Xt660r Daily & Adv project its ready!!!!

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Να σου δώσω τροφή για σκέψη?

Να φτιάξεις λαιμούς που να μην περνούν κάτω από το μοτέρ για να αυξηθεί η απόσταση από το έδαφος και μετά να του φτιάξεις χειροποίητη πόδια heavy duty.

Eπίσης να βγάλεις το ένα τελικο για ελαφρωμα.
Racetech Παπαγιάννης φτιαχνουν λαιμους 2-1 που περνανε απο το πλαι, και σχετικά οικονομικά απ' ότι θυμαμαι.
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Racetech Παπαγιάννης φτιαχνουν λαιμους 2-1 που περνανε απο το πλαι, και σχετικά οικονομικά απ' ότι θυμαμαι.
Εάν δεν έχει έτοιμους λαιμούς (αυτό συμβαίνει σε εμπορικά μοντέλα) δεν θα είναι φθηνοί, και λογικά θα τους κάνει τιτανίου!
Το σίγουρο είναι ότι τις προσαρμόζει επάνω στην εκάστοτε μηχανή και τις περνάει τις σωλήνες από όπου θέλει ο πελάτης!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Racetech Παπαγιάννης φτιαχνουν λαιμους 2-1 που περνανε απο το πλαι, και σχετικά οικονομικά απ' ότι θυμαμαι.
Στο δικό μου, το τελικό πήγε 80€ και εάν μου έκανε το λαιμό φτιαχτό, κόστιζε ο λαιμός αλλά 160€! Και μιλάμε για μια σωλήνα, μονοκύλινδρο!
Αλλα ας κάνει μια ερώτηση να δει τι και ποσό θα του πει!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Το σίγουρο είναι ότι τις προσαρμόζει επάνω στην εκάστοτε μηχανή και τις περνάει τις σωλήνες από όπου θέλει ο πελάτης!
Αυτό από μόνο του δε μου ακούγεται και πολύ καλό, εκτός και αν κάνει δοκιμές ροών για κάθε πελάτη ξεχωριτά.
Από όσα γνωρίζω, η δημιουργία λαιμών από το 0 απαιτεί πάρα πολύ καλή μελέτη και δοκιμές για να δουλέψουν / αποδώσουν όπως πρέπει και δυστυχώς λίγοι επαγγελματίες το κάνουν καλά (και φυσικά με το αζημίωτο...).
Προσωπικά δε θα εμπιστευόμουν εύκολα κάποιον για τέτοια δουλειά.
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Όντως ή τρολλάρετε κύριε??
Δε γνωρίζω κάτι για τη δουλειά του.
Στις κολλησεις ειναι καλος, αλλα δεν ξερω αν εχει μαθει πλεον τι ειναι το back purging. Σε επιπεδο σχεδιασμου προφανως δεν ξερει τιποτα, εχεις ελπιδα να παρεις καλη εξατμιση μονο αν απλα αντιγραψει καποια επώνυμη. Οι τιμες που ζηταει για αυτο που παιρνεις ειναι τρομερα υψηλες ομως.
 

jimmatas

Μέλος
Όνομα
Dimitris
Μοτό
Triumph Tiger 800 2011
Honda AX-1
Ηοnda CRF250L 2020
[spamon]O recegun υπάρχει ακόμη ?
Είχα φτιάξει την εξάτμιση του Τίγρη εκεί. ολόσωμη και θυμάμαι πως είχε κάνει πολύ καλή δουλειά.[spamoff]
ναι υπαρχει ακομα , εκει εφτιαξα το τελικο του Tiger 800 και εγω.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ολημερης το κτιζανε το βραδυ γκρεμιζοταν...... Το προγραμμα ειχε βαλβιδες (εκ τον οποιον μετα απο 25000 χλμ πειραν μονο οι εξαγωγης 0.05, σας το εχω πει εγω αν δεν τα περιποιησε δεν παθαινουν τιποτα)...... Μονταρισμα καπακια καθος και κουργιους δισκους και ελατηρια, ελατηρια εβαλα τα μαμα δεν ξερω αν εκανα καλα..... Και μαζεμα τα ηλεκτρολογικα του τινονιου που ηταν εδω και χρονια τα μαυρα τους τα χαλια....


Ανεβαζω και τα σημαδια του εκκεντροφορου μηπως και χρειαστεις κανεις στο μελλον να κανει βαλβιδες......


Εισαγωγης 9-13
Εξαγωγης 16-20


#xrv_world_explorer
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Δεν γνωρίζω τι μελέτη έχει κάνει από μηχανική και ροές. Οπτικά τουλάχιστον (σε φωτογραφίες) φαίνονταν πανομοιότυποι με άλλων κατασκευαστών.
Το έχει κάνει και σε άλλα 660, έχει το σχέδιο και δεν χρειάζεται να του πας τη μηχανή.
Νομίζω 200 μου είχε πει για τους λαιμούς (πριν μερικά χρόνια). Ανοξείδωτο ατσάλι μάλλον.
Από τα τελικά του ήμουν ευχαριστημένος, αν και για λαιμούς συμφωνώ με τον Ορέστη. Δύσκολο να ξέρεις τι ξέρουν.

Και οι RaceGuns κάνουν 2 σε 1.

apos.zeitou Δες και off-the-road.de και metalmule.com. Αλλά είναι τα διπλά λεφτά, χωρίς να σημαίνει απαραίτητα ότι κάνουν και καλύτερη δουλειά από κάποιον καλό εδώ μέσα.

Πάντως αν και είμαι υπέρ της μετατροπής, τα παιδιά εδώ παραθέτουν και τα αρνητικά.

Για κάποιον περίεργο λόγο στην Ελλάδα η συγκεκριμένη μετατροπή πιο συχνά παρατηρείται στα ΧΤ Χ παρά στα R...


Εντωμεταξύ το ΧΤ660Χ από 2008 και μετά φοράει παρόμοιο ψαλίδι με του Τενερέ.
Ίσως να ταιριάζει χωρίς μετατροπή;
 

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

meiva

mechanized
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
XRV 750
Πολύ περίεργες γωνίες κάνει στη φώτο του δεύτερου ή είναι η ιδέα μου...?
Εμένα αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν φαίνονται ίδιο μήκος μέχρι τη συγχώνευσή τους.
Δεν έχω γνώσεις πάνω στο αντικείμενο όμως...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Θα έπαιρνα την ντομινειτορ με 280 όλο το πακέτο και εγκατάσταση στο γκαράζ κ ούτε πήγαινε στον Πειραιά για πρόβα κ μετά εγκατάσταση + τελικό και στο σύνολο θα έχεις φτάσει τα 400 χωρίς λόγο.

Μέλος τις πορτοκαλί ομάδας έχει ντομινειτορ κ πάει "μπάλα" το μηχανάκι.
Είναι βαλιου φορ μανει .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Καλα αυτο ειναι το λιγοτερο και θα τις ντυσω με πανινη καλη τους λαιμους...... Και οι ελληνες εχουν το σετ πανω απο 600 ευρω

#xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και στο τελειωμα της βραδια, μπηκαν επιτελους τα υπερτελεια καγκελα απο heed, η ποδια απο xt600 που ειχα κανει πατεντα πριν 4 χρονια για να μπει και σωληνες νερου As3 performance......


Αντε να τελειωσει η καρακαντινα να ξαμωληθουμε....


#xrv_world_explorer
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Προστατευτικό ψυγείου βάλε, Απόστολε. Είναι must στο χώμα.
 
Top Bottom