Υπάρχει κι άλλη κατηγορία. Αυτή των ΑΔΑΗΣ ...
Μπορεί ο κος Μάκης να μην πάρει τα κοντά 50k που ζητάει, αλλά ως μηχανάκι είναι από τα ελάχιστα εναπομείναντα DKW σε αυτή την κατάσταση.
Αν είχα τα χρήματα και το μεράκι, μέχρι ένα δεκαρικάκι θα το έδινα...
Eαν σε ενδιαφερει πραγματικα εχω το 175 του πατερα μου σε κουτες ημι-ανακατασκευασμενο....
με 5κ δικο σου με ΑΔΕΙΑ
Αν είχα τα χρήματα και το μεράκι...
Ειπα μηπως μια εκπτωση 90% σε καθιστουσε ετοιμο για το βημα,....Αν είχα τα χρήματα και το μεράκι, μέχρι ένα δεκαρικάκι θα το έδινα...
Καλημέρες...
Ισχύει....αλλά τα κέρδη των εταιριών είναι κάθε χρόνο περισσότερα
Ακριβά το δίνει
Εξαιρείται ο Γκάντι...φανταζομαιΌσο υπάρχει σαπιολαγνεια τόσο θα συντηρούνται τιμές εξωφρενικές σε παλια μηχανάκια μέτριας ως κακής απόδοσης, με σπάνια πλέον και ακριβά ανταλλακτικά, υψηλές καταναλώσεις και άγνωστο αριθμό ιδιοκτητών και επισκευών.
Οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα δεκαετίας 80-90 πλην εξαιρέσεων με διαπιστωμένη αξία μουσειακή και συλλεκτική πάνω από 2500-3000€ το πολυ για κάποιο άριστο κομμάτι από μερακλή είναι χάσιμο χρόνου να ανοίγεις και την αγγελία.
Ε ναι,εκεί αγοράζεις αξιοπιστία.Εξαιρείται ο Γκάντι...φανταζομαι
Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στα αυτοκίνητα;Όσο υπάρχει σαπιολαγνεια τόσο θα συντηρούνται τιμές εξωφρενικές σε παλια μηχανάκια μέτριας ως κακής απόδοσης, με σπάνια πλέον και ακριβά ανταλλακτικά, υψηλές καταναλώσεις και άγνωστο αριθμό ιδιοκτητών και επισκευών.
Οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα δεκαετίας 80-90 πλην εξαιρέσεων με διαπιστωμένη αξία μουσειακή και συλλεκτική πάνω από 2500-3000€ το πολυ για κάποιο άριστο κομμάτι από μερακλή είναι χάσιμο χρόνου να ανοίγεις και την αγγελία.
Ε προφανώς. Να δίνεις ένα delta integrale,ένα rb22,μια supra του 89 Βάλτα όσο θες.Το ίδιο πρέπει να συμβαίνει και στα αυτοκίνητα;