Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Στις αγγελίες εντύπωση μου κάνει τα αλλοπρόσαλλα που γράφουν στα χαρακτηριστικά της μηχανής.
Για παράδειγμα τους ίππους στις αγγελίες Yamaha SEROW βλέπω 5, 22, 22, 27, 22, 17, 29, 25, 40, 4, 22, 28.
Το σωστό μάλλον είναι 20 για τα παλιά μοντέλα και 22 για τα πιο νέα.
Τι συμπέρασμα βγάζεις για κάποιον που έχει χρόνια μια μηχανή και δεν ξέρει ούτε πόσους ίππους λέει ο κατασκευαστής ότι έχει;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε πολλούς αρέσει, για κάποιο λόγο κανείς δεν ψωνίζει :p

Όλο μέλι μέλι και από Καβασάκι τίποτα
Σίγουρα κάποιες μοτοσυκλέτες είναι καταδικασμένες ειδικά Ελλάδα να πουλάνε λίγα κομμάτια. Πιο εξειδικευμένες κατασκευές.

MG Mandelo V100. Πόσα να πουληθούν?
BMW R1600GT. Πόσοι θα το πάρουν?

Ειδικά ταξιδιωτικές μοτοσυκλέτες μεγάλων αποστάσεων στην εποχή της 2€ βενζίνης και της κρίσης είναι πιο δύσκολες. Και ο κόσμος ειδικά Ελλάδα θα προτιμήσει tracer χωρίς λασπωτήρα η XR με μπαγκαζιέρα!! (Κωστάκηηηηηηη)

Το Versys 1000 Πάντως όποιος το έχει πίνει νερό στο όνομα του. Φίλοςκοινός μας με τον Juve_750 το πήρε κούτα και είναι ενθουσιασμένος.

Είναι πιο ταξιδιωτικό απ ότι σπορ και δεν έχει και τον ουαου παράγοντα στα άλογα αν και σαν μοτέρ είναι εκπληκτικό. Αυτά τα 2 το κάνουν πιο δύσκολο για τον Έλληνα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μισό γιατί...
Το γκουτσι είναι ένα κυριλέ σύγχρονο cbf1000, μεταξύ τους οι ίδιοι το θεωρούν επανάσταση, συμπάθεια μόνο.

Το Καβασάκι ξεκίνησε πολύ άσχημο για να το θέλει το ευρύ κοινό, πλέον έχει το γωνιώδες εταιρικό λουκ που είναι πιο εύπεπτο, δεν έχει εφέ καφετέριας και δυστυχώς δεν το έχουμε ξεπεράσει σαν κριτήριο. Ειδική κατασκευή δεν το λες πάντως, ένα όρθιο ujm είναι.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σίγουρα κάποιες μοτοσυκλέτες είναι καταδικασμένες ειδικά Ελλάδα να πουλάνε λίγα κομμάτια. Πιο εξειδικευμένες κατασκευές.

MG Mandelo V100. Πόσα να πουληθούν?
BMW R1600GT. Πόσοι θα το πάρουν?

Ειδικά ταξιδιωτικές μοτοσυκλέτες μεγάλων αποστάσεων στην εποχή της 2€ βενζίνης και της κρίσης είναι πιο δύσκολες. Και ο κόσμος ειδικά Ελλάδα θα προτιμήσει tracer χωρίς λασπωτήρα η XR με μπαγκαζιέρα!! (Κωστάκηηηηηηη)

Το Versys 1000 Πάντως όποιος το έχει πίνει νερό στο όνομα του. Φίλοςκοινός μας με τον Juve_750 το πήρε κούτα και είναι ενθουσιασμένος.

Είναι πιο ταξιδιωτικό απ ότι σπορ και δεν έχει και τον ουαου παράγοντα στα άλογα αν και σαν μοτέρ είναι εκπληκτικό. Αυτά τα 2 το κάνουν πιο δύσκολο για τον Έλληνα.
Δεν πουλούσε ποτέ τρελά η καβα στην Ελλάδα ρε σεις.
Πάντα είχε αντιπροσωπεία για γέλια ...θυμάμαι τον Καμμένο στην Συγγρού, ο Σαρακάκης είναι γατάκι μπροστά του
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μισό γιατί...
Το γκουτσι είναι ένα κυριλέ σύγχρονο cbf1000, μεταξύ τους οι ίδιοι το θεωρούν επανάσταση, συμπάθεια μόνο.

Το Καβασάκι ξεκίνησε πολύ άσχημο για να το θέλει το ευρύ κοινό, πλέον έχει το γωνιώδες εταιρικό λουκ που είναι πιο εύπεπτο, δεν έχει εφέ καφετέριας και δυστυχώς δεν το έχουμε ξεπεράσει σαν κριτήριο. Ειδική κατασκευή δεν το λες πάντως, ένα όρθιο ujm είναι.
Tracer, XR και το καινούργιο Suzuki πάνε στο δρόμο του Sport. Το Kawasaki Πάει σε δρόμο yamaha FJR. Και τα ST τα τελευταία χρόνια καλώς ή κακώς πάνε πιο πολύ σε 19-21 μπροστινό. Ένα 4Κ 17-17 1000cc με 125 άλογα δεν είναι η μέση μοτοσυκλέτα που θα σκεφτεί ο Έλλην. Καταρχήν δεν έχει αρκετό άλογο για τον παγκόσμιο! Ακόμα και NT1100 της κραταιάς και αδιαμφισβήτητης πρωταγωνίστριας των 2 τροχών (αχχ Κούλα) που παίζει μπάλα σε Touring street ενδυμασία πόσο να πουλήσει Ελλάδα?! Πουλάει? Δεν ετοιμάζεται η μισή Ελλάδα να ταξιδέψει Ευρώπη με μοτοσυκλέτα και αν το κάνει πάει σε πιο on-off Κουλτούρα της εποχής. Νιώθει πιο adve Και ας δει χωματόδρομο μόνο σε καρτ ποστάλ.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Ρε εσείς....
Από πολίτες που θεωρούν βελτίωση το να τα χώσουν για after market εξατμίσεις(ξετάπωτες),ώστε να πάρουν 1 χελώνα του ίππου και να πουλάνε μούρη στις ευθείες περιμένετε πολλά;;
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Στις αγγελίες εντύπωση μου κάνει τα αλλοπρόσαλλα που γράφουν στα χαρακτηριστικά της μηχανής.
Για παράδειγμα τους ίππους στις αγγελίες Yamaha SEROW βλέπω 5, 22, 22, 27, 22, 17, 29, 25, 40, 4, 22, 28.
Το σωστό μάλλον είναι 20 για τα παλιά μοντέλα και 22 για τα πιο νέα.
Τι συμπέρασμα βγάζεις για κάποιον που έχει χρόνια μια μηχανή και δεν ξέρει ούτε πόσους ίππους λέει ο κατασκευαστής ότι έχει;
Όταν καταχωρείς μια αγγελία, έχει και κάτι χαζές ερωτήσεις που δεν σε αφήνει να γίνει η καταχώρηση εάν δεν βάλεις κάτι.
Πχ, αν βάλω για πώληση την gs μου, ρωτάει και πόσους ίππους..... Θα βάλω το νούμερο 1 και τέλος. Αυτό σημαίνει ότι δεν ξέρω την ιπποδύναμη;
Πολλοί σκέφτονται και πράττουν έτσι!!!!
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Tracer, XR και το καινούργιο Suzuki πάνε στο δρόμο του Sport. Το Kawasaki Πάει σε δρόμο yamaha FJR. Και τα ST τα τελευταία χρόνια καλώς ή κακώς πάνε πιο πολύ σε 19-21 μπροστινό. Ένα 4Κ 17-17 1000cc με 125 άλογα δεν είναι η μέση μοτοσυκλέτα που θα σκεφτεί ο Έλλην. Καταρχήν δεν έχει αρκετό άλογο για τον παγκόσμιο! Ακόμα και NT1100 της κραταιάς και αδιαμφισβήτητης πρωταγωνίστριας των 2 τροχών (αχχ Κούλα) που παίζει μπάλα σε Touring street ενδυμασία πόσο να πουλήσει Ελλάδα?! Πουλάει? Δεν ετοιμάζεται η μισή Ελλάδα να ταξιδέψει Ευρώπη με μοτοσυκλέτα και αν το κάνει πάει σε πιο on-off Κουλτούρα της εποχής. Νιώθει πιο adve Και ας δει χωματόδρομο μόνο σε καρτ ποστάλ.
Από πού φαίνεται ότι Καβασάκι και Σουζούκι το ένα είναι τουρισμού και τό άλλο σπορ?
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εχει ότι χρειάζεται ένα αφρικα για να γίνει τέλειο

Εγώ εύκολα πήγαινα ταμείο για αυτό .
Καλά τα λες αλλά το νούμερο της τιμής που υπονοείται μόνο για γνώστες, όταν το νέο έρχεται με καλύτερο μοτέρ και εργοστασιακό tubeless, είναι θέμα.

Το οποίο καινούργιο δείχνει λίγο φτηνό σε σχέση με 900gs, Norden/890 σε διακόπτες και πλαστικά αλλά η διαφορά τιμής το κάνει ας πούμε αποδεκτό. Ωραία θέση οδήγησης, αλλά δεν ήταν "θέλω να το πάρω" όπως το 900GS και το Norden. Βασικά το απλό 900 είναι τέλειο μηχανάκι, εκτός από την τιμή του. Για "φορουμική" χρήση θα έκανα τα στραβά μάτια ακόμα και στο ντεπόζιτο.
 
Top Bottom