angelthing
Μέλος
Φίλε μου όταν παρέλαβα το μηχανάκι (μεταχείρω αλλά με μαμά λάστιχα στα 2300 χλμ) μου το παρέδωσαν από το μαγαζί με ανάλογες πιέσεις με αυτές που αναφέρεις. Το αισθανόμουν κούτσουρο τελείως - συγκριτικά δε και με το CRF250l που είχα παλαιότερα και είχα προβληματιστεί ιδιαίτερα-. Σαφώς και στα τόσα χιλιόμετρα δεν υπήρχε θέμα να "στρωθούν" τα λάστιχά μου. Προφανώς όταν είδα τις πιέσεις, το επέστρεψα σε αυτές που αναφέρει η Honda (22 - 22) και η αίσθησή του ήταν πλέον μια χαρά.Πρώτη αλλαγή ελαστικών σε metzeler tourance 90/90-21 120/80-18. Τα λάστιχα δεν έχουν στρωθεί ακόμα, ούτε 100 χιλιόμετρα δεν έχουν αλλά είμαι αρκετά ικανοποιημένος και δεν έχουν γλιστρήσει ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες σε βροχή και χαλάζι. Η πίεση που μου έβαλαν ήταν 28 psi μπροστά και 33 πίσω για να πάρουν την φόρμα τα λάστιχα, οπως είπαν, για τα πρώτα 200 χιλιόμετρα μέχρι να στρωθούν. Έχει βάση αυτό; Μήπως είναι επικίνδυνο;
Καθώς δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία από αλλαγές ελαστικών με σαμπρέλα δεν γνωρίζω αν η αυξημένη πίεση στην αρχή είναι συνήθης τακτική.
Ελπίζω πάντως να μην ήταν αυτός ο λόγος που ο προηγούμενος ιδιοκτήτης πούλησε το CRF300l που πήρα, θεωρώντας ότι κάθεται έτσι απαράδεκτα στο δρόμο .....
Τελευταία επεξεργασία: