Ελαστικά για μεσαίου κυβισμου SS

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γιάννη το ποσό μαλακή είναι η γόμα με το πόσο γρήγορη είναι η κορώνα είναι 2 άσχετοι μεταξύ τους παράμετροι.και δίνω παράδειγμα που έχω γράψει αρκετά χλμ.d211 απότομη κορόνα έπεφτε κ μόνο που το σκεφτοσουν.d212 φυσιολογική κορώνα σαν ένα σπορτ τουρινγκ λάστιχο όπως το Dunlop TT.
Καλώς η κακώς στο ελλαντα ζούμε.αν δεν κάνεις δικαβαλα,φορτωματα και άπειρα χλμ το χρόνο για μένα η καλύτερη λύση είναι η μαλακή γόμα,ειδικά αν δεν έχεις οικονομικό θέμα.και πάλι πληρώνουμε ένα σκασμό λεφτα για να έχουμε ηλεκτρονικα να μας σώσουν την Κάκια στιγμή αλλά το πρώτο κ κύριο παράγοντα ασφαλείας που είναι η σωστή επαφή με την άσφαλτο την βγάζουμε έξω από την εξίσωση.
Επίσης εγώ δεν μίλησα για το δικό σου σχόλιο αλλά επειδή έγινε μια γενική συζήτηση στο θέμα είπα να πω κ εγώ την μλκια μου :yew:
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.

Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.

Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.

Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.

Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.

Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ αλλά πιστεύω ένας ήρεμος προς αργος οδηγός δεν χρειάζεται και d212 στο μηχανάκι του. Δεν πρέπει πάντα να κατηγοριοποιουμε αναλώσιμα η αξεσουάρ όπως τα λάστιχα σε καλά η κακα. Υπάρχουν στοιχεία που επηρεάζουν και το ενδιάμεσο.

Συγκεκριμένα στα λάστιχα υπάρχει η χημεία. Πυρίτιο (silica), θείο, σιλικόνη, carbon κλπ και ταυτόχρονα ο σχεδιασμός του σκελετού και του πέλματος.

Όσο πιο πολύ αφαιρεις υλικό προς όφελος της προστασίας από υδρολισθηση τόσο το κάνεις καλύτερο στα νερά και χειρότερο στο στεγνό. Όσο αλλάζεις τη χημική σύσταση μπορεί να κερδίζεις αλλού να χάνεις αλλού και αντίστοιχα από την σχεδίαση του πέλματος.

Πριν μερικά χρόνια δεν θυμάμαι σε πιο οδοιπορικό Λεωνιδίου έβρεχε κατταρακτωδως όλη μέρα και κάναμε 400 χλμ με λίμνες για δρόμους (όσοι ξεκινήσαμε). Ένα οποιοδήποτε μηχανάκι με d212 δεν θα μπορούσε καν να μείνει κοντά σε μένα με ένα ταπεινό bandit και ένα σετ michelin pilot road 4 που πηγαίναμε στο βρεγμένο σαν να ήταν στεγνό. 99% θα έμενε στο ξενοδοχείο.

Προσωπικά σε έναν ήρεμο οδηγό θα πρότεινα είτε ένα τουριστικό σαν pilot road 6 είτε ενα first level supersport λάστιχο όπως ίσως ένα S22 που να έχει μια καλή πρόβλεψη για το βρεγμένο. Θα έχει εξαιρετικό φρενάρισμα και με ένα pilot road 6 δεν θα έχει ατύχημα από αυτό. Και στις στροφές έτσι κι αλλιώς δεν θα του λείψει ποτέ η παραπάνω πρόσφυση.

Όποιος έχει παραπάνω απαιτήσεις ξέρει γιατί θα πάει σε ένα D212 η αντίστοιχο.
Υπάρχει και η κατηγορία του Dunlop TT που είναι πολύ κοντά στη γόμα σε κράτημα και πολύ καλά στη βροχή, λάστιχα που σου δίνουν επιδώσεις και στα δύο άκρα και φρένο απίστευτο.
Επίσης η επίδοση στο βρεγμένο αν δεν μιλάμε για επικυνδινοτητα δεν με αφορά.βρεγμενο τεραιν για μένα σημαίνει κλείνω το γκάζι και κακαριζω χαμηλόφωνα.
Η κατηγορία δε του s22 δεν Μ άρεσε ποτέ ότι και να φόρεσα,μου δημιουργούσε το αίσθημα της ανασφάλειας κ ένα σορό χαζογλυστριματα στα κυνηγητά.για μενα το Dunlop TT είναι το ιδανικό λάστιχο για Ελλάδα για όλες τις χρήσεις.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
To S22 δεν το λες κακό σε καμία περίπτωση. Αλλά τα λάστιχα είναι σαν τα λάδια...
Είπα να δώσω μιά ευκαιρία στο S23 που το εκθειάζουν, αλλά είναι φάση "το παιδί έχει φύγει" ακόμα περιμένω τηλέφωνο.
 

Eliaskat

Μέλος
Όνομα
Elias
Μοτό
GS 1250ADV
Περυσι τετοιο καιρο εψαχνα λαστιχα και δεν υπηρχαν πουθενα.

Για την αυξηση στην τιμη τους απλα δεν το σχολιαζω.

Θα σχολιασω ομως οτι ενας οδηγος αν αλλαξει κορονα και παει σε μια σπορ απο μια τουριστικη , το μηχανακι θα "πεσει" πιο ευκολα στην στροφη και αυτο μπορει να τον τρομαξει.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Επαναφέρω την συζήτηση γιατί...

Τι φάση τα S23;

Βλέπω τα βίντεο και έχουν πάθει αμόκ πόσο καλά και σπορ είναι και σουξουμουξου και... Στρίβουν πιο αργά από τελειωμένα S22, το μηχανάκι αρνείται να εκτραπεί της κατακορύφου. Λέω θα φταίει η πίεση μήπως την έβαλαν λάθος, δεν ήταν αυτό..

Λέω το Σάββατο να πάω καμία "κοντινή" να τα δω πιο σωστά αλλά... WTF
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Επαναφέρω την συζήτηση γιατί...

Τι φάση τα S23;

Βλέπω τα βίντεο και έχουν πάθει αμόκ πόσο καλά και σπορ είναι και σουξουμουξου και... Στρίβουν πιο αργά από τελειωμένα S22, το μηχανάκι αρνείται να εκτραπεί της κατακορύφου. Λέω θα φταίει η πίεση μήπως την έβαλαν λάθος, δεν ήταν αυτό..

Λέω το Σάββατο να πάω καμία "κοντινή" να τα δω πιο σωστά αλλά... WTF
Τα ίδια έλεγαν στο ροδαμοτο δύο πελάτες που τα έβαλαν..απογοητευση
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα ίδια έλεγαν στο ροδαμοτο δύο πελάτες που τα έβαλαν..απογοητευση
Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...

Φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα διαρκέσει περισσότερο από τα 5700 του S22 σαν αντιστάθμιση. Κοίτα να δεις γέλιο που η Ομόνοια των 1900 μέτρων (ο Μπάρος ντε) στοιχίζει 63 ευρώ σε λάστιχο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Επαναφέρω την συζήτηση γιατί...

Τι φάση τα S23;

Βλέπω τα βίντεο και έχουν πάθει αμόκ πόσο καλά και σπορ είναι και σουξουμουξου και... Στρίβουν πιο αργά από τελειωμένα S22, το μηχανάκι αρνείται να εκτραπεί της κατακορύφου. Λέω θα φταίει η πίεση μήπως την έβαλαν λάθος, δεν ήταν αυτό..

Λέω το Σάββατο να πάω καμία "κοντινή" να τα δω πιο σωστά αλλά... WTF
Τα εστρωσες;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα εστρωσες;
Το Σάββατο λέμε.

Μην μου πεις ότι αν πατήσουν γίνονται ξυράφι, δεν θα σε πιστέψω. Έχω βάλει και άλλες φορές καινούριο λάστιχο :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά ντε μη βαράς...
Καλά τόσο απογοήτευση;;

Σε τι μηχανάκι τα έβαλες;
Σε γρήγορη μαούνα τεστ ραιντ

Θέλει συνήθεια η έξτρα δύναμη στο χέρι.

Πχ στο green hornet η αλλαγή από τα στοκ μισλεν Σίτι σε μετζελερ το έκανε πολύ στριφτερό και πολύ πιο άνετο.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...

Φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα διαρκέσει περισσότερο από τα 5700 του S22 σαν αντιστάθμιση. Κοίτα να δεις γέλιο που η Ομόνοια των 1900 μέτρων (ο Μπάρος ντε) στοιχίζει 63 ευρώ σε λάστιχο...
Απογοήτευση σε σύγκριση με s22
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Μιλάς με γρίφους Γιάννο.....
Κάτσε να διαβάσω τα προηγούμενα μνμτα σου μπας και καταλάβω...
 

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...
οι δημοσιογραφοι για εμαναΝe εχουν παει σχεδον ολοι κουβα απο το 2000...
μεγαλυτερη αξια εχει ,για μεναΝe παντα το τεστ του γιαννη του κωστα του βαγγελη.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σωστος...γιατί η σύγκριση γίνεται με το ίδιο μηχανάκι και σε όλες τις συνθήκες για πολλά χλμ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
οι δημοσιογραφοι για εμαναΝe εχουν παει σχεδον ολοι κουβα απο το 2000...
μεγαλυτερη αξια εχει ,για μεναΝe παντα το τεστ του γιαννη του κωστα του βαγγελη.
Είναι και δεν είναι έτσι.

Οι δημοσιογράφοι εκτίθενται σε τόσα μηχανάκια και τόσα ελαστικά σε τόσα περιβάλλοντα που δύσκολα θα βρεθούμε εμείς οι "κοινοί".

Η διαχείριση της γνώσης που αποκομίζει ο κάθε ένας τους μας ενδιαφέρει, θεωρώντας ότι θα είναι ειλικρινείς (και ότι... έχουν αντίληψη του τι οδηγούν και τι γίνεται γύρω τους, πέρα από το wining/dining και ότι θέλουν και μπορούν να μεταφέρουν αυτά που ζουν στο χαρτί/στο βίντεο/στην οθόνη γενικότερα).
 

Pektis

Μέλος
Όνομα
Janis
Μοτό
Vfr vtec rc 46
Το απογοήτευση θα είναι αν δεν κρατάνε σωστά, αλλά η πρώτη αίσθηση δεν ήταν "σπορ". Οι δημοσιογράφοι για ακόμα μια φορά στον κουβά...

Φαντάζομαι και ελπίζω ότι θα διαρκέσει περισσότερο από τα 5700 του S22 σαν αντιστάθμιση. Κοίτα να δεις γέλιο που η Ομόνοια των 1900 μέτρων (ο Μπάρος ντε) στοιχίζει 63 ευρώ σε λάστιχο...
Σε τι μηχανακι τα εβαλες;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σε τι μηχανακι τα εβαλες;
Δεν έχει καμία σημασία το "σε τι μηχανάκι", σημασία έχει το λάστιχο σε σχέση με τον προκάτοχό του το S22. Χαίρομαι που και άλλοι έχουν την ίδια εντύπωση, γιατί το "μήπως χάζεψα" με τόσα που γίνονται δεν είναι ποτέ εκτός πιθανοτήτων.
 
Top Bottom