Αυτό που έγραψες για το ιμιαξονιο ...Νομίζω ότι στις μηχανές το σοβαρό θέμα που βάζει τα όρια στους άξονες η προκαλεί φθορές είναι το μεγάλο εύρος κίνησης τους καθώς ακολουθούν τη ρόδα χωρίς να έχουν και το μήκος ενός άξονα αυτοκινήτου. Η σχετική τους κίνηση είναι δηλαδή σημαντική. Ουσιαστικά έχουν περισσότερο το ρόλο ενός ημιαξονιου από αυτοκίνητο παρά ενός άξονα μετάδοσης πίσω κίνησης σε άκαμπτο άξονα ίσως. Και όπως τα ημιαξόνια είναι πολύ πιο ευπαθή σε φθορά και καταπόνηση ειδικά αν λάβουμε υπόψη πως οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να μειώσουν βάρος στις μηχανές και μειώνουν το μέγεθος και το βάρος των εξαρτημάτων.
Σε ένα σύστημα με αλυσίδα παρεμβάλλεται προφανώς η αλυσίδα και ενδεχομένως και σινεμπλόκ τροχού. Συνεπώς αν υπάρχει καταπόνηση την τρώει η αλυσίδα που δικαίως θεωρείται αναλώσιμο και τα σινεμπλόκ. Ενω στον άξονα τον τρώει ο άξονας και τα πολυσφηνα του.
Νομίζω εν τέλει καλώς η bmw αποφάσισε να δηλώσει και επίσημα πως ο άξονας είναι αναλώσιμος και όχι κάτι άφθαρτο. Έχουν μεγαλώσει πολύ οι ιπποδυνάμεις, έχουν μεγαλώσει πολύ οι ροπές και οποίος φέρεται στον άξονα όπως σε μια αλυσίδα θα πρέπει να περιμένει και τις φθορές της αλυσίδας. Προφανώς αν οδηγείς συντηρητικά θα αντέξει πολύ πολύ περισσότερο.
Απλά νομίζω πως πλέον σε αυτές τις ιπποδυνάμεις με τους άξονες οι αξονατοι πρέπει να αποδεχτούν πως είναι αναλώσιμο και έχει σημαντικές φθορές πλέον. Και λόγω ιπποδύναμης και λόγω ανάγκης μείωσης αναρτωμενου βάρους στην μοτοβιομηχανια.
Δεν έχεις άδικο
Από την άλλη και αυτό που έγραψε κάποιος σύντροχος για τις κλήσεις που παίρνει ...και αυτό σωστό
Από την άλλη σκέφτομαι ...τι είναι αυτό που κρατάει για πάντα ..., τι είναι το για πάντα ?