεντιά μου κ δεν κάνουν πολλά πολλά.
Τα σέβη μου πατρίδα.
:hailbig:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE

Capitain

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
2003 Ktm 950 Adventure S
Ηθελα να ηξερα απο που απομυζεί τα έξοδά του ρε παιδιά...(ο Γκογκος..)


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Ο άνθρωπος κάνει την διαφορα το εργαλείο παντα ειναι δευτερευουσας σημασίας !!!
 

Uriah Heep

Μέλος
Όνομα
Bασίλης
Μοτό
ex Dommie 650
Ηθελα να ηξερα απο που απομυζεί τα έξοδά του ρε παιδιά...(ο Γκογκος..)

Καπετάνιε μου, αν απαντηθεί το ερώτημα: "από πού απομυζούν τα έξοδα για την αγορά μιας ...διηπειρωτικής GS1200ADV τόσοι πολλοί μοτοσυκλετιστές, που την χρησιμοποιούν ως εξομοιωτή της ταξιδιωτικής πραγματικότητας του Γκόγκου"...
.
.
...τότε η απάντηση για τον ίδιο τον Γκόγκο είναι ...τραγικά απλή!
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
εγω θά λεγα,,,,, " απο που πηγάζει τόση τόλμη, θάρρος, αγάπη...." για το έν λόγο εγχείρημα!!!.....


Sent from arkoudotsarko.iphoni
Η απαντηση εχει δοθει σε επαρκη βαθμο απο τον εταιρο 'ιθαγενη' κυριο Βροχιδη!
Νιατα, υγεια, περιεργεια και σεβασμος στον εαυτο σου!!!!!
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
το μέσο με το οποίο ταξιδεύει ο καθένας...τελικά δεν παίζει και τόσο ρόλο όσο η θέληση και το πάθος για ταξίδια....

η φωτό είναι από την Καππαδοκία , Κ. Μητσάκης...πήγε με το σουπερτούμπανο παπί του Σπηλιώτη...και φέτος ετοιμάζει νέα περιπέτεια ακόμα πιο μακριά.... :)

το ταξιδιωτικό
http://www.bikeit.gr/travels/170-motorbike/3649-taksidiotika-kappadokia-yamaha-crypton-mitsakis.html

 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Ταξίδι στους «Δρόμους του Μεταξιού», ΜΕ ΠΑΠΙ ................

Όσοι έχετε επισκεφτεί την εξωτική Ινδία, σίγουρα πήγατε εκεί με αεροπλάνο. Τι θα λέγατε όμως, αν κάποιος επιχειρούσε να φτάσει στην Ινδία οδικώς με μια μοτοσυκλέτα;

Μάλλον θα τον θεωρούσατε ονειροπόλο και τολμηρό! Πόσο μάλλον αν σας έλεγαν ότι η μοτοσυκλέτα του είναι ένα …ταπεινό παπί 135 cc; Τότε σίγουρα θα τον αποκαλούσατε τρελό.

Και όμως, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης ξεκινά να ζήσει άλλη μια συναρπαστική δίτροχη περιπέτεια στους δρόμους της Ασίας, ταξιδεύοντας ολομόναχος από την Ελλάδα για την μακρινή Ινδία μ’ ένα παπί YAMAHA Crypton 135.

Ο τολμηρός μοτοσυκλετιστής πρόκειται να οδηγήσει το μικρό δίκυκλο των 135 κυβικών πάνω σε μια διαδρομή Ιστορίας και Πολιτισμού, η οποία έχει χαραχτεί βάσει της πρωτότυπης διαδρομής του «Δρόμου του Μεταξιού».

Είναι ο πανάρχαιος δρόμος που ακολουθούσαν κάποτε τα εμπορικά καραβάνια, όταν από την μυθική Ανατολή έφερναν το πολύτιμο μετάξι και τα μπαχαρικά στις αγορές της Δύσης.

Δεν είναι πάντως η πρώτη φορά που ο ίδιος επιχειρεί να πραγματοποιήσει ένα τόσο δύσκολο ταξίδι. Τα τελευταία 30 χρόνια ο Έλληνας «Φιλέας Φογκ» έχει ταξιδέψει με μοτοσυκλέτα σε 105 χώρες του πλανήτη.

Τον Κωνσταντίνο Μητσάκη είχαμε παρακολουθήσει μέσα από το newsbeast.gr στο επικό ταξίδι «Ο Γύρος του Κόσμου Νότια σε 80 Ημέρες» που πραγματοποίησε το 2012, αλλά και όταν ταξίδεψε μέχρι την Καππαδοκία της Τουρκίας, πάλι μ’ ένα παπί YAMAHA Crypton 135.

Στο ταξίδι προς τη μακρινή Ινδία, ο Κωνσταντίνος Μητσάκης θα διασχίσει -με μόλις 135 κυβικά- την Τουρκία, το Ιράν, το Πακιστάν και την Ινδία. Με αφετηρία την Αθήνα και τελικό προορισμό το Νέο Δελχί, έχει να διανύσει 8.500 χλμ, ενώ ο χρονικός ορίζοντας του ταξιδιού υπολογίζεται σε περίπου 17 ημέρες.

Για τον ίδιο άλλωστε αποτελεί μεγάλη πρόκληση να φτάσει στην μυστηριώδη Ινδία σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, με μια τόσο μικρή μοτοσυκλέτα – πρόκειται για ένα πραγματικό ρεκόρ!

Ο ίδιος μίλησε για τις δυσκολίες που τον περιμένουν καθοδόν:
«Προετοιμάζω αυτό το ταξίδι εδώ και έξι μήνες. Φυσικά έχω άγχος και αγωνία αφού οι αντικειμενικές δυσκολίες είναι πολλές.»

«Στην πορεία μου προς την Ινδία θα κληθώ να ξεπεράσω, όχι μόνο τις ποικίλες γεωμορφολογικές ιδιαιτερότητες της διαδρομής (έρημος Βελουχιστάν στο Ιράν), αλλά να ανταπεξέλθω και σ’ έναν καθημερινό αγώνα επιβίωσης, τον οποίο χαρακτηρίζουν οι τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής των περισσοτέρων χωρών της διαδρομής.»

«Μεγάλο πονοκέφαλο αποτελούν επίσης οι ακραίες κλιματολογικές συνθήκες της διαδρομής, αφού στην έρημο του Ιράν και του Δυτικού Πακιστάν ο υδράργυρος θα φλερτάρει τους 40ο βαθμούς Κελσίου.»

«Πιο ανατολικά –στο Ανατολικό Πακιστάν και στην Ινδία– είναι περίοδος μουσώνων, που σίγουρα δεν είναι η πιο κατάλληλη εποχή για ταξίδι με μοτοσυκλέτα σε αυτά τα μέρη.»

Ποιο είναι το πιο επικίνδυνο κομμάτι της διαδρομής;
«Το Πακιστάν, εξαιτίας της έκρυθμης πολιτικής κατάστασης που επικρατεί, με τις επιθέσεις αυτοκτονίας των Ταλιμπάν να αποτελούν μια θανάσιμη καθημερινότητα. Θέλω πάντως να πιστεύω ότι, παρά τις όποιες δυσκολίες συναντήσω, όλα θα πάνε τελικά καλά».

Λίγα λόγια για το παπί του ταξιδιού;
«Το μαύρο Crypton μού παραχωρήθηκε καινούριο από την ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ Α.Ε.Ε, την επίσημη αντιπροσωπεία της YAMAHA στην Ελλάδα. Αφού το έστρωσα ευλαβικά κάνοντας 1000 χλμ., έγινε το πρώτο σέρβις και τώρα είναι πλέον έτοιμο για το μεγάλο ταξίδι.»

«Είναι τελείως νορμάλ, χωρίς παρεμβάσεις ή βελτιώσεις. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο συγκεκριμένο παπί, μιας και είναι και best-seller στην κατηγορία του.»

«Σχάρα με μικρό top-case, πλαϊνά σαμάρια και ένας μικρός σάκος μπροστά στην ποδιά (σε ρόλο Tank-bang) είναι ο ταξιδιωτικός εξοπλισμός μου, όπου θα βάλω όλα τα υπάρχοντά μου (ρούχα, φωτογραφικά, ανταλλακτικά)».

«Λόγω της μικρής αυτονομίας του, περίπου 120-130 χλμ./τεπόζιτο, θα έχω μαζί κι ένα μικρό κάνιστρο βενζίνης των 10 lt. Η μέση ωριαία ταχύτητα ταξιδιού θα είναι περίπου 80-90 χλμ. και κάθε μέρα υπολογίζω να βρίσκομαι πάνω στην σέλα του Crypton από 10-12 ώρες για τις ανάγκες της οδήγησης».

Το ταξίδι-πρόκληση «CRYPTON GO INDIA» ξεκινά στις 12/4/2014 και την εξέλιξή του θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθείτε από το newsbeast.gr.

Από διάφορα σημεία της διαδρομής, όπου η τεχνολογία το επιτρέπει, ο δίτροχος ταξιδευτής θα στέλνει (μέσω διαδικτύου) φωτογραφίες και νέα από την πορεία του προς τις μυστηριώδεις Ινδίες.

Κωνσταντίνε, καλό ταξίδι…

 
Top Bottom