Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Άρθρο του 2019
¨Εκανε διάφορα η MV για να επιβιώσει. Απο την στιγμή που ήρθε στα χέρια του Pierer Group ξεχάστε Κίνες και 500άρια φασον TRK. Η εταιρεία θα κάνει άλλα πράγματα. Αυτή η συμφωνία εδώ δεν υφίσταται πλέον.
 
Reactions: kaf

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Bmw
Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Καδένα έλεγχος ή άλλαξε κάτι ?
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Η καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Ο Μιχάλης πήρε το Voge μου και ξεκίνησε τα πρώτα του βήματα στο χώμα. Το εργαλείο έχει φτάσει τα 12.000 χλμ και το πήγε για μεγάλο σέρβις. Σας παραθέτω το μήνυμα που μου έστειλε προς ενημέρωσή σας:
"George service 12.000κμ report: κοστος 200€, ρύθμιση βαλβίδων, καδένας εκκεντροφόρου κλπ, αλλαγή παραφλού, φίλτρα λάδια κλπ. Σχετικά με το τρίξιμο πίσω έλυσε το μοχλικό και είναι οκ, έχουν πρόβλημα τα μεγάλα ρουλεμάν που δένει το πίσω πιρούνι στο πλαίσιο, ήταν στεγνά και θέλουν αλλαγή, αναμένω κόστος για να δω αν θα κυνηγήσω εγγύηση. Γενικά το μηχανάκι έγινε πολύ πιο πολιτισμένο, με λιγότερους κραδασμούς, δουλεύει πιο γλυκά, νομίζω θα πρότεινα βαλβίδες αρκετά νωρίτερα. Μάλλον κάτι ρύθμισε και στις ταχύτητες γιατί κουμπώνουν πιο γλυκά."

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Motobabis?Το είδα απ'έξω σήμερα.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Η καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
Δεν ξέρω τι έπαιξε εδώ με την καδένα αλλά ως πρώην κάτοχος klx 250 να θυμίσω πως σε ένα σημείο ποναγαν πάντα αυτά τα μοτεράκια της kawasaki και αυτό ήταν η καδένα. Ήθελε συχνά αλλαγή. Το νούμερο που θυμάμαι όμως ήταν κάπου στα 40Κ χλμ. Προφανώς είναι θέμα σχεδιασμού του μοτέρ το οποίο και έχει αντιγράψει η αγοράσει τα δικαιώματα η voge και ίσως έχει κληρονομήσει και αυτό το θεματακι.
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Η καδενα αυτοματο τεντωτηρα δεν εχει; Kαι επισης ρυθμιση βαλβιδων γιατι τοσο νωρις; Με καπελωτα δεν ειναι;
Εγω στα 18k που ανοίχτηκε δεν χρειάστηκε ρύθμιση.ηταν εντός ορίων

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Καδένα έλεγχος ή άλλαξε κάτι ?
Για ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Για ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)
Η καδένα ήθελε λίγο σφίξιμο αλλά οι βαλβίδες ήταν στο όριο μου είπε.
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Για ρύθμιση λέει, τον ρώτησα και περιμένω απάντηση. Οι κάτωχοι πρέπει να κρατήσουν το θέμα με το ρουλεμάν του ψαλιδιού που όπως φαίνεται πονάνε όλα, καθώς και η διαπίστωση που γράφει ο Μιχάλης για συντομότερη ρύθμιση βαλβίδων (ισώς κάθε 8000 αντί για 12000?)
τα ρουλεμαν ψαλιδιου εγω ευτυχως τα περασα εγγυηση ,παιζει ρολο και ποσο χωμα κανεις
 

akis92

Μέλος
Περιοχή
Αγια Χωματα(Ηλεια)
Όνομα
Aκης
Μοτό
R1200GS
Απο χθες το βράδυ που το χ.ω παρει δύο φορές αναβει το βιντιλατερ σχεδόν απο όταν το βάζω μπροστά.λες και εχει κολλήσει ο θερμοστάτης.λογικα απο Δευτέρα συνεργείο.

Στάλθηκε από το RMX3572 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Bmw
Σε γενικές γραμμές από ότι βλέπω μάλλον πάσχει λίγο στα ηλεκτρολογικά του το ραλακι.
Κάτι check engine που εμφανίζονται, δυναμό, ρελέ εκκίνησης , καλώδια φυσσες που σχετίζονται με τον ανορθωτη , ανορθωτης, τα ρουλεμάν δεν τα κατατάσσω στα σοβαρά. Ούτε και τα πάνω είναι σοβαρά αλλά αρκούν να σου χαλάσουν από το πουθενά μια εξόρμηση . Είναι και λίγο ψυχοφθόρο το να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία με καινούργιο μηχανάκι.
Και για κάποιον σαν εμένα που εξορμει σόλο με βάζει σε αρνητικές σκέψεις. Καλομαθα και με το 650gs που δέκα χρόνια δεν έβγαλε τίποτα πλην μιας αντλίας βενζίνης κοντά στα 90000χλμ.... Α και μια τρυπουλα στο ψυγείο λόγω έδρασης του βεντιλατερ....αυτά.
Μου την δίνει να κοιτάω προς το crf που ςδει +2000 με τα συν για να γίνει καθώς πρέπει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Σε γενικές γραμμές από ότι βλέπω μάλλον πάσχει λίγο στα ηλεκτρολογικά του το ραλακι.
Κάτι check engine που εμφανίζονται, δυναμό, ρελέ εκκίνησης , καλώδια φυσσες που σχετίζονται με τον ανορθωτη , ανορθωτης, τα ρουλεμάν δεν τα κατατάσσω στα σοβαρά. Ούτε και τα πάνω είναι σοβαρά αλλά αρκούν να σου χαλάσουν από το πουθενά μια εξόρμηση . Είναι και λίγο ψυχοφθόρο το να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία με καινούργιο μηχανάκι.
Και για κάποιον σαν εμένα που εξορμει σόλο με βάζει σε αρνητικές σκέψεις. Καλομαθα και με το 650gs που δέκα χρόνια δεν έβγαλε τίποτα πλην μιας αντλίας βενζίνης κοντά στα 90000χλμ.... Α και μια τράπουλα στο ψυγείο λόγω έδρασης του βεντιλατερ....αυτά.
Μου την δίνει να κοιτάω προς το crf που ςδει +2000 με τα συν για να γίνει καθώς πρέπει.
Το 450 mt που έρχεται μήπως σε ψήνει καλύτερα? Επειδή έμαθες και με το 650gs θα είναι και πιο κοντινή η μετάβαση για μια πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και πιο ικανή και για ταξίδι
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Bmw
Το 450 mt που έρχεται μήπως σε ψήνει καλύτερα? Επειδή έμαθες και με το 650gs θα είναι και πιο κοντινή η μετάβαση για μια πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα και πιο ικανή και για ταξίδι
Είπα πλέον να πάω σε κάτι ελαφρύ, και από την άλλη και το 650mt που διαβάζω έβγαλε το κατι τις ,δεν δικάζω το καινούργιο 450 αλλά.... , από την άλλη αν πάω πάλι στα 192+ κιλά τότε θα κοιτούσα το RE 450. Του πουστη, εξέλιξη από το 2016 είχε...αλλά κοιτάω το βάρος τώρα , δεν ξέρω αν κάνω καλά...
 
Top Bottom