Σε αυτό συμφωνούμε, καίτοι της πήρε μιά δεκαετία και αλλαγή μοντέλου για να ενημερώσει τον πελάτη που ψώνισε το 2014 ότι... φοράει αναλώσιμο.
Αλλά μιλάς για "αξονάτα" γενικότερα και σε αυτό απάντησα, ότι δεν έχω δει οδηγία triumph ας πούμε ή yamaha παλιότερα τέτοιου είδους.
Δεν είμαι φαν της επιχειρηματικής και ηθικής πολλές φορές προσέγγισης της bmw σε κανένα επίπεδο.
Αγόρασα το 800gs επειδή πραγματικά είναι ένα πολύεργαλείο που αξίζει για όσα θέλω και μπορώ να σου πω και με πόνο ψυχής που είναι bmw. Ποτέ δεν αναγνώρισαν τα πηνία με πρόβλημα, ποτέ δεν αναγνώρισαν το φανάρι με πρόβλημα. Μια εταιρεία όλο να πετάει τα προβλήματα κάτω από το χαλί και να κοροϊδεύει τους πελάτες της ενώ ταυτόχρονα είναι σούπερ ακριβή και σε αγορά αλλά και σε ανταλλακτικά/φανοποιια. Αν κάποια στιγμή αλλάξω το 800 οι πιθανότητες να ξαναπάω σε bmw είναι περίπου όσες ο stf να πάρει Κινεζικό και να βγει στο Σύνταγμα να πανηγυρίσει!
Ακόμα και στο μηχανάκι του
Asxetos που ανατίναξε κιβώτιο κι ο ίδιος τα βάζει με την TVS, τον εργολαβο της bmw! Άρα δηλαδή η bmw δεν εξασφαλίζει τις τεχνικές της προδιαγραφές αν κατασκευάζει σε τρίτα εργοστάσια,μύθος και αυτός. Τώρα όπως λες 10 χρόνια μετα θυμήθηκε πως οι άξονες είναι αναλώσιμοι.
Γενικά από όπου και να τους πιάσεις βρωμάνε.
Προτιμώ να βλέπω το 800 σαν ένα νωθο παιδί διαλυμένης οικογένειας που υιοθέτησα..
Είναι προφανές πως σε χώρες με τεράστια διαφορά στο κατά κεφαλή εισόδημα δεν προβληματίζονται με τέτοια πράγματα. Και φυσικά θα συνεχίζει να πουλάει η bmw όπως λέει ο maniac. Καθώς εκεί το πρώτο τους κριτήριο αγοράς είναι το glamour, η απόδοση και λιγότερο η απόλυτη αξιοπιστία η η aftermarket υποστήριξη. Και όταν εσείς δυνατότητα να αγοράζεις καινούργιο ανά 5ετια υιοθετείς και ο ίδιος τη φιλοσοφία του αναλώσιμου.