Χρόνια Πολλά στην παρέα.
Το 8ο δίκυκλο σε σειρά που περνάει από την κατοχή μου σε λίγες μέρες θα είναι άλλη μια ανάμνηση.
Τα σχετικά λίγα χιλιόμετρα που έκανα με τον KLEarxo (27.000) σε ασφάλτινες αλλά και χωμάτινες βόλτες θα μείνουν για πάντα χαραγμένα στο μυαλό μου.
Κάθε φορά που αποκτώ ένα δίκυκλο ή το αποχωρίζομαι αλλάζουν κάποιες καταστάσεις.
Έτσι και τώρα λοιπόν, λίγο το δεξί μου χέρι που λόγο του ατυχήματος που είχα πέρυσι το καλοκαίρι με ταλαιπωρεί μετά από 30 λεπτά οδήγησης (που σημαίνει τέλος οι μακρινές βόλτες και τα ταξίδια με μηχανή), λίγο τα 200 κιλά του KLE αρχίζουν και φαίνονται ασήκωτα στην καθημερινή μου μετακίνηση, με σχεδόν βαριά καρδιά λοιπόν το κεφάλαιο "KLE 500" κλείνει και περνάει στην μοτοσυκλετιστική μου ιστορία.
Όπως καταλάβατε το KLE πωλείται.
Μάλλον αύριο θα ανέβει και η αγγελία.
Για να κάνω μια σύνοψη όμως από αυτό το τόπικ θα αναφέρω τι έχει αυτό το KLE και το κάνει ADV:
Απροβλημάτιστο ενιαίο βολάν πηνίου.
Λαιμοί και εξάτμιση Remus Innovation από ER-500.
Μεταλλικό σωλυνάκι μπροστινού φρένου.
Τιμόνι Renthal.
Αλουμινένια dogbones στο μοχλικό πίσω ανάρτησης για ψήλωμα.
Νέα custom ποδιά αλουμινίου 3 & 4mm πάχος.
Κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Κάγκελα για πίσω βαλίτσες.
Προβολάκια Eagle Eyes & LED.
Όργανο Βολτόμετρο-ρολόι-Εξ.Θερμοκρασία.
Θύρες φόρτισης USB & αναπτήρα.
Βάση & Θήκη κινητού αδιάβροχη.
Χούφτες αλουμινίου Enduro.
Φρυδάκι στον ανεμοθώρακα.
Τρείς κυλινδρικές εργαλειοθήκες.
Αναδιπλώμενοι καθρέφτες.
Μαζί θα δοθούν και οι βαλίτσες 10 λίτρων που πιάνουν μπροστά σε 4 κλιπσάκια.
Σέρβις-Συντήρηση όσο ήταν στην κατοχή μου:
Αλλαγή λαδιών κάθε 3.000χλμ και φίλτρου κάθε 6.000χλμ.
Αλλαγή ανορθωτή στα 65.000 χλμ.
Αλλαγή κόμπλερ μίζας (Νοέμβριος 2022).
Νέα μπαταρία (Τέλος Δεκεμβρίου 2022).
ΚΤΕΟ έως 1/2023
Αποχαιρετώντας λοιπόν τον KLEarxo τον ευχαριστώ για τις αναμνήσεις.
Ήταν τιμή μου!
Το τοπικ θα μείνει ανοιχτό για τους υπόλοιπους κατόχους KLE.
Κοσμάς.