Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Από πού φαίνεται ότι Καβασάκι και Σουζούκι το ένα είναι τουρισμού και τό άλλο σπορ?
Ε δεν σου φαίνεται και με το μάτι πως το Versys έχει πιο πολύ προσανατολισμό στην άνεση με τεράστια σελα, στο φόρτωματα με τεράστια ουρά,με μοτέρ ρυθμισμένο πιο πολύ στη ροπή από την απόλυτη δύναμη? Με μεγάλη ζελατίνα και τεράστια Φέρινγκ. Ένα XR η ένα tracer σου κάνουν για ίδια κοψια?

Ορίστε και η εικόνα να κρίνεις μόνος σου καθώς μάλλον δεν τα θυμάσαι πως είναι.


 
Τελευταία επεξεργασία:

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Ε δεν σου φαίνεται και με το μάτι πως το Versys έχει πιο πολύ προσανατολισμό στην άνεση με τεράστια σελα, στο φόρτωματα με τεράστια ουρά,με μοτέρ ρυθμισμένο πιο πολύ στη ροπή από την απόλυτη δύναμη? Με μεγάλη ζελατίνα και τεράστια Φέρινγκ. Ένα XR η ένα tracer σου κάνουν για ίδια κοψια?
με το σουζουκι ιδιο μου φαίνεται
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
με το σουζουκι ιδιο μου φαίνεται
Το suzuki ομολογουμένως πλησιάζει περισσότερο προς το Versys το οποίο βέβαια και πάλι επιμένει περισσότερο να είναι και να φαίνεται πιο πολύ προσανατολισμένο στην άνεση και το ταξίδι και λιγότερο στο σπορ όπως το suzuki κατά τη γνώμη μου. Το μεγευοε της σέλας ειδικά του συνοδηγού,το μέγεθος της ζελατίνας και οι ρυθμίσεις, η εργονομία, οι διαστάσεις της ουράς. Πάντως το suzuki φαίνεται όντως πιο άνετο από το bmw

Θα έλεγα είναι σαν να συγκρίνουμε yamaha tenere με suzuki vstrom 800. Ιδια κατηγορία κάπως διαφορετική προσέγγιση. Το καλό είναι πως υπάρχουν για όλα τα γούστα. Παρόλα αυτά στην Ελλάδα ειδικά η εμφάνιση παίζει μεγάλο ρόλο


 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αγαπητοί φίλοι φίλες και @

Όταν τα δείτε δίπλα δίπλα και όχι από φωτογραφίες, θα καταλάβετε πόσο ξεγελάει η εικόνα.

Το versys είναι όντως μεγάλο, το GX μοιάζει πιο πολύ με το πρώτο tracer σε μέγεθος, είναι μινιόν όχι το πολυκατάστημα. Χωρίς πλάκα κάθομαι πιο άνετα στο 8S από το GX.

Το XR δεν έχει σχέση στην συζήτηση, συγγνώμη δηλαδή και εννοείται YMMV.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
15500 θα πρέπει να είναι το απλό L. Το κόκκινο δείχνει λίγο φθηνό στις φωτό, από κοντά όμως πολύ καλύτερο.

Το "μεγάλο"/adventure sports στις φωτό δείχνει πιο ογκώδες από ότι είναι από κοντά, δεν ξέρω πως το έχουν κάνει αυτό.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Μεταξύ adventure sports και απλού πιο θα περνάτε;;; Έχω οδηγήσει μόνο το adventure sports , το μικρό δεν έχει τύχει

με τον 21 τροχο εννοώ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μεταξύ adventure sports και απλού πιο θα περνάτε;;; Έχω οδηγήσει μόνο το adventure sports , το μικρό δεν έχει τύχει

με τον 21 τροχο εννοώ
Το AS πλέον έχει 19 τροχό εμπρός, υποχρεωτικά dct και επιλογή σε eera ή όχι.

Οπότε το... "απλό" με 21/18 tubeless, manual gearbox και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι η δική μου επιλογή στο μοντέλο. Αν δεν θες να πας πιο ψηλά σε χρήματα δηλαδή, μάλλον η πιο ολοκληρωμένη πρόταση σε μεγάλο μοτέρ.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Το AS πλέον έχει 19 τροχό εμπρός, υποχρεωτικά dct και επιλογή σε eera ή όχι.

Οπότε το... "απλό" με 21/18 tubeless, manual gearbox και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις είναι η δική μου επιλογή στο μοντέλο. Αν δεν θες να πας πιο ψηλά σε χρήματα δηλαδή, μάλλον η πιο ολοκληρωμένη πρόταση σε μεγάλο μοτέρ.
Έλεγα για AS με dct του 22 άρα με 21 τροχο και έξτρα που θα γλυτώσεις σε λεφτά στην ιδια τιμή που
Θα βγει το νέο μικρό !

την Eera θα την χρεώνει κάνα χιλιάρικο ;;;
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Συγγνώμη αλλά που προέκυψε ότι το νέο μικρό θα έχει 18000? Στην Αγγλία, με την οποία δεν έχουμε διαφορά σε τιμές, πήρε 150 λίρες. Ελλάδα θα πάρει 2500 ευρώ αύξηση και θα φτάσει την τιμή της παλιάς ΑS?
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Συγγνώμη αλλά που προέκυψε ότι το νέο μικρό θα έχει 18000? Στην Αγγλία, με την οποία δεν έχουμε διαφορά σε τιμές, πήρε 150 λίρες. Ελλάδα θα πάρει 2500 ευρώ αύξηση και θα φτάσει την τιμή της παλιάς ΑS?
Το νέο μικρό δεν ια έχει κάνα 16,500 ;; , αν ήταν μα επιλέξεις το νέο μικρό με 16,500 ή θα πήγαινες σε AS του 22 με dct μεταχειρισμένο , αυτό εννοώ
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό ζήτησα σε αντιπροσωπεία.

Πείτε μου αν έχετε κάποια 1100AS23 και πόσο θα έχει η 1100L24.

Περιμένουμε το φως της Ανάστασης γιατί δεν μου έχουν απαντήσει για το αν υπάρχει στοκ σε σημερινά μοντέλα και οι τιμές 24 ακόμα αγνοούνται.

Με τα όσα είδα στην έκθεση και με τις τιμές να είναι αυτές που έχω δει, νομίζω θα προτιμήσω το νέο μοτέρ και ρεζερβουάρ acerbis.

Αν κάνουν ελληνικό θαύμα τιμών όπως τις φαντάζεσαι, δωράκι λιπαντικά σιλικόνης και Africa plug γιατί το f900gs είναι αλλού, το Norden είναι αλλού επίσης.
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Αυτό ζήτησα σε αντιπροσωπεία.

Πείτε μου αν έχετε κάποια 1100AS23 και πόσο θα έχει η 1100L24.

Περιμένουμε το φως της Ανάστασης γιατί δεν μου έχουν απαντήσει για το αν υπάρχει στοκ σε σημερινά μοντέλα και οι τιμές 24 ακόμα αγνοούνται.

Με τα όσα είδα στην έκθεση και με τις τιμές να είναι αυτές που έχω δει, νομίζω θα προτιμήσω το νέο μοτέρ και ρεζερβουάρ acerbis.

Αν κάνουν ελληνικό θαύμα τιμών όπως τις φαντάζεσαι, δωράκι λιπαντικά σιλικόνης και Africa plug γιατί το f900gs είναι αλλού, το Norden είναι αλλού επίσης.
Αυτό το δίλλημα έχω κ εγώ , αν υπάρχει στοκ 23 AS και το δίνουν πιο φθηνά θα το κοιταγα , απτην άλλη το 24L έχει τα πάντα πλέον και σχεδόν 1 κιλό ροπή παραπάνω , αλλά τα 18λ ντεπόζιτο με κατανάλωση 6λ , χμμμ . Απτην άλλη λένε ότι ειναι πιο μανιτζεβελο , δεν το έχω οδηγήσει όμως ! Το AS το έχω οδηγήσει 3 φορές και μέσα στην Αθήνα μου φάνηκε παιχνίδι πάντως για τα κιλά του , πολύ ευέλικτο !
Το νορντεν θα έχει καλύτερες αναρτήσεις σίγουρα , το f900 γιατί να είναι άλλου ;;;; Επίσης δεν έχει μικρό ντεπόζιτο ;; Κάπου 15 λίτρα ; Τι να το κάνω

κτμ 1290 του 17 το οδήγησα , πέρα απτό γκάζι δεν ξετρελαθηκα , triumph 1200 το καινούργιο το οδήγησα , άπειρο γκάζι , αλλά θέση οδήγησης σπορ που σε μπριζονει και εμένα δεν μου αρέσει .
Οδήγησα ένα gs 1200 του 10 όμως , πάλι δεν μου άρεσε , έκανε σαν ξεχαρβαλωμένο , όποτε δεν υπάρχει δίλλημα , μόνο χοντα :ha:ha

Αστειεύομαι φυσικά
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
ελα παμε τα στοιχηματα για την τιμη του AFRICA

εγω λεω 20κ
Στην Αγγλία ξεκινάει 15900 λίρες το "μεγάλο"
Όσο λέει ο Νίκος από παν
Έδινα μέχρι 15500 , μετά δεν μου πάει το χέρι στην τσέπη .
Δεν νομίζω , τόσο έχουν τα πιο απλά στο καρ , πιστεύω θα το χτυπάει σε τιμή
Εγώ λέω ότι το είχε πολύτεκνος..

Με τέτοια μπαουλοντίβανα επάνω πρέπει να φορτωνε καρότσι και πάνες..
Μπορεί να έκανε και μεταφορές-μετακομίσεις...
 

Juve_750

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
CapoNord 2006 Abs a.k.a το ιταλικό διαμάντι!
Το Versys 1000 Πάντως όποιος το έχει πίνει νερό στο όνομα του. Φίλοςκοινός μας με τον Juve_750 το πήρε κούτα και είναι ενθουσιασμένoς
13750 Αγορά κούτα.
Άντε να έχουν πάει 6 με 7 καταστορικα τα έξτρα ( βαλίτσες ,ζελατίνα κλπ κλπ) .
Το μηχανάκι είναι πύραυλος μεγάλων αποστάσεων.
Εθιστικα ροπατο μοτέρ και στα μάτια μου εμφανίσιμο σύνολο.

Αν είχα τα χρήματα αγόραζα χτες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
13750 Αγορά κούτα.
Άντε να έχουν πάει 6 με 7 καταστορικα τα έξτρα ( βαλίτσες ,ζελατίνα κλπ κλπ) .
Το μηχανάκι είναι πύραυλος μεγάλων αποστάσεων.
Εθιστικα ροπατο μοτέρ και στα μάτια μου εμφανίσιμο σύνολο.

Αν είχα τα χρήματα αγόραζα χτες.
Πολύ καλή τιμή για τέτοιο μηχανάκι
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom