Στον αστερισμό τού F800GS: Μαστορέματα, Λύσεις, Πατέντες κλπ

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Μια παρέμβαση αν μου επιτρέπετε.
Όσο αφορά την εν λόγω μοτό, δε γνωρίζω οπότε οι κάτοχοι θα τα πείτε καλύτερα μεταξύ σας.
Όσο δε αφορά τη μέτρηση πηνιων και κυκλωμα φόρτισης γενικότερα τα πράγματα είναι λίγο πιο σύνθετα..
Ένα πολυμετρο μικρο που να δείχνει σωστά, δε κάνει πάνω από ένα εικοσάρικο, καλό είναι να έχουμε όλοι από ενα,μικρό το κόστος.
Η ένδειξη ενός βολτομετρου ειναι ενδεικτική, ένας απλός τρόπος να δούμε τάση οκ.
Το μανιουαλ της εκάστοτε μοτό, λεει ακριβως τάση....αλλο να πω εγώ 14ν,αλλο να λεει ο κατασκευαστής 14.4 στις 5000 στροφες πχ.
Επίσης μετράμε και τα πηνία μόνα τους (αποσυνδεμενος ο ανορθωτης) και βλέπουμε τι ac βγάζουν στις στροφές που λεει ο κατασκευαστής.
Εύκολο είναι, λίγη ασχολία θέλει
Μη με ρωτήσει κάποιος πως τα ξέρω..... :p
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Είπε κανείς ότι τα μετά του '12 δεν μένουν από πηνία γιατί έχουν άλλο βολάν που ψύχεται καλύτερα; κτλ, κτλ
Κάπου εδώ γελάμε ή και κλαίμε
Στα δικό σου αναφέρεσαι ;
Νόμιζα τα gsa ξεκίνησαν να παράγονται το 2013 και μετά .
Νομίζω επισης ότι από το 2013 και μετά έγινε και η βελτίωση του βολάν .
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Για να αλλάξουμε τα μπουζί πρέπει να λύσουμε το μισό μηχανάκι?Να βγει μπαταρία,φιλτροκουτι?
Ναι…
και καλό είναι να τα αλλάζεις όταν θα τσεκάρεις τις βαλβίδες για να μην το λύνεις συνέχεια.
εδώ μια παρατήρηση : όταν ανοίξεις το καπάκι της κεφαλής (στη ρύθμιση βαλβίδων) παρατήρησε την λαστιχένια φλάντζα με τις δυο τρύπες .
Αν είναι σκληρή και ξεραμένη άλλαξέ την γιατί αλλιώς μπορεί να περάσουν λάδια στις τρύπες των μπουζί.
 
Top Bottom