Manouel650
Μέλος
Μια ακόμα πρωινή μοναχική βόλτα σήμερα...
...και η αρχική ικανοποίηση για τις αναρτήσεις και την οδική συμπεριφορά της XRV τείνει να εξελιχθεί σε ενθουσιασμό.
ΚΤΜίζει το Africάκι.
Τώρα που ψιλοκάθησαν και τα τακάκια μου δόθηκε η ευκαιρεία να δοκιμάσω και τα φρένα.
Σαφώς καλύτερα από τα μαμίσια και απόλυτα προοδευτικά.
Τελικά ο συνδυασμός τρόμπα NISSIN- σωληνάκι υψηλής- δαγκάνα BREMBO - δίσκος 300άρης ΚΤΜ δείχνει πετυχημένος.
Οι ταχύτητες των δοκιμών βέβαια είναι μέχρι 100Κμ, έχουμε να δούμε ακόμα...
Όσον αφορά το κινητήρα, η αθόρυβη λειτουργεία του είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
Σε κάποια προηγούμενα ποσταρίσματα ειπώθηκε ότι μάλλον θα βγάλει κραδασμούς επειδή τα πιστόνια έχουν άλλο βάρος και θα έπρεπε να ξαναζυγιστεί ο στρόφαλος.
Αύξηση κραδασμών δεν παρατήρησα, τουλάχιστον μέχρι τις στροφές που έχει μέχρι τώρα ανέβει ο κινητήρας.
Τελικά μάλλον είχαν δίκιο οι Αμερικανοί Hawkάδες που μου είπαν ότι δεν χρειάζεται ζύγισμα στροφάλου.
Κατά τ' άλλα, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί πρόγραμμα ρονταρίσματος του κινητήρα διάρκειας 2.000Κμ με σταδιακή αύξηση του ορίου στροφών και αλλαγή λαδιών στα 500 και στα 1.000Κμ.
...και η αρχική ικανοποίηση για τις αναρτήσεις και την οδική συμπεριφορά της XRV τείνει να εξελιχθεί σε ενθουσιασμό.
ΚΤΜίζει το Africάκι.
Τώρα που ψιλοκάθησαν και τα τακάκια μου δόθηκε η ευκαιρεία να δοκιμάσω και τα φρένα.
Σαφώς καλύτερα από τα μαμίσια και απόλυτα προοδευτικά.
Τελικά ο συνδυασμός τρόμπα NISSIN- σωληνάκι υψηλής- δαγκάνα BREMBO - δίσκος 300άρης ΚΤΜ δείχνει πετυχημένος.
Οι ταχύτητες των δοκιμών βέβαια είναι μέχρι 100Κμ, έχουμε να δούμε ακόμα...
Όσον αφορά το κινητήρα, η αθόρυβη λειτουργεία του είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
Σε κάποια προηγούμενα ποσταρίσματα ειπώθηκε ότι μάλλον θα βγάλει κραδασμούς επειδή τα πιστόνια έχουν άλλο βάρος και θα έπρεπε να ξαναζυγιστεί ο στρόφαλος.
Αύξηση κραδασμών δεν παρατήρησα, τουλάχιστον μέχρι τις στροφές που έχει μέχρι τώρα ανέβει ο κινητήρας.
Τελικά μάλλον είχαν δίκιο οι Αμερικανοί Hawkάδες που μου είπαν ότι δεν χρειάζεται ζύγισμα στροφάλου.
Κατά τ' άλλα, αποφασίστηκε να ακολουθηθεί πρόγραμμα ρονταρίσματος του κινητήρα διάρκειας 2.000Κμ με σταδιακή αύξηση του ορίου στροφών και αλλαγή λαδιών στα 500 και στα 1.000Κμ.