Μάλλον δεν κατάλαβες τι ήθελα να πωΤο πουλί μιλάει για τους χαλκιδιωτες που πάνε στον Ρώσο με δίωρη άδεια από τις γυναίκες, τους άλλους που πάνε Βίλια, Στορκ κλπ...... οπότε πάνε χωρίς αύριο και με την κάρτα μου στην τσεπη.
Υπάρχουν κάποιοι άλλοι που κάνουν πολλά χλμ ολοήμερα και πάνε με σβελτο Ρυθμό, που επιτρέπει αντιδραση στην στραβή.
Όταν καβαλήσει το xr και του φύγει το βάψιμο στα νύχια, θα μας ξαναπεί για ροπή...η λουγκρα
Τώρα ποια από τις παραπανω κατηγορίες χρειάζεται ψυχολογική υποστήριξη, εγώ δεν ξέρω γιατί είμαι Μαρμαράς και τους βλέπω στο τέλος.
Μίλησα για στιγμιαία δύναμη , φαντάσου διπλός με μπαγκαζια γύρω στα 500 κιλά να χρειαστείς μια δύναμη να ξεφύγεις
Εκεί θέλεις ροπή και κυβικά
Δεν γίνεται ένα τετρακύλινδρο 1000 αρι να έχει το ίδιο αρπαγμα με ένα δυκιλινδρο 1250 εκ των πραγμάτων δηλαδή
Φαντάσου δεξιά ανηφορική στροφή όχι πέταλο αλλά και όχι ανοιχτή με 500 κιλά να ανοίξεις το γκάζι στην έξοδο ....για τέτοια δύναμη λέω
Σε ρολάρισμα και άνοιγμα ναι οκ μόλις βάλεις εσύ την τρίτη ταχύτητα έχει τελειώσει το έργο ...
Πολύ ωραίο θέμα
Τελευταία επεξεργασία: