Ωραιος!
Η arrow ειναι πολυ πιο θορυβωδης απο την "μαμα" εξατμιση;
Αν ναι σε ενοχλησε/κουρασε στο ταξιδι;
Με την τοποθετηση της εγινε και επαναπρογραμματισμος της ecu;
Ευχαριστώ φίλε.
Το πήρα το 300 με την full Arrow επάνω (μου έδωσε και τη μαμά), οπότε στο θέμα της τιμούλας που αναφέρεται ο Δημήτρης στο ποστ του δεν με πόνεσε.
Από ότι μου είπε ο έμπορος, ο αρχικός ιδιοκτήτης δεν είχε κάνει επαναπρογραμματισμό της ecu, απλά είχε τοποθετήσει DNA φίλτρο.
Ως ήχος, είναι πράγματι πιο μπάσος στο ρελαντί και στα κατεβάσματα. Σε υψηλές σχετικά στροφές δεν ενοχλεί καθόλου.
Γενικά δηλαδή δεν ενοχλεί, απλά το εννοώ για το ταξίδι. Δεν θα την έλεγα "θορυβώδη" εξάτμιση.
Δεν την έχω δοκιμάσει ξετάπωτη αλλά δεν έχω και κανένα λόγο ......
Στο CRF250L είχα τοποθετήσει εγώ DominatoR πλήρες σύστημα το οποίο ήταν πολύ πιο έντονο και με την τάπα - άσε δε που έπρεπε να κάνω και
μια καστομιά στην τάπα με ένα είδος σουρωτήρι για να γίνει πιο εύπεπτη αλιώς όπως ήρθε .... δεν. Χωρίς τάπα θα σε πυροβολούσαν για παραδειγματισμό.
Η Αrrow διακριτικότατη και για εμένα και για τους τριγύρω.
Όσον αφορά τράβηγμα, έτσι και αλλιώς θα είχε καλύτερο από το 250, απλά τώρα με εξάτμιση και φίλτρο, τραβάει ανάλογα με το 250 με εξάτμιση, φίλτρο και fuel controller (EJK).
Η διαφορά είναι ότι το 250 για να πηγαίνει έτσι ρούφαγε τον άμπακα, ενώ τώρα η κατανάλωση είναι διαχειρίσιμη.