amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
S23 μόλις 360 ευρώ και ακόμα αγνοούνταιΚαι είναι τα πιο οικονομικά στην κατηγορία νομίζω τα s
S23 μόλις 360 ευρώ και ακόμα αγνοούνταιΚαι είναι τα πιο οικονομικά στην κατηγορία νομίζω τα s
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.Γιάννη το ποσό μαλακή είναι η γόμα με το πόσο γρήγορη είναι η κορώνα είναι 2 άσχετοι μεταξύ τους παράμετροι.και δίνω παράδειγμα που έχω γράψει αρκετά χλμ.d211 απότομη κορόνα έπεφτε κ μόνο που το σκεφτοσουν.d212 φυσιολογική κορώνα σαν ένα σπορτ τουρινγκ λάστιχο όπως το Dunlop TT.
Καλώς η κακώς στο ελλαντα ζούμε.αν δεν κάνεις δικαβαλα,φορτωματα και άπειρα χλμ το χρόνο για μένα η καλύτερη λύση είναι η μαλακή γόμα,ειδικά αν δεν έχεις οικονομικό θέμα.και πάλι πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτα για να έχουμε ηλεκτρονικα να μας σώσουν την Κάκια στιγμή αλλά το πρώτο κ κύριο παράγοντα ασφαλείας που είναι η σωστή επαφή με την άσφαλτο την βγάζουμε έξω από την εξίσωση.
Επίσης εγώ δεν μίλησα για το δικό σου σχόλιο αλλά επειδή έγινε μια γενική συζήτηση στο θέμα είπα να πω κ εγώ την μλκια μου
Υπάρχει και η κατηγορία του Dunlop TT που είναι πολύ κοντά στη γόμα σε κράτημα και πολύ καλά στη βροχή, λάστιχα που σου δίνουν επιδώσεις και στα δύο άκρα και φρένο απίστευτο.Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.
Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.
Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.
Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.
Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.
Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.
Τα ίδια έλεγαν στο ροδαμοτο δύο πελάτες που τα έβαλαν..απογοητευσηΕπαναφέρω την συζήτηση γιατί...
Τι φάση τα S23;
Βλέπω τα βίντεο και έχουν πάθει αμόκ πόσο καλά και σπορ είναι και σουξουμουξου και... Στρίβουν πιο αργά από τελειωμένα S22, το μηχανάκι αρνείται να εκτραπεί της κατακορύφου. Λέω θα φταίει η πίεση μήπως την έβαλαν λάθος, δεν ήταν αυτό..
Λέω το Σάββατο να πάω καμία "κοντινή" να τα δω πιο σωστά αλλά... WTF
Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...Τα ίδια έλεγαν στο ροδαμοτο δύο πελάτες που τα έβαλαν..απογοητευση
Τα εστρωσες;Επαναφέρω την συζήτηση γιατί...
Τι φάση τα S23;
Βλέπω τα βίντεο και έχουν πάθει αμόκ πόσο καλά και σπορ είναι και σουξουμουξου και... Στρίβουν πιο αργά από τελειωμένα S22, το μηχανάκι αρνείται να εκτραπεί της κατακορύφου. Λέω θα φταίει η πίεση μήπως την έβαλαν λάθος, δεν ήταν αυτό..
Λέω το Σάββατο να πάω καμία "κοντινή" να τα δω πιο σωστά αλλά... WTF
Το Σάββατο λέμε.Τα εστρωσες;
Καλά ντε μη βαράς...Το Σάββατο λέμε.
Σε γρήγορη μαούνα τεστ ραιντΚαλά ντε μη βαράς...
Καλά τόσο απογοήτευση;;
Σε τι μηχανάκι τα έβαλες;
Απογοήτευση σε σύγκριση με s22Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...
Φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα διαρκέσει περισσότερο από τα 5700 του S22 σαν αντιστάθμιση. Κοίτα να δεις γέλιο που η Ομόνοια των 1900 μέτρων (ο Μπάρος ντε) στοιχίζει 63 ευρώ σε λάστιχο...
οι δημοσιογραφοι για εμαναΝe εχουν παει σχεδον ολοι κουβα απο το 2000...Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...
Είναι και δεν είναι έτσι.οι δημοσιογραφοι για εμαναΝe εχουν παει σχεδον ολοι κουβα απο το 2000...
μεγαλυτερη αξια εχει ,για μεναΝe παντα το τεστ του γιαννη του κωστα του βαγγελη.
Σε τι μηχανακι τα εβαλες;Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...
Φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα διαρκέσει περισσότερο από τα 5700 του S22 σαν αντιστάθμιση. Κοίτα να δεις γέλιο που η Ομόνοια των 1900 μέτρων (ο Μπάρος ντε) στοιχίζει 63 ευρώ σε λάστιχο...
Δεν έχει καμία σημασία το "σε τι μηχανάκι", σημασία έχει το λάστιχο σε σχέση με τον προκάτοχό του το S22. Χαίρομαι που και άλλοι έχουν την ίδια εντύπωση, γιατί το "μήπως χάζεψα" με τόσα που γίνονται δεν είναι ποτέ εκτός πιθανοτήτων.Σε τι μηχανακι τα εβαλες;