1. Δοκίμασε να χαμηλώσεις την ονομαστική συμπίεση στο 9,5:1. Τα παραμικρά πειράκια θα χτυπούν ανάποδα τα πιστόνια και θα χτυπήσει χαμηλά στον στρόφαλο σε πολύ λίγα χιλιόεμτρα. Ειδικά με τις βενζίνες που κυκλοφορούν είναι επικίνδυνο. Μη κοιτάς τα καινούργια που έχουν συμπιέσεις 11 και πάνω :1, εκείνα έχουν ECU με knock sensor που κόβουν τάχιστα το αβας σε περίπτωση νοθευμένης βενζίνης και πειράκια.
2. Έχεις κάνει πλάνισμα και έλεγχο στεγανότητας κεφαλής ? Βάλε χοντρές φλάτζες στις κεφαλές (κατασκευάζονται στην Αθήνα-Θεσσαλ custom φλάντζες σε οτιδήποτε υλικό θέλεις χαρτί-λάστιχο-μέταλο μικτό κράμα κλπ) που έχουν όρια και επιδέχονται συσφίξεις στις πρώτες χιλ. χιλομέτρων μέχρι να πατήσουν σωστά.
3. Ρύθμιζε έλεγχε τακτικά βαλβίδες μέχρι να καθήσουν και να πάρουν τις ανοχές τους.
3. Αλλαξε την καμπάνα με του xrv750.
4. Βάλε την ηλεκτρονική με την μεγαλύτερη προπορεία για να έχεις ροπές και χαμηλότερη κατανάλωση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή ονομαστική συμπίεση δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δίνει οικονομία μέχρι και 10 % και ροπές μέχρι και 5 % επάνω, πας με μία ταχύτητα επάνω εντός πόλης κλπ κλπ.
5. Γυάλισε τους αυλούς, στα καρπυρατεράτα επιβάλλεται καθώς το μίγμα αφήνει -κολάει στα "μπιμπίκια" πολλά κατάλοιπα-μαυρίσματα και επικαθίσεις στα τοιχώματα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος της ροικής- δε "καταναλώνουν" βενζίνη τα τοιχώματα και περνάει όλο το μίγμα αέρα/βενζίνης ομαλά. Βοηθάει και στην κατανάλωση- υπερθέρμανση.
6. Τσέκαρε την πίεση λαδιού (να δεις αν τρομπάρει σωστά η αντλία λαδιού) Επίσης κοίτα για σκουριές- τζόγους της αντλίας νερού..
7. Μετά το στρώσιμο βάλε λεπτά λιπαντικά 10/40, τα honda έχουν γενικά πολύ στενές ανοχές μετάλων (0,01-0,02 honda, 0,02-0,03 BMW ακόμα και τα τελευταία μοντέλα).
8. Στρώσιμο είπαμε με απλά ορυκτέλαια. Ανοίγματα στο τέρμα ανα 200 χιλ, σταδιακά και σιγά σιγά. Στρώσιμο σε πλήρης κύκλους θερμοκρασίας, δηλ. δε πάμε μέχρι το περίπτερο και σβήνουμε, κάνουμε τουλάχιστον 50-100 χιλ. κάθε φορά που βολτάρουμε, σβήνουμε μέχρι να κρυώσει εντελώς (τουλάχιστον 1 ώρα) και τουμπαλίν. Μόνο έτσι θα πάρουν σωστά και θα "θυμούνται" τις μεταβολές θερμοκρασίας τα μέταλα σε συνάρτηση με το χρόνο.
9. Με το σασμάν έκανες τίποτα ? Υπόψιν ότι οι περισσότεροι κραδασμοί στα XL-XRV προέρχονται από την καμπάνα και είναι .. εκνευριστικοί, καθώς επηρεάζουν όλη την ήσυχη λειτουργία του μοτέρ. Ειδικά στα xlv600 και dero 1000 η κατάσταση στα σασμάν και καμπάνες είναι απερίγραπτα θορυβώδης.. Στα XRV750 παραδόξως το μοτέρ είναι πιο ήσυχο και μαλακό.
Συζήτησέ τα αυτά με το μηχανικό σου και μη διστάσεις ή βαριέσαι να ξανανοίξεις μοτέρ, θα γλυτώσεις πολλά χρήματα και ταλαιπωρία. Ειδικά αυτό με την συμπίεση να το προσέξεις οπωσδήποτε.. Στη θέση σου θα το είχα στο 9:1 για αθάνατη και ήσυχη λειτουργία και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα..
Για εξάτμιση, λαιμούς τι έχεις κάνει ?
Καλή επιτυχία
Εδιτ : Σου λέω την εμπειρία μου από παρόμοιο project που έκανα στο καρπυρατεράτο μου XLV1000 varadero πριν κάποια χρόνια αν θυμάμαι καλά το 2007.
Του διέλυσα τα σωθικά, άλλαξα πιστόνια, μπιέλες καμπάνα και σασμάν από το ψεκαστό (6άρι), χαμήλωσα την συμπίεση και μετά από 50.000 χιλ. λειτουργεί άψογα μέχρι και σήμερα..
Μη φοβάσαι να το τσιτώσεις - κοίτα το πρώτο τεστ που το έκανα μετά από 1000 χιλ. για να δω τυχόν αστοχίες στη συναρμολόγηση αλλά και πρώτες εντυπώσεις στην ομαλή και τελική απόδοση :
240 τελική 8.500 στροφές γραμμική και ήσυχη λειτουργία που δε περίμενα, τη στιγμή που μαμά βαρούσαν όλα, έκαιγε λάδια και δε ξεπερνούσε τα 225 και τις 8.000 με τελευταία σχέση στο κιβώτιο.
2. Έχεις κάνει πλάνισμα και έλεγχο στεγανότητας κεφαλής ? Βάλε χοντρές φλάτζες στις κεφαλές (κατασκευάζονται στην Αθήνα-Θεσσαλ custom φλάντζες σε οτιδήποτε υλικό θέλεις χαρτί-λάστιχο-μέταλο μικτό κράμα κλπ) που έχουν όρια και επιδέχονται συσφίξεις στις πρώτες χιλ. χιλομέτρων μέχρι να πατήσουν σωστά.
3. Ρύθμιζε έλεγχε τακτικά βαλβίδες μέχρι να καθήσουν και να πάρουν τις ανοχές τους.
3. Αλλαξε την καμπάνα με του xrv750.
4. Βάλε την ηλεκτρονική με την μεγαλύτερη προπορεία για να έχεις ροπές και χαμηλότερη κατανάλωση. Σε συνδυασμό με την χαμηλή ονομαστική συμπίεση δε θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δίνει οικονομία μέχρι και 10 % και ροπές μέχρι και 5 % επάνω, πας με μία ταχύτητα επάνω εντός πόλης κλπ κλπ.
5. Γυάλισε τους αυλούς, στα καρπυρατεράτα επιβάλλεται καθώς το μίγμα αφήνει -κολάει στα "μπιμπίκια" πολλά κατάλοιπα-μαυρίσματα και επικαθίσεις στα τοιχώματα. Αυτός είναι και ο κύριος λόγος της ροικής- δε "καταναλώνουν" βενζίνη τα τοιχώματα και περνάει όλο το μίγμα αέρα/βενζίνης ομαλά. Βοηθάει και στην κατανάλωση- υπερθέρμανση.
6. Τσέκαρε την πίεση λαδιού (να δεις αν τρομπάρει σωστά η αντλία λαδιού) Επίσης κοίτα για σκουριές- τζόγους της αντλίας νερού..
7. Μετά το στρώσιμο βάλε λεπτά λιπαντικά 10/40, τα honda έχουν γενικά πολύ στενές ανοχές μετάλων (0,01-0,02 honda, 0,02-0,03 BMW ακόμα και τα τελευταία μοντέλα).
8. Στρώσιμο είπαμε με απλά ορυκτέλαια. Ανοίγματα στο τέρμα ανα 200 χιλ, σταδιακά και σιγά σιγά. Στρώσιμο σε πλήρης κύκλους θερμοκρασίας, δηλ. δε πάμε μέχρι το περίπτερο και σβήνουμε, κάνουμε τουλάχιστον 50-100 χιλ. κάθε φορά που βολτάρουμε, σβήνουμε μέχρι να κρυώσει εντελώς (τουλάχιστον 1 ώρα) και τουμπαλίν. Μόνο έτσι θα πάρουν σωστά και θα "θυμούνται" τις μεταβολές θερμοκρασίας τα μέταλα σε συνάρτηση με το χρόνο.
9. Με το σασμάν έκανες τίποτα ? Υπόψιν ότι οι περισσότεροι κραδασμοί στα XL-XRV προέρχονται από την καμπάνα και είναι .. εκνευριστικοί, καθώς επηρεάζουν όλη την ήσυχη λειτουργία του μοτέρ. Ειδικά στα xlv600 και dero 1000 η κατάσταση στα σασμάν και καμπάνες είναι απερίγραπτα θορυβώδης.. Στα XRV750 παραδόξως το μοτέρ είναι πιο ήσυχο και μαλακό.
Συζήτησέ τα αυτά με το μηχανικό σου και μη διστάσεις ή βαριέσαι να ξανανοίξεις μοτέρ, θα γλυτώσεις πολλά χρήματα και ταλαιπωρία. Ειδικά αυτό με την συμπίεση να το προσέξεις οπωσδήποτε.. Στη θέση σου θα το είχα στο 9:1 για αθάνατη και ήσυχη λειτουργία και πολλές εκατοντάδες χιλιάδες χιλιόμετρα..
Για εξάτμιση, λαιμούς τι έχεις κάνει ?
Καλή επιτυχία
Εδιτ : Σου λέω την εμπειρία μου από παρόμοιο project που έκανα στο καρπυρατεράτο μου XLV1000 varadero πριν κάποια χρόνια αν θυμάμαι καλά το 2007.
Του διέλυσα τα σωθικά, άλλαξα πιστόνια, μπιέλες καμπάνα και σασμάν από το ψεκαστό (6άρι), χαμήλωσα την συμπίεση και μετά από 50.000 χιλ. λειτουργεί άψογα μέχρι και σήμερα..
Μη φοβάσαι να το τσιτώσεις - κοίτα το πρώτο τεστ που το έκανα μετά από 1000 χιλ. για να δω τυχόν αστοχίες στη συναρμολόγηση αλλά και πρώτες εντυπώσεις στην ομαλή και τελική απόδοση :
240 τελική 8.500 στροφές γραμμική και ήσυχη λειτουργία που δε περίμενα, τη στιγμή που μαμά βαρούσαν όλα, έκαιγε λάδια και δε ξεπερνούσε τα 225 και τις 8.000 με τελευταία σχέση στο κιβώτιο.
Τελευταία επεξεργασία: