Manouel650
Μέλος
Φιλε Manuel εννουσα τις βαλβιδες στα μπροστινα τις racetech. ok μου ηρθαν νομιζω πηρα τις σωστες!
Όπου δυσκολευτείς, πές μου...
Φιλε Manuel εννουσα τις βαλβιδες στα μπροστινα τις racetech. ok μου ηρθαν νομιζω πηρα τις σωστες!
σε ευχαριστω.Όπου δυσκολευτείς, πές μου...
Αυτό είναι κάτι ανάλογο με τη ρυθμιζόμενη CDI της Ignitech που είχε συζητηθεί παραπάνω.Μανώλη έχεις υπ' όψιν σου αυτή την ηλεκτρονική;
Απ' ότι διάβασα βελτιώνει την απόδοση της μηχανής για νορμάλ μοτέρ αλλά και τσιγκλισμένα και είναι φτιαγμένη στην Αμερική.
http://www.ebay.com/itm/171419450860?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Τα μαμίσια κοντέρ πάντα είχαν αποκλίσεις. Γιαυτο και αναφέρω ότι τα χιλ. είναι "κοντερίσια".Kαλή Χρονιά σε όλους
Προσπαθώ να καταλάβω κάποια πραγματα εξ'ου και οι ερωτήσεις
-Εχεις κατέβει 5 δόντια πίσω απο γρανάζι και η τελική σου είναι 180χλμ.Λογικά με 5 δόντια μικρότερο γρανάζι στις 7.000 με 5η στροφές πρέπει να βλέπεις τουλάχιστον 200χλμ στο κοντέρ του africa.
Για αυτόν τον λόγο σε ρώτησα με πόσες στροφές με πέμπτη βλέπεις τα 180χλμ τελική ταχύτητα που αναφέρεις οτι είναι η τελική σου.
-Η ερώτηση για τα οραγανά σου αν είναι της honda ή aftermarket είναι γιατί επιβεβαιομένο με gps τα 180χλμ με τα μαμα οραγανα ειναι 165 το πολύ πραγαματικα χλμ με το gps. και προσπαθώ να
καταλάβω αν με 5 δόντια κάτω στο πίσω γρανάζι και τόση δύναμη που πήρε απο τις μετατροπές μπόρεσε τελικά να αυξήσει την τελικη ταχύτητα της μοτοσυκλέτας??
Εδώ έρχομαι σε αυτήν την σύγκριση που προανέφερα στο προηγούμενο μύνημα και απλά θέλω να αναφέρω οτι με 1mm μεγαλύτερα πιστόνια της honda που δεν αναιβάζουν την συμπίεση,
χωρίς να πειράξω εκκεντροφόρους με αλαγές εξαρτημάτων,κάποιες μετατροπές και κάποια αλλα πράγματα που έγιναν + ενα δόντι μικρότερο γρανάζι πίσω,τα ψιφιακά κοντέρ που έχω βάλει αλλά και το gps
έδειξαν 184 πραγματικά χλμ και αυτό λόγο οτι η 5η ταχύτητα ανέβασε πολλές στροφές χωρίς να χάσω την οικονομία βενζίνης.Δηλαδή χωρίς να το πηγαίνω τέρμα γκάζι να έχει μια καλή αυτονομία.
-Το οτι τσιμπάει λάδι μου κάνει εντύπωση.Στην δική μου περίπτωση έγινε ρεκτιφιέ επίσης.Μέχρι να στρωθεί ο κινητήρας και να πατήσουν τα ελατήρια και οι βαλβίδες τσίμπαγε λίγο λάδι αλλα
τώρα μετα απο 4.800 περ'ιπου χιλιόμετρα δεν καιέι τίποτα (και δεν το πηγαίνω και πολύ χαλαρά).
Για το παλιό μου μότερ που θέλω να φτίαξω σιγά σιγα για την αύξηση συμπίεσης σκέφτομαι να μην αλάξω πιστόνια(εχω μια φοβεία αν θα ταιριάξουνε τα μέταλλα απο πιστονια aftermarket και λόγο πολύ αυξημένης
συμπίεσης)αλλά να κατεβάσω λίγο την κεφαλή να παίξω με μια ignitech ηλεκτρονική και να κατεβάσω λιγο του εκκεντροφόρους,ανοιχτή εξάτμιση και φίλτρο,μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής και τα ανάλογα πειράγματα στα carbs.
Νομίζω πως με αυτά το μηχανάκι θα πεταει.
Αλλος ενας λόγος που δεν θέλω να πειράξω τα πιστόνια είναι γιατι οι howk άδες φτιάχνουν πυροβόλα δεν διαφωνω απλά τα περισσότερ τρέχουν σε πίστες .Αυτό με το δικό μου μυαλό σημαίνει οτι τα μοτέρ τα ανεβοκατεβάζουν στα πλάισια
αρκετά συχνα σε σχέση με εμας που θέλουμε το μοτέρ μας να βγάλει πολλά χλμ. χωρίς να κατεβάσουμε μοτέρ για κανέναν λόγο(κυρίως οικονομικό).
Μπορεί να μην έχω καταλάβει κάποια πράγματα καλά ,αυτός είναι και ο λόγος που το συζητάμε.
Νασαι καλά φίλε μου!Φιλε Μανουελ, αν και ειχα ριξει μονο "περαστικα" ματιες στο μοτο-ταξιδι βελτιωσης του αγαπημενου σου XRV650, σημερα μονο το διαβασα προσεκτικα - ενα μεγαλο ευχαριστω και απο μενα που μοιραστηκες μαζι μας ολες αυτες τις χρησιμες πληροφοριες!
Οπως εσυ εχεις κολλησει με το XRV650, καποιοι απο μας εχουμε κολλησει (απο αναγκη ή οχι) με το XLV650 το οποιο εχει ουσιαστικα τον ιδιο κινητηρα και παρομοια γεωμετρια σε ενα πολυ πιο πολιτικο κοστουμι, αλλα με πολυ καλες εως εξαιρετικες χωματινες ικανοτητες με καποια αναβαθμιση στις αναρτησεις. Ξερω επισης το RD07 παρα πολυ καλα και μπορω να επιβεβαιωσω οτι ο κινητηρας του 650 ειναι σαφως πιο ευστροφος (αν και χωρις τη ροπη του 750 στις χαμηλομεσαιες) και το πλαισιο αρκετα πιο παιχνιδιαρικο.
Μια αλλη σκεψη για βελτιωση του 650 ειναι να ταιριαξει κανεις τον κυλινδρο και την τετραβαλβιδη κεφαλη απο Τρανσαλπ 700, κατι το οποιο θα ανεβασει τον κυβισμο απο 79χ66=647cm3 σε 81χ66=680cm3 και την συμπιεση απο 9.2:1 (για το XLV650, το XRV650 εχει 9.4:1) σε 10:1. Αυτο σε συνδυασμο με λιγο μεγαλυτερα καρμπυρατερ πχ 36αρια και σεταρισμα σε δυναμομετρο ισως δωσει επισης πολυ καλα αποτελεσματα, κυριως λογω 4 βαλβιδων. Αυτα, δεν ειμαι σιγουρος αν ταιριαζουν τα μπουζονια αλλα ειναι κατι που μαλλον μπορει να γινει εστω και με καποιες μετατροπες. Το αναφερω εδω για να ειναι πληρες το νημα καθως αναφερεται εκτεταμενα σε βελτιωσεις για τον 79χ66 V52 της Honda.
Τι εγινε το πηρες ρε συ;Να γράψω εδώ μια απορία μου, ουσιαστικά για το 750, αλλά θεωρώ ότι και για το 650 το ίδιο ισχύει.
Αν θέλει κάποιος να έχει στο Africa πίσω τροχό 18', υπάρχει τροχος από κάποιο μηχανάκι που να κουμπώνει εύκολα ή χρειάζεται πλέξιμο του μανισιου κέντρου σε after market στεφανι;
Το αν αξίζει ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.
Παντελη, ο 21' τροχος μπροστα κανει μεγαλη διαφορα σε σχεση με 19' στο χωμα αλλα ο 18' πισω πολυ λιγη σε σχεση με 17', ειλικρινα δε νομιζω οτι αξιζει τον κοπο. Παντως πλεξιμο after market στεφανιου σε μαμισιο κεντρο δεν ειναι και πολυ δυσκολο, απλα δε νομιζω οτι αξιζει/χρειαζεται.Αν θέλει κάποιος να έχει στο Africa πίσω τροχό 18', υπάρχει τροχος από κάποιο μηχανάκι που να κουμπώνει εύκολα ή χρειάζεται πλέξιμο του μανισιου κέντρου σε after market στεφανι;
Το αν αξίζει ή όχι είναι μια άλλη ιστορία.