Μπα....Σιχτιριζε εμένα....
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ειχε αρχίσει ακόμα...
Μπα....Σιχτιριζε εμένα....
Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπα....
Δεν ειχε αρχίσει ακόμα...
Σε αγαπω, να το θυμάσαι!
[url=https://imgbb.com/][/URL]Σε αγαπω, να το θυμάσαι!
Ωραίο κομμάτι! Πες μου σηκώθηκες από τη σέλα;Απόσπασμα της πρώτης μέρας από το πέρασμα στο ποτάμι.
Σίγουρα Στέφανε, σηκωνόμουν και καθόμουν αναλόγως των επί μέρους τμημάτων κάθε τερέν. Πάντως το μικρό αισθανόταν άνετα παντού -ανεξαρτήτως εδάφους- και εκτίμησα πολύ τη δουλειά που έχει γίνει στις αναρτήσεις μετά το revalving.Ωραίο κομμάτι! Πες μου σηκώθηκες από τη σέλα;
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Στο βίντεο δεν φαίνεται η δυσκολία φυσικά.Σίγουρα Στέφανε, σηκωνόμουν και καθόμουν αναλόγως των επί μέρους τμημάτων κάθε τερέν. Πάντως το μικρό αισθανόταν άνετα παντού -ανεξαρτήτως εδάφους- και εκτίμησα πολύ τη δουλειά που έχει γίνει στις αναρτήσεις μετά το revalving.
Πάντως κατά-ευχαριστήθηκα τη βόλτα με την έννοια ότι έκανα τα πάντα. Απόλαυσα την άμεση θέα πυκνών δασών με ρυθμούς χαλαρές, υπήρξαν κομμάτια που το "έτρεξα" καλά γιατί μου ταίριαζε ωραία το χώμα, γλίτωσα μια τούμπα που θα ήταν εντυπωσιακή όταν διάβασα το έδαφος στους 30 πόντους με τα μάτια μου και για καλή μου τύχη η μηχανή ξανασηκώθηκε μόνη της πριν σκάσω κάτω.... και άλλες ωραίες καταστάσεις.
Έτσι είναι, όλοι είχαμε τις στιγμές μας...Στο βίντεο δεν φαίνεται η δυσκολία φυσικά.
Είχε μεγάλες κροκάλες παντού και ήθελε συγκέντρωση.
Αυτό με τις τούμπες....πρέπει να το ζήσαμε όλοι, γιατί είχε κομμάτια που οι ταχύτητες ξέφευγαν.
Εγώ πρέπει να το έχω σε βιδεο, μια στροφή που παραλίγο να γίνω ρύζια.
Extra gay... Μαζέψου!!Σε αγαπω, να το θυμάσαι!
Λάστιχα και αναρτήσεις το πιο σημαντικό για αυτό που κάνουμε. Σωστός ο Βαγγέλης.Ασχετο επειδή διαβάζω για τούμπες και παραλίγο κλπ.
Πριν το troffy έπιασα και έλυσα βίδες το μπροστινό και άλλαξα μέχρι και το τελευταίο O-ring στις αποσβέσεις. Μάλιστα έτριβα τα μάτια μου όταν είδα τη μούργα που είχε στη βελόνα στο ελατήριο της απόσβεσης επαναφοράς.
Η διαφορά ήταν απίστευτη στην αίσθηση του μπροστινού στη βόλτα. Μέχρι τον Σεπτέμβρη θα έχω λύσει και όλο το πίσω μέρος να κάνω service και στην πίσω ανάρτηση και συντήρηση σε μοχλικά ψαλίδια κλπ.
Επενδύστε χρόνο και λίγο χρήμα στην τακτική συντήρηση των αναρτήσεων. Μιλάμε για χάος η διαφορά και μεγάλο Bonus στην ασφάλεια. Σε προηγούμενες βόλτες είχα τουλάχιστον 2-3 παραλίγο σε αυτήν εδώ με ρυθμούς ακόμα πιο γρήγορους δεν πήγε να με αδειάσει πουθενά. Βέβαια τελικά με άδειασε στην άσφαλτο σε μια φουρκέτα όταν μπήκα σε παλαβή κλίση και τελικά εκεί με πρόδωσε το πίσω, μπροστά βράχος.
και σκέψου Κώστα πώς δεν είχα προλάβει να ρυθμίσω αποσβέσεις καθόλου, τα είχα βάλει απλά στις μαμά θέσεις συμπίεση-επαναφορά. Και το πίσω αμορτισέρ εντάξει μόνο ελατήριο είναι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή χόρευε παντού. Είναι με το μαμά λάδι απ όταν το πήρα αμέλησα να του κάνω μια σωστή συντήρηση.Λάστιχα και αναρτήσεις το πιο σημαντικό για αυτό που κάνουμε. Σωστός ο Βαγγέλης.
Και σωστά ελατήρια και ρύθμιση αποσβέσεων ανάλογα την ταχύτητα που θα κινηθούμε. Και μένα από συντήρηση ήταν το μπροστινό, το πίσω το είχα κάνει πρόσφατα.
Το αμορτισέρ είναι το Α και το Ω, ολα από εκεί ξεκινάνε. Και το lc4 έχει πολύ καλό αμορτισέρ, όταν γίνει συντήρηση θα πάθεις σοκ.και σκέψου Κώστα πώς δεν είχα προλάβει να ρυθμίσω αποσβέσεις καθόλου, τα είχα βάλει απλά στις μαμά θέσεις συμπίεση-επαναφορά. Και το πίσω αμορτισέρ εντάξει μόνο ελατήριο είναι ουσιαστικά αυτή τη στιγμή χόρευε παντού. Είναι με το μαμά λάδι απ όταν το πήρα αμέλησα να του κάνω μια σωστή συντήρηση.
Πιθανώς πάνω ακόμα και απο τα λάστιχα τελικά είναι οι αναρτήσεις γιατί τί να το κάνεις να είναι καλό το λάστιχο άμα δεν είναι σε επαφή με το έδαφος!