Μετά από τις παραπάνω χθεσινές εργασίες, το 640 είναι σε αυτή την κατάσταση...
Με την αφαίρεση του FCR (μαζί με τις ντίζες του γκαζιού και του τσοκ που κρέμονται και θα αποσυνδεθούν προσεκτικά όταν πάρω το καρμπ στον πάγκο), ο κινητήρας θα μπορούσε ίσως να κατεβεί από το πλαίσιο. Το ίσως είναι γιατί δε μπορώ να αφαιρέσω τους λαιμούς της εξάτμισης...
Οι δύο λαιμοί συγκλίνουν κατά την σύνδεσή τους στις εξαγωγές του κινητήρα, με αποτέλεσμα να μην "περνάνε" από τον κεντρικό εμπρός σωλήνα του πλαισίου. Πρέπει απαραιτήτως να λύσει η σύνδεση του ενός λαιμού με το mid-pipe.
Ε, δε λύνει... Έχω ρίξει WD40, το έχω κοπανήσει, μπαααα... Φαίνεται να υπάρχει κάποιο υλικό (τι; αμιαντοταινία; ) με το οποίο είναι τυλιγμένος ο μικρότερης διαμέτρου σωλήνας και μετά σφηνωμένος στον μεγαλύτερο. Αυτό με τα χρόνια και τις θερμοκρασίες έχει γίνει... κόκκαλο! Καμιά ιδέα...;
Παρακαλώ όσοι έχουν προτάσεις και κυρίως λύσεις τόσο γι' αυτό όσο και για τα παραπάνω ερωτήματα, παρακαλώ να βοηθήσουν!!!