Συμφωνώ το ότι φαίνονται ακριβώς ίδια δεν σημαίνει ότι έχουν πέσει και τα ίδια υλικά. Αν δεν είσαι εκ των έσω δεν μπορείς να καταλάβεις. Πήγε ένας άσχετος τώρα εκεί από παραγωγή είπε ότι είναι ίδια και το έχουμε κάνει θέμα. Μπορεί να είναι ίδια όντως αλλά αν δεν είσαι μέσα δεν θα μάθεις κ ποτέ. Οι εταιρείες πουλάνε αρκετή παπατζα.
να ρωτήσω κάτι? Αυτές οι υποθέσεις έχουν κάποια βάση? Καταρχήν ας το δούμε μεταλλουργικά. Έχεις τα κράματα σίδηρου και ατσάλι και έχεις και αλουμίνια σε διάφορά κράματα. Το κάθε κράμα μπορεί να απαιτεί απο άλλη διαδικασία χύτευσης ή συγκόλλησης ή κατεργασίας και φυσικά μπορεί να έχει άλλα λειτουργικά χαρακτηριστικά.
Αν γδύσουμε το μηχανακι απο πλαστικά που είναι κάτι εύκολο και αναρτώμενο πάνω στο μηχακι μένει η βάση απο πλαίσιο, αναρτήσεις, μοτέρ κλπ. Στην διαδικασία εξέλιξης ενός οχήματος που μπορεί να διαρκέσει και χρόνια κάθε κομμάτι πάνω στο όχημα δοκιμάζεται διεξοδικά και σε επιπεδο engineering αλλά και στα τεστ αντοχής πώς επιτελεί τον σκοπό του.
Εμείς τώρα κάνουμε την υπόθεση επειδή είμαστε επιστήμονες προφανώς πως σε δομικά στοιχεία της μοτοσυκλέτας (ακόμα και τις ζάντες) έκατσαν και έκαναν 2 φορές όλη αυτή τη διαδικασία για να εξασφαλίσουν πώς θα πληρεί κάποια πρότυπα το όχημα? Έκατσαν και τροποποίησαν για κάθε παρτίδα διαδικασία χύτευσης και επεξεργασίας, έκατσαν και έφτιαξαν σε επίπεδο Logistics 2 σειρές κωδικών και διαχείρισης. Έκατσαν και έφτιαξαν ένα μηχανάκι πώς υπερκαλύπτει και ξεπερνά προφανώς τα τεστ (BMW) και ένα δεύτερο που άντε να έρχεται οριακά στα τεστ(VOGE). Και χρεώθηκαν μερικά εκατομμύρια ακόμα σε εξέλιξη, έρευνα. Χρεώνονται πολλά χρήματα ακόμα κάθε φορά που αλλάζουν την τυποποίηση στις γραμμές παραγωγής και καθυστερούν ώρες πολύτιμες στο σετάρισμα και στις ρυθμίσεις εργαλειομηχανών ή έρχονται σε διπλή συνεννοηση με προμηθευτές σε επίπεδο Logistics για να καταφέρουν να γλυτώσουν μερικά ευρό σε κάθε μηχανακι να κάνουν ένα λίγο φτηνότερο κράμα αλουμινίου ή ένα λίγο φτηνότερο κράμα σιδήρου?
Δεν είναι προφανές πώς αυτό απο πλευράς βιομηχανοποίησης δεν έχει γίνει ποτέ και δεν θα γίνει ποτέ?? Ένα όχημα που φτιάχνεται στην ίδια γραμμή παραγωγής μπορεί να διαφέρει μόνο σε συγκεκριμένα στοιχεία του χωρίς να αλλάζει ολόκληρο το Concept και χωρίς να επηρεάζει την ίδια την γραμμή παραγωγής.
Αυτά είναι τομείς όπως: Πλαστικά, βαφές-φινίρισμα, επιμέρους εξαρτήματα που χρίζουν αναβάθμισης χωρίς να επηρεάζεται η λειτουργικότητα (όπως είδαμε η βάση του τιμονιού), άντε πες τα ρουλεμάν να είπε η BMW βάλτε SKF και στα δικά τους να έβαλαν TSIN TSON?
Ποιός είναι αυτός που πιστευει πώς κάθισαν και έκαναν ένα διαφορετικό πλαίσιο πανομοιότυπο απο διαφορετικό υλικό? Ή ένα μοτέρ με κάποια διαφορετικά υλικά?
Εγώ πιστευω πώς έκαναν ακριβώς αυτό. Φτάνουν το μηχανακι μεχρι το 90% ίδιο και μετά στο τελικό φινίρισμα η επιλογή των πλαστικών, ίσως η βαφή σε κάποια σημεία, το όργανο, κάποιοι διακόπτες και τέτοια στοιχεία πάνω στο μηχανακι μπορεί να διαφέρουν εις όφελος της BMW.
Τώρα αν κάποιος θέλει να πιστευει πώς βλέπει το ίδιο με τα μάτια του αλλά δεν είναι επειδή θέλει να βαυκαλίζεται πώς ο Κινέζος ψάχνει να γλυτώσει μερικά ευρό απο την ποιότητα των υλικών εις βάρος εκατομμυρίων σε διαδικασίες επεξεργασίας και προετοιμασίας γραμμών παραγωγής μάλλον δεν κατανοεί ο ίδιος πώς λειτουργούν τα εργοστάσια.
Και στη τελική θα ξαναπώ πώς το βάρος της απόδειξης οτι είναι καλύτερο και πού το έχει πλέον η BMW Και κάθε BMW. Αν θέλει να μπει σε αυτή τη διαδικασία και να διώξει τις σκιές και τις καχυποψίες ας βγει και να δώσει μια λίστα που να αναλύει ακριβώς τις διαφορές απο αυτό που βλέπει το μάτι.