amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Να σου πω εγώ τι καταλαβαίνω από όσα βλέπω.Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.
Όσους είδα πώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κεφαλή όλοι υποστήριξαν πως ακολουθούσαν το πρόγραμμα σερβις της εταιρειας. Και τί λέει η εταιρεία???>>>>> Αλλαγή λάδια κάθε 12.000χλμ...
Και λέω εγώ ΄τωρα, με 12.000χλμ λάδια κάτσε πάνω στον Γκιώνη... Οι εταιρείες με τα Euro 5 με τις αυξημένες θερμοκρασίες στα μοτέρ αντί να βοηθάνε τα μοτέρ, με τις απαιτήσεις τις περιβαλλοντικές και τα χαζομάρκετινγκ αναγκάζονται να πάνε τα διαστήματα σερβις στο Θεό. Και εκεί που αλλάζαμε λαδάκια στις 5.000-6.000χλμ (η BMW στο 800 λέει 5.000χλμ) πήγαμε αισίως στις 12.000χλμ και ακούω και κάτι χαζά νομίζω η Ducati για 30.000 χλμ??!! Ένα λαδάκι ταλαίπωρο είναι χειμώνα καλοκαίρι, όλη η βρωμιά του μοτέρ, όλες οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας περνάνε μεσα απο αυτό το λάδι.
Κι εσύ στην πανάκριβη μοτοσυκλέτα σου θα αφήσεις μέσα λάδια 12.000χλμ??
Ο συνδυασμός του σχεδιασμού του LC8c (ίσως με κάποια ευαισθησία εκεί πάνω) με αυτά τα εγκληματικά διαστήματα service πιστεύω οδήγησαν σε ένα βαθμό σε αυτό το πρόβλημα απο χιλιάδες ιδιοκτήτες και την ΚΤΜ να μην αναγνωρίζει τίποτα (όπως πάντα) και να μην κάνει ανάκληση. ΘΑ έβαζα στοίχημα ποιος όποιος αλλάζει λάδια ανα 4-5.000χλμ και έχει μέσα και καλά παραφλού δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. ¨Ετσι πιστευω μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό το μοτίβο όλοι να λένε λάδια 12.000 μου δείχνει αυτό. Στην Ελλάδα έχουμε δει 790 με πρόβλημα στη κεφαλή? Δεν έχω ακούσει αλλά ο Έλληνας πιστευω ποτέ δεν θα άφηνε απο μόνος του 12.000 λάδια.
Η KOVE σου λέει αλλαγή λαδιού στο 800Χ στις 5000km!!!!! Ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις της KOVE. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Χρησμός τύπου "θα χαλάσει/όλα χαλάνε".
Γιατί αν κάνεις την προβλεπόμενη συντήρηση και χαλάσει είσαι ανόητος που ακολούθησες τις οδηγίες του κατασκευαστή (μιλάμε τώρα για κόσμο που πέρασε δύο χρόνια σπίτι του ΜΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΣ ΣΕ ΓΑΝΩΣΑ ΣΑΝ ΜΠΡΙΚΙ)
Αν δεν την κάνεις είσαι "μή προβλεπόμενος" και δεν ξέρω τι δικαιολογία θα βρεθεί, δεν είχες σωστές πιέσεις στα ελαστικά και ζόριζες το μοτέρ
Εγώ συμφωνώ στο ότι αν κάνεις χρήση "αυτό που βλέπω στο ίνσταγκραμ" δεν βγαίνει με τα ίδια λάδια. Ομοίως αν έχεις φαγωθεί με τον κάθε τυχαίο με τμαξ, τρανσάλπ εφτάμισο, τάιγκερ, άφρικα, πενφέ κλπ "θα σου δείξω εγώ τι γεύση αφήνει το πορτοκάλι στα δόντια" και ανοίγεις κάθε φανάρι κόφτες ή το πλακώνεις στα ξερόγκαζα για να βρέχεται το μουστάκι από τα δάκρυα όταν τσακίζει η φλούδα μπροστά στο πρόσωπο σου.
Πάει ο οποιοσδήποτε από εμάς να πάρει ένα μεταχειρισμένο με 20-30-40,000 χλμ και... τι ξέρει από όλα αυτά;