VF1000F2

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Γνώμη για κάποιο πρόβλημα; Αφού βγεί βόλτα το μηχανάκι σβήσε άναψε δυο τρείς φορές δεν ξαναπαίρνει μπρός.Η φόρτιση της μπαταρίας κανονική,αλλά αρνείται μουλαρώνει.Για λογαριασμό φίλου ρωτάω.
Να βγάλω μία τη μίζα για καθάρισμα;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Όταν είστε σε φάση δεν ξαναπαίρνει ,δοκιμάστε με καλώδια δίνοντας από αυτοκίνητο.
Αν πάρει σημαίνει ότι η μπαταρία καπουτ.
Μπορεί να δείχνει Καλή (έχει συμβεί σε εμένα) αλλά να μην έχει την τάση που πρέπει .
 

estebahn

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
CBR 600F4i
Όταν λες δεν παίρνει εννοείς ότι η μίζα γυρνάει, αλλά δεν 'σκάει' το μηχανάκι;
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η τρόμπα βενζίνης δουλεύει...?
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πηνία, ανορθωτής, μπαταρία, μίζα, γειώσεις (έλεγχος αν είναι καλά βιδωμένες).
Η αντλία καυσίμου δεν κάνει check στο άνοιγμα του διακόπτη ή κάνει διακοπές.
edit
Έχεις βολτόμετρο επάνω, για να παρακολουθείς τι παίζει με τις τάσεις?
(Τάση ηρεμίας, τάση κατά την εκκίνηση, τάση λειτουργίας και φόρτισης).
12,5-12,7 τάση ηρεμίας.
14 plus τάση φόρτισης.
 
Τελευταία επεξεργασία:

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Πάμε απ την αρχή.VF1000F2 το μπόλτορ! Εδώ του '85.Καλοσυντηριμένο.Αφου λοιπόν πάψει να παίρνει μπρός,δε γυρνάει μίζα, α λ λ ά μόλις κρυώσει λίγο καμια ώρα, ξαναπαίρνει!
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Λάθος μου το μοντέλο.Μου μιλούσε για τη "γυναί
κα" του και γω νόμισα ...
Το μυαλό μου πάει σε πυκνωτή!
 
Τελευταία επεξεργασία:

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Πηνία, ανορθωτής, μπαταρία, μίζα, γειώσεις (έλεγχος αν είναι καλά βιδωμένες).
Η αντλία καυσίμου δεν κάνει check στο άνοιγμα του διακόπτη ή κάνει διακοπές.
edit
Έχεις βολτόμετρο επάνω, για να παρακολουθείς τι παίζει με τις τάσεις?
(Τάση ηρεμίας, τάση κατά την εκκίνηση, τάση λειτουργίας και φόρτισης).
12,5-12,7 τάση ηρεμίας.
14 plus τάση φόρτισης.
Πως ελέγχω τον ανορθωτή ;
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Πως ελέγχω τον ανορθωτή ;
Βγάζεις τη φύσα, και με βάση το ηλεκτρονικό του διάγραμμα, ελέγχεις με ωμόμετρο αν η δίοδος άγει από τη μία πλευρά (πολικότητα). Αν άγει και από τις δυο είναι ''άντε γειά''.
Αφού γράφεις όμως πως φορτίζει κανονικά, τότε θα κοιτούσα αν γειώνει σωστά ο ανορθωτής (λασκαρισμένη βίδα ή οξείδωση).
Αν όταν κρυώσει παίρνει κανονικά, θα κοιτούσα μίζα (ίσως χρειάζεται καρβουνάκια ή ολικό rebuild).
Ίσως και ρελέ μίζας.
*Οι οδηγίες μου είναι απλά συμβουλευτικές, αν δεν κατέχεις εργαλεία και γνώσεις πήγαινε σε έναν ηλεκτρολόγο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αν η μηχανη καθοταν καιρο
Παιζει να ειναι κ τα καρμπ....

Βουλώνουν τα ζιγκλερ
Ναι συμφωνώ, το πρώτο πράμα που θα κοίταζα έτσι κι αλλιώς είναι τα καρμπυρατερ για τη σωστή λειτουργία της μοτοσυκλέτας (και μετά το κύκλωμα φόρτισης, τη μίζα κτλ.)

Μπορεί να έχει κι άλλες φθορές σε μεμβράνες, ή κομμένα ο ρινγκ στο κύκλωμα του αέρα, ταλαιπωρημένα σωληνάκια υπερχείλισης κ.α.

Και επιπλέον θα καθάριζα το ντεπόζιτο.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Είναι απλούστερο, ευκολότερο και γρηγορότερο ένα check στα ηλεκτρικά της μοτό, παρά να λύνεις καρμπυρατέρ, να αλλάζεις μεμβράνες...και στο τέλος το πρόβλημα να αποδειχθεί ότι ήταν ένα χαλαρό καλώδιο, ένα ρελέ που πνέει τα λίσθια ή μια οξειδωμένη γείωση.
Άλλωστε, το ότι παίρνει μπρος όταν κρυώσει, δεν δείχνει ακριβώς πρόβλημα στα καρμπυρατέρ.
Τέσπα, κακώς που δεν πήγα στη ΝΑΣΑ όταν με ζήτησαν...
 
Τελευταία επεξεργασία:

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Είναι απλούστερο, ευκολότερο και γρηγορότερο ένα check στα ηλεκτρικά της μοτό, παρά να λύνεις καρμπυρατέρ, να αλλάζεις μεμβράνες...και στο τέλος το πρόβλημα να αποδειχθεί ότι ήταν ένα χαλαρό καλώδιο ή μια οξειδωμένη γείωση.
Άλλωστε, το ότι παίρνει μπρος όταν κρυώσει, δεν δείχνει ακριβώς πρόβλημα στα καρμπυρατέρ.
Ναι αλλά αν είναι να χρησιμοποιήσετε πλέον κανονικά η μοτοσικλέτα πρέπει να γίνει γιατί από τη αχρηστία μπορούν να προκύψουν αλλά πιο σοβαρά θέματα όπως να κολλήσει ανοιχτό κάνα φλοτερ και να γεμίσει ο θάλαμος καύσης βενζινα και μετά πάει αλλού το πράμα. Θα του έκανε βέβαια διακοπές.

Είμαι της γνώμης πως πρώτα ξεκινάμε από τα απλά και έχεις δίκιο για τα ηλεκτρικά αλλά και η τροφοδοσία σε μια παρατημένη μηχανή θέλει προσοχή.
 

notakos600

Μέλος
Περιοχή
Ασπρόπυργος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
HONDA C50
Ναι αλλά αν είναι να χρησιμοποιήσετε πλέον κανονικά η μοτοσικλέτα πρέπει να γίνει γιατί από τη αχρηστία μπορούν να προκύψουν αλλά πιο σοβαρά θέματα όπως να κολλήσει ανοιχτό κάνα φλοτερ και να γεμίσει ο θάλαμος καύσης βενζινα και μετά πάει αλλού το πράμα. Θα του έκανε βέβαια διακοπές.

Είμαι της γνώμης πως πρώτα ξεκινάμε από τα απλά και έχεις δίκιο για τα ηλεκτρικά αλλά και η τροφοδοσία σε μια παρατημένη μηχανή θέλει προσοχή.
Η τροφοδοσία Κώστα, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε ήδη να είχε μπει σε πρώτο πλάνο.
Απλά τώρα ψάχνουμε να βρούμε τι φταίει και τον αφήνει.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πάμε απ την αρχή.VF1000F2 το μπόλτορ! Εδώ του '85.Καλοσυντηριμένο.Αφου λοιπόν πάψει να παίρνει μπρός,δε γυρνάει μίζα, α λ λ ά μόλις κρυώσει λίγο καμια ώρα, ξαναπαίρνει!
Τέτοιο σύμπτωμα έχει συνήθως ελαττωματικό pick up ('μάτι') στροφάλου
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Αν η μηχανη καθοταν καιρο
Παιζει να ειναι κ τα καρμπ....

Βουλώνουν τα ζιγκλερ
Οχι είναι σε χρήση.Ο φίλος κυκλοφορεί με αυτό γιατί δε μπαίνει σε αυτοκίνητο.
 

μητσος

Ο μήτσος των καρδαμιτσίων
Περιοχή
Γιάννενα
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
KLE500
Τέτοιο σύμπτωμα έχει συνήθως ελαττωματικό pick up ('μάτι') στροφάλου
Κάτι σαν τον αισθητήρα εκεντροφόρου στο αυτοκίνητο;Εχω υπ όψην το ίδιο θέμα σε αυτοκίνητο, και είναι ο παραπάνω αισθητήρας.Δε γνώριζα οτι υπάρχει και εδώ κάτι τέτοιο; για πές, για πές.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom