Ποιο ειναι το downside/μειονεκτημα λοιπον? Το γεγονος οτι σαν tubeless εχει εξαιρετικα σκληρα πλαινα: δοκιμασα να βγαλω τη σαμπρελα μονος μου πριν το παω για αλλαγη και δεν μπορεσα με τιποτα να το "σπασω" με το bead braker που εχω (δετε φωτο). Μαλιστα εβαλα το παιδι του βουλκανιζατερ να δοκιμασει και δεν καταφερε ουτε κι'αυτος
Τωρα αν ειμαστε 2-3 ατομα και το πατησουμε παραλληλα με πλαινο σταντ ισως σπαει αλλα και παλι εχω αμφιβολιες για το αν θα μπορεσουμε να το ζανταρουμε.. Να πω επισης οτι εχω σπασει/ξεζανταρει/ζανταρει TKC80 στον πισω τροχο χωρις προβλημα καθως ητανε tube type με πολυ μαλακοτερα πλαινα. Αυτα ,
YOU HAVE BEEN WARNED!
Για τα TKC70 εχω γραψει διάφορα υπερθετικα σ'αυτο το νημα καθως ειναι για μενα τα 90-10 λαστιχα που προτιμω στο CRF και τα οποια χρησιμοποιω σε μεγαλα ταξιδια σε Ελλαδα/Ευρωπη.
Αλλα οπως εγραφα στο παραπανω ποστ, ειναι δυσκολο να σπασει κανείς το πισω λογω σκληρουτσικων TL πλαϊνων και, να συμπληρωσω, λογω και της πισω ζαντας των μεγαλων CRF που εχει αυλακια στις ακρες σε παρομοιο στυλ με TL ζαντες. Ειχα παντα λοιπον μια εγνοια για το πως θα
σπασω το λαστιχο για να το ξεζανταρω και ν'αλλαξω σαμπρελα στην ακρη του δρομου. Οχι τοσο για το ξεζανταρισμα/ζανταρισμα, καθως ειχα διαβασει σε ξενα φορουμ οτι αυτο γινεται με λεβιεδες.
Εχοντας λοιπον παρατησει το CRF1000 στο γκαραζ για ενα διαστημα που ημουνα στο Νησι, παω χθες να το κινησω και βλεπω το πισω TKC70 φλατ. Το ελεγχω για καρφι και δε βρισκω τιποτα, το φουσκωνω και σημερα το ξαναβρισκω φλατ - αρα κατι παιζει μαλλον με τη βαλβιδα. Οποτε βγαζω τροχο για να δω αν ξεζανταρεται και το λαστιχο στην ασφαλεια του γκαραζ. Αλλά πρεπει πρωτα να το "σπασω", και την τελευταια φορα δεν τοχα καταφερει οπως εγραφα στο παραπανω ποστ.
Δοκιμαζω λοιπον αρχικα με τους BeadPro λεβιεδες και τζιφος. Δοκιμαζω στη συνεχεια με το πλαϊνο σταντ της μηχανης αλλα μου σηκωνει τον τροχο καθως χρειαζεται ναναι καποιος πανω στον τροχο απο την αλλη μερια. Επιστρατευω λοιπον τον Κωστα
adventsuras μετα απο αρκετη προσπαθεια καταφεραμε τελικα να σπασουμε το λαστιχο, tnx κι'απο δω Κωστα. Στη συνεχεια το ξεζανταρισμα ητανε σχετικα ευκολο, ή μαλλον οχι πολυ δυσκολο, και επιβεβαιωσαμε οτι η (σχετικα παλια) σαμπρελα εχανε απο τη βαλβιδα. Οποτε εχετε υπ'οψη οτι το σπασιμο του TKC70 και ειδικα σε πισω ζαντες με αυλακια γινεται μονο με πλαϊνο σταντ μηχανης, δυο ατομα και σχετικη δυσκολια.
Τουλαχιστο επιβεβαιωσα οτι αλλαζει σαμπρελα στην ακρη του δρομου, καθως με το συγκεκριμενο πισω λαστιχο κανω χιλιαδες χμ σε Ευρωπη και Βαλκανια.