περιμενουμε εντυπωσεις κλπ πληροφοριες Γιωργη....
στο μονο που δεν μπορω να συμφωνησω ειναι ολα αυτα τα ωραια νουμερα που λεμε.....
70-30 80-20 50 50 κλπ ομορφιες
εχω βαλει τα tourance τελευταιας γενιας, εχω κανει 5000 χλμ περιπου και δεν βλεπω πουθενα OFF
ενα ασφαλτινο λαστιχο, σε πολυ καλη τιμη ...
μεχρι εκει, γιατι νομιζω οτι το OFF θελει τακουνακι
Κώστα καλά τα λες, αλλά και μεταξύ ασφάλτινων υπάρχουν διαβαθμίσεις (πάντα για τα on/off μηχανάκια). Φυσικά ανάλογες διαβαθμίσεις υπάρχουν και μεταξύ "τακουνάτων"
Τα Tourance που φοράς, τα EXP παλιότερα, τα TKC 70 κλπ έχουν σαφώς προτεραιότητα στον προσανατολισμό τους στην ασφάλτινη χρήση. Όμως κάνουν διέλευση από χώμα χωρίς πρόβλημα (έχουν κατευθυντικότητα, φρενάρουν κι επιταχύνουν σε χωματόδρομους με ανεκτή επιφάνεια) χωρίς να παρουσιάζουν ιδιαίτερες φθορές.
Αντίθετα, τα TR91, Dunlop roadsmartII, Michelin Pilot κλπ δεν έχουν αυτή τη δυνατότητα. Κυρίως παρουσιάζουν φθορές, ακόμα κι αν κάποιος είναι καρατιμόνα και πάει και με ζάντες....
Εκτιμώ ότι οι φίλοι που αναφέρουν ποσοστά (όντως αδόκιμος όρος, αλλά πώς αλλιώς να εκφραστεί...???) χρήσης, αυτό εννούν.
Σαφώς σε εδάφη σαθρά , με πέτρα, με λάσπη, με έντονες κλίσεις, με άμμο κλπ, θέλεις "τακούνια"! Επίσης τακούνια χρειάζονται όταν θες να πας και γρήγορα σε τέτοια εδάφη.
Αλλά όταν δε θες να μπαίνεις στον κόπο αλλαγής ελαστικών, ή ακόμα και στην αγορά 2ου σετ ζαντολάστιχων, δεν υπάρχει άλλη λύση.
Παίρνεις ένα all around λαστιχάκι και συμβιβάζεσαι αναλόγως.
Όλα μαζί, δε γίνονται