panavour αυτο δεν ειναι σοβαρο λινκ.Κανεις δεν εχει αναγκη απο εναν ακομα κινεζο να λεει οτι και οι υπολοιποι κινεζοι
Θελω ενα Γερμανο και καλυτερα τεχνικο της BMW να πει πως τα μηχανακια διαφερουν μονο στο αυτοκολλητο.
Η αντίληψη περί Κινέζων έχει περάσει πολλά στάδια. Από το αυτοί δεν μπορούν να παράγουν τίποτα, στο αυτοί δεν μπορούν να παράγουν τίποτα ποιοτικο,στο έκανε εργοστάσιο ο Ευρωπαίος στη Κίνα αλλά με τις δικές του προδιαγραφές και απλά εκμετταλευεται τα φτηνά μεροκαμματα, στο πήγε ο Ευρωπαίος απευθείας στο εργοστάσιο του Κινέζου και έφτιαξε κάτι αλλά με τις δικές του προδιαγραφές καμιά σχέση με αυτά που πουλάει ο Κινέζος,στο βλέπω ένα όχημα που βγαίνει από την ίδια ακριβώς γραμμή παραγωγής μου τα λύνουν μπροστά μου και βλέπω πως είναι ίδια με κάποιες μικρές διαφορές σε κάποια περιφερειακά αλλά πάλι δε πιστεύω στα μάτια μου και τελικά για να συνεχίσει να είναι ο Κινεζος της ξεφτιλας χρησιμοποιεί τα ίδια καλούπια αλλά φτηνά υλικά!!
Εγώ τουλάχιστον σε αυτή τη φάση θα πιστέψω αυτά που βλέπουν τα μάτια μου. Δηλαδή ενα voge και ένα bmw να βγαίνουν στην ίδια γραμμή παραγωγής,να είναι 90% ίδια και απλά να αλλάζουν κάποια πλαστικά και κάποιες βάσεις και κάτι διακόπτες και τέτοια.
Την ευθύνη να διαψεύσει κάτι τέτοιο την έχει η bmw! Η μπάλα είναι στο δικό της γήπεδο πλέον που όλα είναι ξεκάθαρα. Εγώ πάντως δεν θα πιστέψω χωρίς αποδείξεις πως αυτά που βλέπουν τα μάτια μου δεν ισχύουν και επειδή είναι bmw ισχύει κάτι άλλο! Αν θέλει η bmw να αποδείξει πως τα 3000€ που κοστίζει παραπάνω τα αξίζει εύρο προς εύρο ας βγει και ας πει τα δύο μηχανάκια έχουν 30 διάφορες. Εκεί εκεί εκει έκει εκεί. Εκεί έβαλα αλουμίνιο εκεί έβαλα τιτάνιο εκεί έβαλα πλαστικό Α ποιότητας καλύτερης εκεί έβαλα αυτό κλπ κλπ
Μέχρι τότε εγώ πιστεύω τα μάτια μου και την πραγματικότητα της βιομηχανοποίησης που όταν παράγει ένα προϊόν με μικρές παραλλαγές δεν συμφέρει να αλλάζει δομικά μέρη με εναλλακτικά γιατί αυξάνει το κόστος διαχείρισης.
Συνεπώς η γνώμη μου είναι πως όπως βλέπουν τα ματάκια μου το bmw c400gt είναι ένα voge sr4 max με λίγο διαφορετικά πλαστικά άγνωστο αν είναι διαφορετικής ποιότητας,εγώ πιστεύω είναι το ίδιο υλικό από τα ίδια σακιά της lg και κάποια περιφερειακά κομμάτια όπως η βάση του τιμονιού που είναι από αλουμίνιο και φαίνεται στο βίντεο η κάποιοι διακόπτες η ίσως η οθόνη?? είναι μερικές από τις διαφορές που σε βιομηχανικό κόστος θα αγγίζουν ίσως τα 100-200€.
Από την παραγωγή λοιπόν του SR4 κερδίζει απευθείας η loncin.
Από το c400gt πρέπει να πληρωθεί η loncin να το πουλήσει στη bmw, η bmw πρέπει να βάλει το δικό της κερδος και φυσικά να εξαργυρώσει το brand name της και τα δικά της logistics.
Όποιος θέλει να υποστηρίξει κάτι άλλο από αυτά που βλέπουν τα μάτια έχει πλέον το βάρος της απόδειξης. Και η bmw και οι υποστηρικτές του αντίθετου.
Φυσικά δεν θα βγει ένας Γερμανός να πει ορίστε ίδια είναι με αυτές τις 10 μικροαλλαγές. Ας μη γελιομαστε.