SteliosRally
Μέλος
- Όνομα
- Στυλιανός
- Μοτό
- Voge 300 Rally
Γεια σε όλους. Είμαι νέο μέλος κάτοχος 300 ραλλυ και εγώ.
¨Εκανε διάφορα η MV για να επιβιώσει. Απο την στιγμή που ήρθε στα χέρια του Pierer Group ξεχάστε Κίνες και 500άρια φασον TRK. Η εταιρεία θα κάνει άλλα πράγματα. Αυτή η συμφωνία εδώ δεν υφίσταται πλέον.Άρθρο του 2019MV Agusta Partners With China's Loncin To Produce New Line Of 350-500cc Motorcycles
MV AGUSTA AND LONCIN SIGN A LONG TERM PARTNERSHIP AGREEMENT China, 25-07-2019 – The iconic Italian manufacturer MV Agusta Motor and the Chinese industrial giant Loncin Motor Co., Ltd., have entered a […]www.roadracingworld.com
Καδένα έλεγχος ή άλλαξε κάτι ?Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Η καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Motobabis?Το είδα απ'έξω σήμερα.Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Δεν ξέρω τι έπαιξε εδώ με την καδένα αλλά ως πρώην κάτοχος klx 250 να θυμίσω πως σε ένα σημείο ποναγαν πάντα αυτά τα μοτεράκια της kawasaki και αυτό ήταν η καδένα. Ήθελε συχνά αλλαγή. Το νούμερο που θυμάμαι όμως ήταν κάπου στα 40Κ χλμ. Προφανώς είναι θέμα σχεδιασμού του μοτέρ το οποίο και έχει αντιγράψει η αγοράσει τα δικαιώματα η voge και ίσως έχει κληρονομήσει και αυτό το θεματακι.Η καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
Εγω στα 18k που ανοίχτηκε δεν χρειάστηκε ρύθμιση.ηταν εντός ορίωνΗ καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
Ανά 12000 λέει το εγχειρίδιο τσεκαρισμα ρύθμιση βαλβιδωνΗ καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
Ναι Μίλτο, αυτό ήταν.Motobabis?Το είδα απ'έξω σήμερα.
Για ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)Καδένα έλεγχος ή άλλαξε κάτι ?
Η καδένα ήθελε λίγο σφίξιμο αλλά οι βαλβίδες ήταν στο όριο μου είπε.Για ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)
τα ρουλεμαν ψαλιδιου εγω ευτυχως τα περασα εγγυηση ,παιζει ρολο και ποσο χωμα κανειςΓια ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)
Κώστα θυμάσαι περίπου κόστος?τα ρουλεμαν ψαλιδιου εγω ευτυχως τα περασα εγγυηση ,παιζει ρολο και ποσο χωμα κανεις
μου ειπε οτι ειναι πολυ φτηνα ,πιο πολυ στοιχιζει η εργασια το λυσε δεσε ,νουμερα δεν ξερω γιατι ηταν εγγυησηΚώστα θυμάσαι περίπου κόστος?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Το 450 mt που έρχεται μήπως σε ψήνει καλύτερα? Επειδή έμαθες και με το 650gs θα είναι και πιο κοντινή η μετάβαση για μια πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και πιο ικανή και για ταξίδιΣε γενικές γραμμές από ότι βλέπω μάλλον πάσχει λίγο στα ηλεκτρολογικά του το ραλακι.
Κάτι check engine που εμφανίζονται, δυναμό, ρελέ εκκίνησης , καλώδια φυσσες που σχετίζονται με τον ανορθωτη , ανορθωτης, τα ρουλεμάν δεν τα κατατάσσω στα σοβαρά. Ούτε και τα πάνω είναι σοβαρά αλλά αρκούν να σου χαλάσουν από το πουθενά μια εξόρμηση . Είναι και λίγο ψυχοφθόρο το να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία με καινούργιο μηχανάκι.
Και για κάποιον σαν εμένα που εξορμει σόλο με βάζει σε αρνητικές σκέψεις. Καλομαθα και με το 650gs που δέκα χρόνια δεν έβγαλε τίποτα πλην μιας αντλίας βενζίνης κοντά στα 90000χλμ.... Α και μια τράπουλα στο ψυγείο λόγω έδρασης του βεντιλατερ....αυτά.
Μου την δίνει να κοιτάω προς το crf που ςδει +2000 με τα συν για να γίνει καθώς πρέπει.
Είπα πλέον να πάω σε κάτι ελαφρύ, και από την άλλη και το 650mt που διαβάζω έβγαλε το κατι τις ,δεν δικάζω το καινούργιο 450 αλλά.... , από την άλλη αν πάω πάλι στα 192+ κιλά τότε θα κοιτούσα το RE 450. Του πουστη, εξέλιξη από το 2016 είχε...αλλά κοιτάω το βάρος τώρα , δεν ξέρω αν κάνω καλά...Το 450 mt που έρχεται μήπως σε ψήνει καλύτερα? Επειδή έμαθες και με το 650gs θα είναι και πιο κοντινή η μετάβαση για μια πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και πιο ικανή και για ταξίδι