Καθαρό πέσιμο!Ελπίζω να μη με παρεξήγησες. Με αγάπη τα έγραψα γιατί σε συμπάθησα πολύ.
Εξαρτάται από την φασολάδαστο ένα δεν κελαηδάει το Akrapovic.
Aπλά μερικές φορές δεν αξίζει να επενδύεις σε πράγματα που έχουν "σύντομη" ημερομηνία λήξης. Όταν και εγώ μπήκα στο χώρο των μηχανών σχετικά μεγάλος (27) ξεκίνησα με ένα F650Ggs μονοκύλινδρο, μέσα σε 6 μήνες είχε γράψει 20.000χλμ και ήταν ξεκάθαρο πως για την χρήση που έκανα και ήθελα να κάνω δεν ήταν το κατάλληλο. Άμεσα αντικαταστάθηκε με ενα 990 adventure το οποίο μου έδωσε άλλες δυνατότητες. Πόσο μάλλον οταν μιλάμε και για μηχανάκια που έχουν κοντά 30 διαφορά,. και μόνο απο θέμα ασφάλειας να το δείς δλδ πέρα απο το utilitarian της υπόθεσηςΣαν άνθρωπος δεν είμαι από αυτούς που τα αλλάζουν όλα γρήγορα. Αν μου αρέσει πολύ κάτι κάνω τα πάντα να το αποκτήσω και μετά επενδύω πάνω του, τα 3 Χι (Χρόνο, Χρήμα, Χώρο). Πάνω κάτω το ίδιο είναι και με τις ανθρώπινες σχέσεις, απλά στο ένα δεν κελαηδάει το Akrapovic.
Δεν θα λερωνεται και μπροστα ετσι!!!Βρε λες να μάθω -επιτέλους- σούζα???
Αν είναι να αλλάξεις το ΤΑ κάνε το τώρα γιατί αν κρατήσεις ΤΑ 2 χρόνια και μετά πας σε ΚΤΜ θα σου δημιουργηθούν νέες απορίες για τον περίεργο κόσμο τη μοτοσυκλέτας.Όπως και να έχει, φυσικά και το transalp είναι ένα "σχολείο" για εμένα, να ανακαλύψω την μοτοκίνηση. Φυσικά και θα λιώσω σε κάθε ευκαιρία να κάνω διαδρομές. Επίσης, φυσικά το βλέπω στο γκαράζ και λεω "Τι μηχανάρα έχω".
Αλλα! Ερωτεύτηκα τις μηχανές με το 990/950 adventure και πάντα όποτε βλέπω τα πορτοκαλιά adventure, κάτι με πιάνει. Ο δρόμος είναι προχαραγμένος για εμένα
Δεν βιάζομαι...αλλά η ρότα μου είναι αυτή.
Ωραία χώματα...!
Παρατήρησα μετά τις συνδρομές που εφάρμοσε η πρωτοπόρος στα διάφορα ηλεκτρονικά (φαντάζομαι ΚΑΙ ξεκλείδωμα GPS) το γύρισαν στον κλασικό χάρτινο χάρτη οι Αυστραλοί.
Δεν παρατήρησες σωστά.Παρατήρησα μετά τις συνδρομές που εφάρμοσε η πρωτοπόρος στα διάφορα ηλεκτρονικά (φαντάζομαι ΚΑΙ ξεκλείδωμα GPS) το γύρισαν στον κλασικό χάρτινο χάρτη οι Αυστραλοί.
Ε τότε, να βάλει ένα... δορυφορικό gps στα μηχανάκια της, να έχει να "κλειδώνει" και από αυτό!!!!Δεν παρατήρησες σωστά.
Google maps και χαρτί για τα σημεία που δεν έχουν σήμα.
Ναι, εχμ.... μια χαρά παρατήρησα, απλά η σάτιρα μου είναι σε άλλο επίπεδο και γίνεται κατανοητή από τους λίγους... δηλαδή από έναν βλ. boxer και αυτό συμβαίνει -μάλλον- γιατί δε μου αρέσει να χρησιμοποιώ τα emoj....Δεν παρατήρησες σωστά.
Google maps και χαρτί για τα σημεία που δεν έχουν σήμα.
Είπαμε, δεν ασχολούμαστε με τη κινούμενη εικόνα. Ίσως κάποια λογοτεχνική μυθοπλασία -με αυτό το τίτλο- να έχει μια πιθανότητα.Ανυπομονώ για το σπεσιαλάκι STF με τίτλο "χωρίς εμότζι" στο νέτφλιξ. Ποιός Παπαμαέστρος και ποιός Σαπέλ...
Η απάντηση Γιάννη είναι ότι συνήθως δεν έχουμε μείωση τιμής λόγω υποβάθμισης τμήματος μοτοσυκλέτας. Δηλαδή αν το απερχόμενο 890 είχε π.χ. 17.000 με τα ηλεκτρονικά και το νέο ξεκινάει από 16.000 και όσο ξεκλειδώνεις ηλεκτρονικά τόσο θα ανεβαίνει η τιμή, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα, καλοδεχούμενο θα έλεγα. Το σύνηθες όμως είναι ότι η τιμή θα παραμείνει ίδια με το απερχόμενο και με το όποιο ξεκλείδωμα θα ανεβαίνεις σημαντικά σε σχέση με πριν.Πέρα από την πλάκα με το ζήτημα.
Αν δοκιμάσεις το QS και δεν σου αρέσει ο τρόπος που δουλεύει (δεν λέω καν για την περίπτωση που... κάνει ζημιά στο κιβώτιο )
Αν δεις ότι το έξτρα ηλεκτρονικό πρόγραμμα που είναι επί πληρωμή είναι περιττό (κάτι τέτοιο σχολίασε ο Κλάμπι).
Γιατί να τα φορτωθείς σώνει και καλά, επειδή κάποιοι δεν αγοράζουν μεταχειρισμένο αν δεν είναι "φουλέξτραόλοςοκατάλογος"; Να τα πληρώσει ο επόμενος και να μεγαλώσει το εγώ του μόνος του
Επειδή έχω μπει στην σκέψη για αλλαγή, δηλαδή έχω κάνει το μισό τουλάχιστον βήμα, ο πιο σοβαρός λόγος να μην πάρει κάποιος 890/901 φέτος είναι το 990 που λένε τα ΜΜΕ ότι έρχεται για την σεζόν του '24. O δεύτερος πιο σοβαρός είναι ότι έχει ήδη το πιο γαμιστερό μηχανάκι του πλανήτη.