Εξαιρετικό το πληροφοριακό υλικό που εχει συγκεντρωθει για το CRF1000 , κυριως απο τον Γιωργο XLGeorge που κανει πολυ καλη
δουλεια με μερακι και αντικειμενικοτητα .
Νομιζω οτι οι φωτογραφίες που κρατησα οταν εβγαλα τα πλαινα πλαστικά - για τα φιλτρα του αέρα - βοηθανε οποιον
επιχειρήσει την απογυμνωση της μηχανης . Γνωριζοντας εκ των προτερων την θεση των πλαστικων " καρφιων" στηριξης ξερεις που θα εστιασεις το τραβηγμα σου κατα την αποκόλληση και ετσι δεν τραβας στα τυφλά .
Στη δική μου CRF1000 παρουσιαστηκε εμπλοκη στη ρυθμιση της προφορτισης του αμορτισερ και ειχε κολλησει σε μια θεση.
Ηταν ομως μεσα στον χρονο εγγυησης και η Χοντα αντικατεστησε ολοκληρο το αμορτισέρ.
Έλεγχο και ρυθμιση βαλβιδων θα κανω για πρωτη φορα σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο , συντομα στα 48000 χλμ .
Αν προκυψει κατι ενδιαφερον θα γινει σχετικη αναφορά.
Λαδια κινητηρα αλλαζω και εγω γυρω στα 9000 χλμ χωρις ομως ενδειξη ορατης αλλοιωσης του λαδιου.
Αλυσίδα και γραναζια ειναι ακομα της μαμας - μια χαρα - αλλα με φροντιδα και προδερμ..
Καθε 300 χλμ βαλβολινη με πινελακι . Και οδηγηση στρωτη με λιγο χωμα .
Αλλαξα - μαλλον χωρις ιδιαιτερη επιτυχια - την ζελατινα της με μια της MRA , λιγο ψηλοτερη .Ειμαι 1,83 και μετα τα 120
αν σκυψω 10 εκ. εξαφανιζεται ο θορυβος του αερα αλλα βεβαια δεν ειναι αποδεκτη αυτη η λυση .Νομιζω οτι ενα
προσθαφαιρουμενο ζελατινακι στο πανω μερος της μαμισιας ,που δημιουργει μεταξυ τους στενωση , θα λειτουργουσε
πολυ καλύτερα. Αν εχει δοκιμασει κανεις κατι σχετικο στη CRF1000 θα ειχαν ενδιαφερον τα συμπεράσματα του .
( Συγγνώμη για το μεγεθος των φωτο , δυσκολευομαι λιγο με το tapatalk. Αν δεν καταφερω να τις μεγαλωσω και καποιος τις χρειαζεται ας στειλει π.μ και τις στελνω με e mail .)