Juohmaru!
Μέλος
- Όνομα
- Αλέξανδρος
- Μοτό
-
S2R1000
Meoni
Μεγαλόπνοα σχέδια… που εύχομαι να ολοκληρωθούν και σύντομα! Μη με παρεξηγείτε, επιτρέψτε μου τον βαρύγδουπο τίτλο, είναι για να δώσω κουράγιο στον εαυτό μου να… μασήσει μια μπουκιά που ξέρω εξαρχής ότι δεν χωράει στο στόμα μου. Να εξηγηθώ…
Σχετικά νέος στο φόρουμ, πεθύμησα τα χώματα που τόσο μου είχαν λείψει την τελευταία πενταετία και συμμετείχα στα AdvtrOFFy πέρσι και φέτος, καθώς και στη βόλτα στον Γράμμο με ένα δανεικό ΚΤΜ 640 Adventure ενός φίλου, το οποίο τελικά περιήλθε στην κατοχή μου και επίσημα προ διμήνου.
Είναι ένα μηχανάκι του 2003, με τη High Flow κεφαλή και το μονό δισκόφρενο (για πολλούς η καλύτερη έκδοση του 640Adv) με 89.000χλμ όμως, τα περισσότερα εκ των οποίων αγωνιστικά, καθώς συμμετείχε για σερί σεζόν στο πρωτάθλημα Trail-ride του Doc (Offroadteam). Πρόκειται δηλαδή για ένα μηχανάκι ταλαιπωρημένο μεν, με όχι ελλιπή συντήρηση δε, αλλά γεμάτο προσωρινές λύσεις και μόντες για να βγει ο αγώνας ή να κατεβούμε από το βουνό μη μας φάνε οι λύκοι… οι οποίες έμεναν μόνιμες.
"Και γιατί πήρες αυτό το μηχανάκι τότε;" θα ρωτήσει κάποιος.
Το 640Adv είναι κατ' αρχήν για μένα μια γνωστή ποσότητα, το θεωρώ ως το ιδανικό travel endurο, από σφιχτά κομμάτια έως μακρινά πραγματικά adventure ταξίδια, ακόμα και συγκρινόμενο με νεώτερες κατασκευές (τις απόψεις μου σε σύγκριση με το δικό μου παλαιότερα 690 Enduro τις έχω καταθέσει στο φόρουμ και αλλού). Επίσης είναι περισσότερο κοντά στη δική μου φιλοσοφία… less is more! "Απλό" μηχανολογικά, χωρίς ηλεκτρονικά, αλλά με υψηλής απόδοσης κινητήρα και περιφερειακά (είπαμε είναι ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε ΣΤΟΥΣ αγώνες και ΓΙΑ τους αγώνες, μη ξεχνάμε ως 660 Rally έχει κερδίσει το Dakar επανειλημμένα από 2001 ως 2006, με εξαίρεση το 2002) και ταυτόχρονα με σέλα-υποπλαίσιο-τεπόζιτο-φέρινγκ που επιτρέπει το ταξίδι. Τέλος, αναφορικά με τις παραξενιές του, δηλαδή την αξιοπιστία και τους κραδασμούς του… Ναι, η συντήρηση του έχει τις ιδιαιτερότητές της (αγώνες γαρ) αλλά αν κάποιος ξέρει τη μηχανή του και πάει by the book (βλέπε παρακάτω), δεν έχει πιστεύω ότι έχει τίποτα να φοβηθεί. Επίσης μτχ ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα αν κάτι απαιτηθεί (το ίδιο σασί-μοτέρ φοράνε τα Duke 640) καθώς και aftermarket λύσεις. Οι κραδασμοί επίσης δε μου φαίνονται τόσο υπερβολικοί ή ανυπόφοροι, τι να πω… Ολοκληρώνοντας πχ τη διαδρομή της δεύτερης μέρας του Γράμμου, έβαλα τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω και το πήρα σερί με 140 μέχρι Αθήνα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα!
"Γιατί ΑΥΤΟ ρωτάμε;"
Γιατί το συγκεκριμένο 640Adv το έχω σχεδόν 1,5 χρόνο και όσο με άφησε η πανδημία το δοκίμασα και το "μέτρησα" σε κοντινές και μακρινές βόλτες. Είδα που πονάει το μηχανάκι και τι πρέπει να γίνει. Έγιναν ήδη κάποια μαζέματα μέσα στο χρόνο, που τα κάλυψε μάλιστα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Επιπλέον έχει αρκετή προίκα (fcr, εξάτμιση competition, κάγκελα, ΤΤ βαλίτσες) και τέλος το πήρα σε πολύ καλή τιμή. Θα μπορούσε κάποιος να κάνει κάποια μαζέματα ακόμη και να 'χει ένα αξιόμαχο travel-enduro…. όμως αυτός ο κάποιος δεν είμαι εγώ!
To be continued…
Σχετικά νέος στο φόρουμ, πεθύμησα τα χώματα που τόσο μου είχαν λείψει την τελευταία πενταετία και συμμετείχα στα AdvtrOFFy πέρσι και φέτος, καθώς και στη βόλτα στον Γράμμο με ένα δανεικό ΚΤΜ 640 Adventure ενός φίλου, το οποίο τελικά περιήλθε στην κατοχή μου και επίσημα προ διμήνου.
Είναι ένα μηχανάκι του 2003, με τη High Flow κεφαλή και το μονό δισκόφρενο (για πολλούς η καλύτερη έκδοση του 640Adv) με 89.000χλμ όμως, τα περισσότερα εκ των οποίων αγωνιστικά, καθώς συμμετείχε για σερί σεζόν στο πρωτάθλημα Trail-ride του Doc (Offroadteam). Πρόκειται δηλαδή για ένα μηχανάκι ταλαιπωρημένο μεν, με όχι ελλιπή συντήρηση δε, αλλά γεμάτο προσωρινές λύσεις και μόντες για να βγει ο αγώνας ή να κατεβούμε από το βουνό μη μας φάνε οι λύκοι… οι οποίες έμεναν μόνιμες.
"Και γιατί πήρες αυτό το μηχανάκι τότε;" θα ρωτήσει κάποιος.
Το 640Adv είναι κατ' αρχήν για μένα μια γνωστή ποσότητα, το θεωρώ ως το ιδανικό travel endurο, από σφιχτά κομμάτια έως μακρινά πραγματικά adventure ταξίδια, ακόμα και συγκρινόμενο με νεώτερες κατασκευές (τις απόψεις μου σε σύγκριση με το δικό μου παλαιότερα 690 Enduro τις έχω καταθέσει στο φόρουμ και αλλού). Επίσης είναι περισσότερο κοντά στη δική μου φιλοσοφία… less is more! "Απλό" μηχανολογικά, χωρίς ηλεκτρονικά, αλλά με υψηλής απόδοσης κινητήρα και περιφερειακά (είπαμε είναι ένα μηχανάκι που φτιάχτηκε ΣΤΟΥΣ αγώνες και ΓΙΑ τους αγώνες, μη ξεχνάμε ως 660 Rally έχει κερδίσει το Dakar επανειλημμένα από 2001 ως 2006, με εξαίρεση το 2002) και ταυτόχρονα με σέλα-υποπλαίσιο-τεπόζιτο-φέρινγκ που επιτρέπει το ταξίδι. Τέλος, αναφορικά με τις παραξενιές του, δηλαδή την αξιοπιστία και τους κραδασμούς του… Ναι, η συντήρηση του έχει τις ιδιαιτερότητές της (αγώνες γαρ) αλλά αν κάποιος ξέρει τη μηχανή του και πάει by the book (βλέπε παρακάτω), δεν έχει πιστεύω ότι έχει τίποτα να φοβηθεί. Επίσης μτχ ανταλλακτικά υπάρχουν άφθονα αν κάτι απαιτηθεί (το ίδιο σασί-μοτέρ φοράνε τα Duke 640) καθώς και aftermarket λύσεις. Οι κραδασμοί επίσης δε μου φαίνονται τόσο υπερβολικοί ή ανυπόφοροι, τι να πω… Ολοκληρώνοντας πχ τη διαδρομή της δεύτερης μέρας του Γράμμου, έβαλα τις μεταλλικές βαλίτσες πάνω και το πήρα σερί με 140 μέχρι Αθήνα χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα!
"Γιατί ΑΥΤΟ ρωτάμε;"
Γιατί το συγκεκριμένο 640Adv το έχω σχεδόν 1,5 χρόνο και όσο με άφησε η πανδημία το δοκίμασα και το "μέτρησα" σε κοντινές και μακρινές βόλτες. Είδα που πονάει το μηχανάκι και τι πρέπει να γίνει. Έγιναν ήδη κάποια μαζέματα μέσα στο χρόνο, που τα κάλυψε μάλιστα ο προηγούμενος ιδιοκτήτης. Επιπλέον έχει αρκετή προίκα (fcr, εξάτμιση competition, κάγκελα, ΤΤ βαλίτσες) και τέλος το πήρα σε πολύ καλή τιμή. Θα μπορούσε κάποιος να κάνει κάποια μαζέματα ακόμη και να 'χει ένα αξιόμαχο travel-enduro…. όμως αυτός ο κάποιος δεν είμαι εγώ!
To be continued…